Een zachtgekookt eitje. Slieten halfdoorzichtig eiwit die langs je mondhoeken van je gezicht afdruipenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een uitsmijter zou er wel in gaan nu
Ik zeg maar niksquote:Op maandag 6 januari 2014 10:57 schreef Snoepie85 het volgende:
correctie:
dat ik een scharrel HEB sinds gisteravond
Goed bezigquote:Op maandag 6 januari 2014 10:57 schreef Snoepie85 het volgende:
correctie:
dat ik een scharrel HEB sinds gisteravond
Geniet ervan!!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja hij was goed bezig![]()
hij is sportconsulentscore
Hij heeft een KPD'tje geplaatst en wordt nu weer gespamd door wellustige mannen?quote:
Als ik een KPD'tje zou plaatsen krijg ik denk ik van een modje het verzoek hem weer weg te halen...quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft een KPD'tje geplaatst en wordt nu weer gespamd door wellustige mannen?
Zo'n 500 mailtjes weggegooid, een stuk of 20 aktie op ondernomen en een stuk of 10 Todo.quote:
Want?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik een KPD'tje zou plaatsen krijg ik denk ik van een modje het verzoek hem weer weg te halen...
Ah. Dat zal niet de FOK!inbox zijn. Hoop ikquote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n 500 mailtjes weggegooid, een stuk of 20 aktie op ondernomen en een stuk of 10 Todo.
Nog 2400 mailtjes te gaan
Niet voldoen aan de geldende normen voor beeldmateriaal.quote:
Pff. Wat een hoop.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n 500 mailtjes weggegooid, een stuk of 20 aktie op ondernomen en een stuk of 10 Todo.
Ja vorig jaar beetje een te druk jaar gehad waardoor ik wel reageren kon op de mailtjes "waar direct iets mee moest" maar de meer diepzinnige dingen heb ik ineen Todo mapje gegooid...quote:
Als ik boven de paar honderd ongelezen mailtjes kom maak ik meestal een nieuw account aanquote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog 20.550 ongelozen mailtjes in mijn inbox. Ik verwijder nooit iets.
Ben trots op je.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn blog is zo lekker aan het groeien.Zo leuk om te zien. Mijn dag is weer goed.
Huppel heeft toch al een scharrel. Ik hoef geen scharrel.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: willen we een scharrel? Of is dit slechts Huppel haar wens?
Control a, shift delete.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog 20.550 ongelozen mailtjes in mijn inbox. Ik verwijder nooit iets.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huppel heeft toch al een scharrel. Ik hoef geen scharrel.
Oké.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik sluit me aan bij myra, ik hoef geen scharrel.
sorry, maar Peu is te ver weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef muhahaha het volgende:
Begrijp ik het goed? Pist Peu naast de pot?
Ga eens teruglezenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: willen we een scharrel? Of is dit slechts Huppel haar wens?
Ik ben idd al voorzienquote:Op maandag 6 januari 2014 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huppel heeft toch al een scharrel. Ik hoef geen scharrel.
Scharrel is toch niets vasts aan. Je belt ze als je ze nodig hebt en je laat ze vallen zodra je er klaar mee bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
Ik hoef wat dat betreft ook geen scharrel. Klinkt alweer zo 'vast'.
Klinkt als een relatiequote:Op maandag 6 januari 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scharrel is toch niets vasts aan. Je belt ze als je ze nodig hebt en je laat ze vallen zodra je er klaar mee bent.
Je hebt vorig jaar op geen enkel mailtje geantwoord?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad is een aanname maken een veel beter plan!quote:
Jij bent er zo eentje die nog bergen aan tijd in een relatie steekt waar je niets meer in ziet zitten?quote:
ik voel me zeer vereerdquote:Op maandag 6 januari 2014 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad is een aanname maken een veel beter plan!
Maar de TT was dus naar aanleiding van Snoepie haar nieuwe scharrel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |