Komt MaffiaMino met zijn knokploeg langs ja?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Die 19-jarige vindt binnenkort een paardenkop in z'n bed en daarna zal hij geliquideerd worden. Dom. Dom. Dom.
Rodney Sneijder is een speler voor topklasseniveau. Teert alleen op de naam 'Sneijder'.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
Bronckhorst zal die weinig aan verdienen. Net als met die Rodney Sneijdert
Of hij maakt een lucratieve stap, of hij wijst deze af voor een sterk verbeterd contract bij Ajax. In beide gevallen verdient de makelaar lekker mee.quote:
Toch bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rodney Sneijder is een speler voor topklasseniveau. Teert alleen op de naam 'Sneijder'.
Geen dank.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook wel heel snel zijn, pas uur geleden op de post gedaan.
picsquote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Het weerbericht in Japan wordt gepresenteerd door een man maar aan de andere kant van het scherm staat een lekker wijf niks te doen. Ter info.
heb je Yoko of Shinji nog gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Het weerbericht in Japan wordt gepresenteerd door een man maar aan de andere kant van het scherm staat een lekker wijf niks te doen. Ter info.
Misschien is dat de Japanse standaard.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch bedankt.
Wat? Typhoon?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dronku typen op een ifoon is echt kut
Nog een spelertje kunnen scouten of?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neemaar heb wel een nieuw voetbalshirt van de matsumoto Yamaga
Gaat mijn (toch al niet erg sterke) grap...quote:Op maandag 6 januari 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stuur jou een kaart van de Filipijnen. Ik heb Yvonne een hentai kaart gestuurd
Ik dat rens in de lobby zat.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de tijden dat Geo nepdronken ging doen.
Wel foto's maken hé!quote:Op maandag 6 januari 2014 09:54 schreef GGMM het volgende:
Vandaag weer werken
Ik ga vandaag een vis kopen!
Veel plezier.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jongens.
Laatste avond. In Osaka. Dit wordt episch.
Zing een liedje op de karaoke voor me en drink nog een sakeetjequote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok daar ga ik jongens.
Laatste avond. In Osaka. Dit wordt episch.
Het had 100 jaar geleden ook elk moment kunnen gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag gister een interessante docu over Japan/Azie en die tectonische platen die Tsunami's creeeren.. Was al 170 jaar geleden oid en het kan dus elk moment weer gebeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |