Dit topic is van anderhalf jaar geleden héquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Toen was jij 9 xDquote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is van anderhalf jaar geleden hé
Niet op geletquote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic is van anderhalf jaar geleden hé
Frostquote:Op maandag 6 januari 2014 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
Van deze vine ging ik een beetje dood van binnen
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)0zB4bmZwwv_6jTCvxYgE.
Alleen de TT is al epischquote:Op maandag 6 januari 2014 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Nu maar zorgen dat je geen panna krijgt van een van de vrouwen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga vandaag om 18.00 voetballen. Met de projectleden hier. Er doen meer vrouwen dan mannen mee, niet omdat er meer vrouwen zijn... Wel omdat de mannen vrouwelijker zijn dan de vrouwen...
Zal wel loslopen, op 1 na zijn ze geen van allen sportief. Zijn speciaal in de pauze sportschoenen gaan kopen en kwamen allemaal met roze Converseschoentjes terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nu maar zorgen dat je geen panna krijgt van een van de vrouwen.
Oh, moet goed komen dan inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel loslopen, op 1 na zijn ze geen van allen sportief. Zijn speciaal in de pauze sportschoenen gaan kopen en kwamen allemaal met roze Converseschoentjes terug.
ga je keepenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet juist proberen niet te fanatiek te worden...
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
Door de invloed van de engelse taal op onze hedendaagse maatschappij, lees ik be-amen vaak eerst als beam-en. Vroeger had ik dit probleem met bom-meldingen en bommel-dingen.
Einde bericht.
Doch reageer ik al een mand of vier op jouw geneuzel. Bijzonder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...
verkapte ''ik ben een oude lul post''quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vroeger? Je kan net 2 weken lezen man...
Derhalve geeft dat het niveau van jouw reacties weer.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Doch reageer ik al een mand of vier op jouw geneuzel. Bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |