quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:02 schreef mapima het volgende:
Op veel scholen is douchen na de gym verplicht. Ik vind dat echt belachelijk.
Op de basisschool was dat ook zo bij mij. In de jongste klassen hadden we zwemles en moesten beide geslachten in dezelfde ruimte omkleden.Daar gaat het al mis. Maar we gaan further.
Vanaf groep vier of zo hadden we gym en judo. Na de les mocht je je uitkleden en dan met zn allen onder de douche staan. Deur open zetten en beide geslachten konden elkaar zien hoezee. Juf kwam controleren of iedereen doucht. Douches waren altijd te koud of te warm. En op een bepaalde leeftijd kijkt men naar hoe ver iedereen in de puberteit is
Dat douches kost fucking veel tijd. De vloer wordt nat en dan glij je uit. Als het brandalarm af gaat mag je niks meenemen dus moet je naakt naar buitenin de kou.
In de klas zit je dan met natte haren. Alles druipt ervan af. Vpel je weer een koude druppel op je rug. En dan wordt je verkouden.
Pedagogisch gezien is dat verplicht douchen to h niet goed. Het is namelijk niet mag nee je MOET. Als je een keer niet mag douchen vanwege schimmel of zo wordt je uitgelachen. Als je klasgenoten haren nat maken en jij als enige dou ht wordt je gepest. Ald je te dik te harig whatever bent wordt je gepest. Als je niet wil douchen zegt de juf dat je dan ook niet mee mag gymmen.
Dat dus. Ik vind dat de regering moet ingrijpen en zeggen sat verplicht douchen niet mag van school.
ik gok op klein piemeltje idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:15 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Ts heeft een klein piemeltje en is een stinkerd.
En anders zet ie maar een badmuts op, dat trekt misschien ook de aandacht wat weg van zijn kleine piemeltje.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:21 schreef pl4kkie het volgende:
Natte haren? Nooit gehoord van een handdoek?
Dat, maar toch wel terechte klas. Volgens mij heb ik het iig in de onderbouw van de basisschool nooit gehoeven, maar moest het wel in de bovenbouw. Vond dat ook altijd een gedoe. Ik had al snel zoiets van fuck it, ik douche thuis welquote:Op maandag 6 januari 2014 06:15 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Ts heeft een klein piemeltje en is een stinkerd.
leraar houdt denk ik van kleine jongensquote:Op maandag 6 januari 2014 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nooit meegemaakt dat douchen verplicht was. Was gewoon naar een andere school gegaan!
^^ Dat. Ik kan me ook niet voorstellen dat het ook maar is toegestaan om een grote groep kinderen te verplichten allemaal naakt bij elkaar in een ruimte te gaan staanquote:Op maandag 6 januari 2014 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nooit meegemaakt dat douchen verplicht was. Was gewoon naar een andere school gegaan!
Dat zal lekker stinken in de zomerquote:Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef najazeg het volgende:
[..]
Dat, maar toch wel terechte klas. Volgens mij heb ik het iig in de onderbouw van de basisschool nooit gehoeven, maar moest het wel in de bovenbouw. Vond dat ook altijd een gedoe. Ik had al snel zoiets van fuck it, ik douche thuis wel
Onderbouw basisschool kinderen ruiken niet/nauwelijks als ze zweten.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:02 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Dat zal lekker stinken in de zomerDouche je wel netjes elke dag? Zo ja waarom dan niet na het sporten?
dit. En vreemd genoeg als je ze al rook, dan vond ik het bij meisjes soms alsof ze naar limonade rokenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:47 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Onderbouw basisschool kinderen ruiken niet/nauwelijks als ze zweten.
het gebeurde echt traumaaasssquote:Op maandag 6 januari 2014 08:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Ik kan me ook niet voorstellen dat het ook maar is toegestaan om een grote groep kinderen te verplichten allemaal naakt bij elkaar in een ruimte te gaan staan
Jij krijgt hem omhoog in een douche vol naakte jongens? Ik zou me zorgen maken..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon met je paarsgepunte lans iedereen anaal vernederen na gymles. Vind je daar van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |