Komt MaffiaMino met zijn knokploeg langs ja?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Die 19-jarige vindt binnenkort een paardenkop in z'n bed en daarna zal hij geliquideerd worden. Dom. Dom. Dom.
Rodney Sneijder is een speler voor topklasseniveau. Teert alleen op de naam 'Sneijder'.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Bronckhorst zal die weinig aan verdienen. Net als met die Rodney Sneijdert
Of hij maakt een lucratieve stap, of hij wijst deze af voor een sterk verbeterd contract bij Ajax. In beide gevallen verdient de makelaar lekker mee.quote:
Toch bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rodney Sneijder is een speler voor topklasseniveau. Teert alleen op de naam 'Sneijder'.
Geen dank.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook wel heel snel zijn, pas uur geleden op de post gedaan.
picsquote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Het weerbericht in Japan wordt gepresenteerd door een man maar aan de andere kant van het scherm staat een lekker wijf niks te doen. Ter info.
heb je Yoko of Shinji nog gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Het weerbericht in Japan wordt gepresenteerd door een man maar aan de andere kant van het scherm staat een lekker wijf niks te doen. Ter info.
Misschien is dat de Japanse standaard.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Wat? Typhoon?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dronku typen op een ifoon is echt kut
Nog een spelertje kunnen scouten of?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neemaar heb wel een nieuw voetbalshirt van de matsumoto Yamaga
Gaat mijn (toch al niet erg sterke) grap...quote:Op maandag 6 januari 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stuur jou een kaart van de Filipijnen. Ik heb Yvonne een hentai kaart gestuurd
Ik dat rens in de lobby zat.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de tijden dat Geo nepdronken ging doen.
Wel foto's maken hé!quote:Op maandag 6 januari 2014 09:54 schreef GGMM het volgende:
Vandaag weer werken
Ik ga vandaag een vis kopen!
Veel plezier.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jongens.
Laatste avond. In Osaka. Dit wordt episch.
Zing een liedje op de karaoke voor me en drink nog een sakeetjequote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jongens.
Laatste avond. In Osaka. Dit wordt episch.
Het had 100 jaar geleden ook elk moment kunnen gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag gister een interessante docu over Japan/Azie en die tectonische platen die Tsunami's creeeren.. Was al 170 jaar geleden oid en het kan dus elk moment weer gebeuren..
Guppen of Japanse Koi?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Is een vissenkom van 28 centimeter groot genoeg voor 2 vissen?
in plaats daarvan zou je ook zelf wat aan fitness kunnen doenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
Hmmm. Nieuw jaar. Ideaal tijdstip om te gaan trollen in de bodybuild of fitness topics
Fitnessquote:Op maandag 6 januari 2014 11:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
in plaats daarvan zou je ook zelf wat aan fitness kunnen doen
Oke, je doet al aan sport.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
FitnessIk houd het wel bij zwemmen, lopen, voetbal en klimmen. Maar bedankt voor je input.
Ik vind fitness inderdaad maar een nonsport en ten hoogste handig om af en toe erbij te doen in plaats van als volledig sportverdrijf.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, je doet al aan sport.
Maar ik vind het altijd zo misplaats als van die Harry Potter ventjes op internet lollig gaan zitten doen over fitness.
tja het is nog altijd beter dan erbij lopen als een Steve Urkel lookalikequote:Op maandag 6 januari 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind fitness inderdaad maar een nonsport en ten hoogste handig om af en toe erbij te doen in plaats van als volledig sportverdrijf.
Beter iets dan niets inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
tja het is nog altijd beter dan erbij lopen als een Steve Urkel lookalike
Je gaat aan een 100 meter sprint negert ook niet vragen of hij mee een marathon gaat lopen en dan achteraf hem uitlachen dat hij een week niet kan lopen ..quote:Op maandag 6 januari 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind fitness inderdaad maar een nonsport en ten hoogste handig om af en toe erbij te doen in plaats van als volledig sportverdrijf.
Het is buiten voor het oog ook gewoon zinloos omdat al die fitnessfanaten bij veel andere sporten totaal niets klaarspelen. Geen evenwicht, geen correcte krachtsverdeling.
Ging van de zomer klimmen met zo'n Bulgaars betonblok. Hij stond haast huilend en trillend bovenop de berg en kwam een week z'n bed niet uitDan doe je toch echt iets verkeerd.
Dat is een uiterste. Dit gaat om het beklimmen van een bergje. Niet de mount everest.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gaat aan een 100 meter sprint negert ook niet vragen of hij mee een marathon gaat lopen en dan achteraf hem uitlachen dat hij een week niet kan lopen ..
oke dan is het best erg jaquote:Op maandag 6 januari 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is een uiterste. Dit gaat om het beklimmen van een bergje. Niet de mount everest.
Als de buurtkatten en hongerige vogels niet teveel hebben huisgehouden, heb ik er nog een stuk of 100.quote:
Toegegeven, klimmen vergt bijzonder veel maar iedereen die vijf keer per week sport hoort zoiets te kunnen volbrengen, al dan niet met een dagje of twee wat stijve spieren. Wat dat betreft is fitness dus net zo'n sport als dammen of dartenquote:
Wat heeft je doen besluiten om tot de aanschaf van goudvissen over te gaan?quote:
Aangezien de Bulgaren sinds 1 januari allemaal naar Nederland zijn gegaan, vermoed ik dat je geen goudvissen meer hebt. Ook geen buurtkatten of hongerige vogels overigensquote:Op maandag 6 januari 2014 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de buurtkatten en hongerige vogels niet teveel hebben huisgehouden, heb ik er nog een stuk of 100.
De confrontatie dat er in ieder geval nog iets is met een zinlozer bestaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om tot de aanschaf van goudvissen over te gaan?
Maar goed dat ik n België zit dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Aangezien de Bulgaren sinds 1 januari allemaal naar Nederland zijn gegaan, vermoed ik dat je geen goudvissen meer hebt. Ook geen buurtkatten of hongerige vogels overigens
Nee dat slaat nergens op. Natuurlijk heb je idioten die alleen een guido workout doen, maar als je alle spiergroepen traint en cardio doet dan ben je echt wel fit.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Toegegeven, klimmen vergt bijzonder veel maar iedereen die vijf keer per week sport hoort zoiets te kunnen volbrengen, al dan niet met een dagje of twee wat stijve spieren. Wat dat betreft is fitness dus net zo'n sport als dammen of darten
Fit maar ongeschikt voor veel sportenquote:Op maandag 6 januari 2014 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op. Natuurlijk heb je idioten die alleen een guido workout doen, maar als je alle spiergroepen traint en cardio doet dan ben je echt wel fit.
Ik zag ergens een plaatje van goudvissen en dacht 'hey, leuk'.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om tot de aanschaf van goudvissen over te gaan?
Positief.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand bevestigen dat het luchtalarm is afgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |