Hoe krijg je daar antwoord op?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tjacka zal geen homo blijken te zijn.
Via z'n linkerhand misschien...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal er inmiddels toch wel achter zijn dat je via KPD niet ontmaagd gaat worden.
Welke ben jij?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
Hier hebben we schijnbaar de nieuwjaarsloop ipv nieuwjaarsduik
[ afbeelding ]
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tjacka zal geen homo blijken te zijn.
Ik kan op een millimeter na mijn haar in mijn mond stoppen.quote:
Ik krijg er louter bedankjes. Ik voel mi jer wel thuisquote:
Het is een zure appel waar je doorheen moet bijten.quote:
Die ene die ergens nog in z'n bed lag te ronkenquote:
Hoofdhaar, borsthaar, schaamhaar, okselhaar? Ach laat ook maar, wil het niet eens weten waarschijnlijk...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan op een millimeter na mijn haar in mijn mond stoppen.
Denk daar maar eens over na terwijl ik naar het toilet ga.
[..]
Ik krijg er louter bedankjes. Ik voel mi jer wel thuis
Ik reply op mezelf?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar post alleen Drizzt maar en die replied nu ook al op zichzelf met Rawr...
Okselhaar is geen probleem. We hebben het nu over wenkbrauwhaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoofdhaar, borsthaar, schaamhaar, okselhaar? Ach laat ook maar, wil het niet eens weten waarschijnlijk...
Liever een "walvis" dan een gratenkut.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En op de meest afzichtelijke walvissen.
Heb er nog 1 voor je in de aanbieding. Maar je moet wel snel zijn, ze heeft een maagband gekregen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever een "walvis" dan een gratenkut.
Liever een goede penis dan een kut in KPD. Mannen staan veel opener voor complimenten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voorlopig heb je geen van beidenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige opties ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw compliment is en waarmee die heren erg open staanquote:Op maandag 6 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever een goede penis dan een kut in KPD. Mannen staan veel opener voor complimenten.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jouw compliment is en waarmee die heren erg open staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |