Ik vind honden meer iets voor tokkies.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vissen hebben een geheugen van 3 seconde, die hebben het prima in een kommetje.
Vogels zijn voor tokkies.
Feitquote:
Mijn vrouw zorgt voor de dierenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die moet je twee keer per dag met een trechter voeren, kutwerk man
Hebben ze machines voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die moet je twee keer per dag met een trechter voeren, kutwerk man
Maar dan heb je geen huisdier.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een dure grap man, kun je het beter in de winkel halen
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
ik heb net 3 boterhammen met dit goddelijke spul op
[ afbeelding ]
Mij wel. Sandwich Spreadquote:
zurige rotzooiquote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
In verschillende smaken zelfs.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef Tarado het volgende:
Kots in een potje en het verkoopt ook nog, wel knap
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.quote:
Amerikaans toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben er verstand van.
Nah, fatties gaan aan de lightzooiquote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.
quote:
BAASquote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het altijd lekker. Je wordt bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef Tarado het volgende:
Kots in een potje en het verkoopt ook nog, wel knap
De kipfilet was op en toen ik in de kast dook zag ik dat potje nog staan.quote:
Hij had beter zijn kots voor mevrouw sandwichspread kunnen bewaren.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Typisch het volgende:
wat heeft meneer sandwichspread jullie ooit aangedaan jongens? doe eens lief
De maandag dus?quote:
Echt goddelijk inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kipfilet was op en toen ik in de kast dook zag ik dat potje nog staan.Heb het een tijdje best veel gegeten.
je bent zelf een mevrouw sandwichspreadquote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had beter zijn kots voor mevrouw sandwichspread kunnen bewaren.
Matige comeback.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf een mevrouw sandwichspread
Die rode is ook best te nassen hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt goddelijk inderdaad.
Die rode is trouwens precies tegenovergesteld. Die is echt teringsmerig.
Mensen zijn niet altijd zo letterlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik dat op een maandag zeg, lijkt me dat best logisch ja.
Hoin Tjackquote:
Hoi. Is er wel eens een MOD gebanned?quote:
Ik kwam een tijdje terug een Donja tegen, ik dacht dat ze aan het lullen was maar het is dus echt een naam?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
Didi, Donja. Veel modjes hebben een meisjesnaam
Ik wilde net over die spatie tussen "meisjes" en "naam" beginnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
Heb je die Skywind mod al gezien?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die rode is ook best te nassen hoor.
Zal voorkomen op Zuid ja. Beetje een verbastering van Dunya.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje terug een Donja tegen, ik dacht dat ze aan het lullen was maar het is dus echt een naam?
Ziet er wel kek uit, maar ik speel Morrowind met de standaardgraphicsquote:
Was in Brabant.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal voorkomen op Zuid ja. Beetje een verbastering van Dunya.
Was uitlokking van mijn kantquote:Op maandag 6 januari 2014 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde net over die spatie tussen "meisjes" en "naam" beginnen.
Niet zelfgekozen bijnaam.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
Jij verkoosquote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zelfgekozen bijnaam.![]()
Ik heb dat vaak met die Franse bijnamen: Titi, Zizou
Dat is mijn vooruitziende blik ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij verwacht, met velen, dat het jou binnenkort gaat overkomen.
Dankzij jou?quote:
Ik ken hem nu ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik ken zelfs dat klote jingeltje nog...
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.
Ik hou van lekker anders lekker fris,
Ik hou van bruin, ik hou van wit,
Ik hou van brood waar fris op zit,
Duswat ik steeds op tafel zet,
is lekkere frisse, Sandwich Spread.
Niet fokken met Dora, die tekenfilms zijn leuk én leerzaam.quote:
Ik kan alle afleveringen nog voor de geest halen met dank aan m'n zusjequote:Op maandag 6 januari 2014 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet fokken met Dora, die tekenfilms zijn leuk én leerzaam.![]()
+ Swieber is een baas.
Tjacka neemt dit dit forum op sleeptouw met mijn hulp. Gister hebben we Fopje nog flink de waarheid mogen vertellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij verwacht, met velen, dat het jou binnenkort gaat overkomen.
Dank voor de uitlegquote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka neemt dit dit forum op sleeptouw met mijn hulp. Gister hebben we Fopje nog flink de waarheid mogen vertellen.
Dus Dven om je vraag te beantwoord. Fopje zal spoedig een ban hebben als mod.
Wat een rare kromme zin zeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus Dven om je vraag te beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |