Uh, okéquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare kromme zin zeg.
Het niveau van GC ligt duidelijk iets lager dan VBL.
Je vooroordelen vieren hoogtij vandaagquote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een goed voorbeeld. Je snapt er niks van.
Zonde om je zo achteruit te zien gaan.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vooroordelen vieren hoogtij vandaag.
Je hebt nu zelfs een Chinese variant: Ni Hao Kai-lan oidquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan alle afleveringen nog voor de geest halen met dank aan m'n zusje
Dankzij Dora is haar kennis van de Engelse taal nu wel op mijn niveau
Hij heeft deels gelijk. GGMM ziet enkel niet in dat mijn niveau consistent blijft maar zijn niveau juist aan het oprijzen is.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vooroordelen vieren hoogtij vandaag.
Ik merkte het ook al, maar wilde nog niks zeggen. Het is schrijnend inderdaad...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een goed voorbeeld. Je snapt er niks van.
Zonde om je zo achteruit te zien gaan.
waarom zou je dat ook willenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nooit het niveau van GC ervaren.
Ik was gister voor het eerst ff in KLB. Ik kreeg de neiging om heel veel te gaan drinken.quote:
Jawel hoor, net nog.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nooit het niveau van GC ervaren.
Daarom moet je ook naar KPD. Daar is het niveau altijd goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was gister voor het eerst ff in KLB. Ik kreeg de neiging om heel veel te gaan drinken.
KPDquote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar KPD. Daar is het niveau altijd goed.
Daar post alleen Drizzt maar en die replied nu ook al op zichzelf met Rawr...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar KPD. Daar is het niveau altijd goed.
Uh, oké?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, net nog.
Oh nee, het heeft jou ook geďnfecteerd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb zin in Ajax-PSV.
Let op DonRaja komt nu met een vreemde voorspelling.
Hij zal er inmiddels toch wel achter zijn dat je via KPD niet ontmaagd gaat worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar post alleen Drizzt maar en die replied nu ook al op zichzelf met Rawr...
Knut schijnt bezig te zijn met de Japanse versiequote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt nu zelfs een Chinese variant: Ni Hao Kai-lan oid
Tjacka zal geen homo blijken te zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb zin in Ajax-PSV.
Let op DonRaja komt nu met een vreemde voorspelling.
Hoe krijg je daar antwoord op?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tjacka zal geen homo blijken te zijn.
Via z'n linkerhand misschien...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal er inmiddels toch wel achter zijn dat je via KPD niet ontmaagd gaat worden.
Welke ben jij?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
Hier hebben we schijnbaar de nieuwjaarsloop ipv nieuwjaarsduik
[ afbeelding ]
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tjacka zal geen homo blijken te zijn.
Ik kan op een millimeter na mijn haar in mijn mond stoppen.quote:
Ik krijg er louter bedankjes. Ik voel mi jer wel thuisquote:
Het is een zure appel waar je doorheen moet bijten.quote:
Die ene die ergens nog in z'n bed lag te ronkenquote:
Hoofdhaar, borsthaar, schaamhaar, okselhaar? Ach laat ook maar, wil het niet eens weten waarschijnlijk...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan op een millimeter na mijn haar in mijn mond stoppen.
Denk daar maar eens over na terwijl ik naar het toilet ga.
[..]
Ik krijg er louter bedankjes. Ik voel mi jer wel thuis
Ik reply op mezelf?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar post alleen Drizzt maar en die replied nu ook al op zichzelf met Rawr...
Okselhaar is geen probleem. We hebben het nu over wenkbrauwhaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoofdhaar, borsthaar, schaamhaar, okselhaar? Ach laat ook maar, wil het niet eens weten waarschijnlijk...
Liever een "walvis" dan een gratenkut.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En op de meest afzichtelijke walvissen.
Heb er nog 1 voor je in de aanbieding. Maar je moet wel snel zijn, ze heeft een maagband gekregen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever een "walvis" dan een gratenkut.
Liever een goede penis dan een kut in KPD. Mannen staan veel opener voor complimenten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voorlopig heb je geen van beidenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige opties ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw compliment is en waarmee die heren erg open staanquote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever een goede penis dan een kut in KPD. Mannen staan veel opener voor complimenten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw compliment is en waarmee die heren erg open staan
Link?quote:
Dit topic is van anderhalf jaar geleden héquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Toen was jij 9 xDquote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is van anderhalf jaar geleden hé
Niet op geletquote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is van anderhalf jaar geleden hé
Frostquote:Op maandag 6 januari 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
Van deze vine ging ik een beetje dood van binnen
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)0zB4bmZwwv_6jTCvxYgE.
Alleen de TT is al epischquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Nu maar zorgen dat je geen panna krijgt van een van de vrouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga vandaag om 18.00 voetballen. Met de projectleden hier. Er doen meer vrouwen dan mannen mee, niet omdat er meer vrouwen zijn... Wel omdat de mannen vrouwelijker zijn dan de vrouwen...
Zal wel loslopen, op 1 na zijn ze geen van allen sportief. Zijn speciaal in de pauze sportschoenen gaan kopen en kwamen allemaal met roze Converseschoentjes terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu maar zorgen dat je geen panna krijgt van een van de vrouwen.
Oh, moet goed komen dan inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, op 1 na zijn ze geen van allen sportief. Zijn speciaal in de pauze sportschoenen gaan kopen en kwamen allemaal met roze Converseschoentjes terug.
ga je keepenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet juist proberen niet te fanatiek te worden...
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
Door de invloed van de engelse taal op onze hedendaagse maatschappij, lees ik be-amen vaak eerst als beam-en. Vroeger had ik dit probleem met bom-meldingen en bommel-dingen.
Einde bericht.
Doch reageer ik al een mand of vier op jouw geneuzel. Bijzonder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...
verkapte ''ik ben een oude lul post''quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...
Derhalve geeft dat het niveau van jouw reacties weer.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Doch reageer ik al een mand of vier op jouw geneuzel. Bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |