Nope.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het luchtalarm is afgegaan?
HAHAHAHAHAHAHA OORLOG!!quote:
Vogels zijn veel toffer dan vissen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag ergens een plaatje van goudvissen en dacht 'hey, leuk'.
om te eten wel wat minderquote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vogels zijn veel toffer dan vissen.
Niks mis met een gebraden kippetjequote:
kip is geen vogel maar voedselquote:Op maandag 6 januari 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met een gebraden kippetje
Zeker maar hoeveel vogelsoorten worden regelmatig door de mens gegeten, stuk of 5-10, ligt bij vissen toch wel een stuk hogerquote:Op maandag 6 januari 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met een gebraden kippetje
Daarom zijn vogels toffer om als huisdier te houden.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar hoeveel vogelsoorten worden regelmatig door de mens gegeten, stuk of 5-10, ligt bij vissen toch wel een stuk hoger
Vissen maken je niet wakker.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom zijn vogels toffer om als huisdier te houden.
Vogels zijn voor tokkies.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vogels zijn veel toffer dan vissen.
Ik ook niet. Dat is ook helemaal niet de bedoeling van vissen.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou me niet kunnen hechten aan een vis of een vogel.
Daarbij heb je in ieder geval een idee dat ze een aardig leven hebben, bij vogels in een kooitje of vissen in een kommetje niet echtquote:
Mijn vogel chillt vaker buiten- dan in de kooiquote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarbij heb je in ieder geval een idee dat ze een aardig leven hebben, bij vogels in een kooitje of vissen in een kommetje niet echt
Vissen hebben een geheugen van 3 seconde, die hebben het prima in een kommetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarbij heb je in ieder geval een idee dat ze een aardig leven hebben, bij vogels in een kooitje of vissen in een kommetje niet echt
Maar bij vissen en vogels kan je het ook niet echt zien aan hun uitdrukking of manier van doen.. dus misschien zijn die beesten zo dom dat ze het allemaal wel prima vinden.. dunnowquote:Op maandag 6 januari 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe dan maar een ganzenlever gansquote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
Ik zou een kauw ofzo wel tof vinden, zo'n kutparkiet ofzo niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |