Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.quote:
Amerikaans toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben er verstand van.
Nah, fatties gaan aan de lightzooiquote:Op maandag 6 januari 2014 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Is voor fatty's. Zal wel extra goed verkopen na oud en nieuw.
quote:
BAASquote:Op maandag 6 januari 2014 12:43 schreef Typisch het volgende:
ik heb net 3 boterhammen met dit goddelijke spul op
[ afbeelding ]
Ik vond het altijd lekker. Je wordt bedankt.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:54 schreef Tarado het volgende:
Kots in een potje en het verkoopt ook nog, wel knap
De kipfilet was op en toen ik in de kast dook zag ik dat potje nog staan.quote:
Hij had beter zijn kots voor mevrouw sandwichspread kunnen bewaren.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:57 schreef Typisch het volgende:
wat heeft meneer sandwichspread jullie ooit aangedaan jongens? doe eens lief
De maandag dus?quote:
Echt goddelijk inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kipfilet was op en toen ik in de kast dook zag ik dat potje nog staan.Heb het een tijdje best veel gegeten.
je bent zelf een mevrouw sandwichspreadquote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had beter zijn kots voor mevrouw sandwichspread kunnen bewaren.
Matige comeback.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent zelf een mevrouw sandwichspread
Die rode is ook best te nassen hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt goddelijk inderdaad.
Die rode is trouwens precies tegenovergesteld. Die is echt teringsmerig.
Mensen zijn niet altijd zo letterlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik dat op een maandag zeg, lijkt me dat best logisch ja.
Hoin Tjackquote:
Hoi. Is er wel eens een MOD gebanned?quote:
Ik kwam een tijdje terug een Donja tegen, ik dacht dat ze aan het lullen was maar het is dus echt een naam?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
Didi, Donja. Veel modjes hebben een meisjesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |