Paul kom er maar in.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand heeft een paar keer aan Charlottes kont gezeten. Ze is het zat en de volgende keer gaat ze hoeken.
Ja, maar wie zat er dan aan haar kont? Ik schat in Paul..quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand heeft een paar keer aan Charlottes kont gezeten. Ze is het zat en de volgende keer gaat ze hoeken.
Als ongelukje is het gewoon echt geniaal. Maar goed zal wel weer nietquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spuitpoep in de slaapzaal was een betere tt geweest
Zou heel goed kunnen... Heb het niet gehoord maar denk zo aan GioGioquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef tonja het volgende:
Hoor ik Charlotte nu zeggen: 'Als ie nog een keer aan mijn kont zit krijgt ie een hoek'?
Als Johan Vlemmix komt optreden kan hij alvast met één van zijn carnavalsnummers beginnenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Spuitpoep in de slaapzaal was een betere tt geweest
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar wie zat er dan aan haar kont? Ik schat in Paul..
Isabella heeft hem flink water laten drinken dus enige kans hebben we wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef practics het volgende:
Zou toch lachen als Harrold vannacht ineens midden in de slaapkamer een ongelukje krijgt met zijn diarree.
Haroldquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met "punten" ?
Heb het nog eigenlijk te weinig gevolgd maar ik denk dat die Paul in de gevarenzone zitquote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Paul zit steeds aan Isabella, maar ja aan welke dame zit Paul niet daar
Shoarma PUNTquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HaroldLet maar op, hij zegt steeds na een paar zinnen Punt
Oh, vandaarquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HaroldLet maar op, hij zegt steeds na een paar zinnen Punt
15 verschillende....quote:Op maandag 6 januari 2014 00:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dit slechte licht valt het niet mee .....
[ afbeelding ]
Te hopen ,,, Eind van de maand alle bouwprojectjes af... Adiosquote:Op maandag 6 januari 2014 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb het nog eigenlijk te weinig gevolgd maar ik denk dat die Paul in de gevarenzone zit
Zolang ze geen gedichtenbundel wilt uitgeven als haar Doel, mag ze de hele loods onderkladden met deze hoogstandjesquote:Op maandag 6 januari 2014 00:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
15 verschillende....
jong, oud, man en vrouw,
ieder zijn eigen wensen,
iedereen in de zelfde kou
Dit is Utopia
Roepen we keer op keer
Maar wat is het mijne
Vraag ik telkens weer
Isabella
Rijd jij nog Poolse meisjes in de dop?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hmmm, niet alle RUUDjes op een hoop gooien
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijd jij nog Poolse meisjes in de dop?
Zal de GHB wel zijn geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ja, die liep eerder al op te scheppen over zijn bovengemiddelde libido.
Volgens mij niet want ik zag hem tig lagen kleding aantrekken.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:24 schreef nachtzuster het volgende:
Heeft Ruud z'n slaapzak al teruggepakt van Isahuila?
Lief van je Sasquote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef sacha het volgende:
'je moet ze te vriend houden maar ik zorg er wel voor dat jij en... en ik wel doorgaan, komt wel goed'
Heeft zij zelf niks meegenomen? lekker dom danquote:Op maandag 6 januari 2014 00:24 schreef nachtzuster het volgende:
Heeft Ruud z'n slaapzak al teruggepakt van Isahuila?
Hmm jammerquote:Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij niet want ik zag hem tig lagen kleding aantrekken.
Gisteren ook direct op de ipad, hup kon niet eens eerst inloggenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef sacha het volgende:
ow wauw, reclame tussen de gratis streams door
Is dat op de Android? Op de Iphone nergens last vanquote:Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef sacha het volgende:
ow wauw, reclame tussen de gratis streams door
Geen idee, denk het niet, ze ging dan wel onder plastic slapenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft zij zelf niks meegenomen? lekker dom dan
moet allemaal werken voor morgenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:26 schreef practics het volgende:
[..]
Gisteren ook direct op de ipad, hup kon niet eens eerst inloggen
Hoe vroeg... ? Maar er zakt iemand oor het bedquote:Op maandag 6 januari 2014 00:27 schreef Luna1956 het volgende:
De bewoners hebben vanmorgen geroepen, dat mensen aan het hek mochten komen om dingen aan te bieden. Ik denk, dat zij daarvoor kwamen.
Yeah right...
Echt. En ze herhaalde dit ook nog een paar keer, zodat wij het echt goed konden horen.
Ben ik de enige, die dat gehoord heeft dan?
nee gewoonquote:Op maandag 6 januari 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat op de Android? Op de Iphone nergens last van
trusten dan maar voor straks wanneer je gaatquote:Op maandag 6 januari 2014 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uitsl?
Nee, kan niet uitslapen, helaas
Kijk geen streams maar volg dit topic al wel de gehele dag en denk dat als het zo gezegd is zoals jij het stelt dat dit echt wel gemeld is.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:27 schreef Luna1956 het volgende:
De bewoners hebben vanmorgen geroepen, dat mensen aan het hek mochten komen om dingen aan te bieden. Ik denk, dat zij daarvoor kwamen.
Yeah right...
Echt. En ze herhaalde dit ook nog een paar keer, zodat wij het echt goed konden horen.
Ben ik de enige, die dat gehoord heeft dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:{
Dankjequote:Op maandag 6 januari 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
trusten dan maar voor straks wanneer je gaat
Hoeft ook nietquote:Op maandag 6 januari 2014 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dankjemaar ik ga niet zwaaien, dat mag hier niet, volgens een bepaald iemand
Zo herkenbaar dit van toen ik tot ik op mezelf ging wonen in het kinderbed van mijn broertje sliepquote:
die is al naar bed dus zwaai maar hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dankjemaar ik ga niet zwaaien, dat mag hier niet, volgens een bepaald iemand
inderdaad goeie reclamequote:Op maandag 6 januari 2014 00:38 schreef Toverheks het volgende:
Nou dat weten we nu ook weer, bestel geen hout bij Hornbach, het is lawaaipapagaaihout, niks waard dus
Okeequote:Op maandag 6 januari 2014 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is al naar bed dus zwaai maar hoor
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okeedan ga ik ook maar even slapen Heksje, morgen weer wat werken en zulks.
![]()
![]()
geendrank en drugsquote:Op maandag 6 januari 2014 00:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zijn het nou voor poten dat ze nu al gaan slapen.
Ik had van die zwerver wel verwacht dat hij nu een dikke brouwerij had gebouwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het niet hoor, heb nu een paar uurtjes gestreamed maar denk dat dit het niet
gaat worden ........ veel nietszeggende figuren, alleen Charlotte heeft enige potentie.
Bovendien, dat slechte licht in de avond-uren maakt het ontzettend moeilijk te volgen.
Tot morgen
Ik had al ploegen diensten voorgesteldquote:Op maandag 6 januari 2014 00:50 schreef Grunge. het volgende:
Leuk dit, als je 's nachts tijd hebt om een paar uurtjes te streamen.
Alleen bij SBS6quote:Op maandag 6 januari 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
Ze liggen nog na te kwebbelen, gooit de regie er de sleepsound bubblebees in ... Hopend dat ze hun bek nu houden ....
Regie is ook moe en wil OOK slapenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
Ze liggen nog na te kwebbelen, gooit de regie er de sleepsound bubblebees in ... Hopend dat ze hun bek nu houden ....
Ja en die krijgt straks ook een eigen microfoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:52 schreef GekkePoes het volgende:
Hebben ze die kachel al aan de praat?
Ja, dan mis je toch echt Jaap en Huub :-)quote:Op maandag 6 januari 2014 00:50 schreef Grunge. het volgende:
Leuk dit, als je 's nachts tijd hebt om een paar uurtjes te streamen.
Who cares, dan moeten er gewoon paar naar de zenderkamer komen (terwijl ze nog slapen) en dan hop koeien melken naar een waarschuwing, iedereen vet sacherijnig, dikke bonje in de keet, John goede kijkcijfers wij goede stream.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet te vergeten dat de koeien over een paar uur alweer gemolken moeten worden of is sbs dat alweer vergeten
Ja, DGK was prachtig wat dat betreft.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dan mis je toch echt Jaap en Huub :-)
[ afbeelding ]
Ja, hier ook. Veel te zacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:57 schreef Rica het volgende:
Met de koptelefoon op krijg je nog nauwelijks wat mee.
Jezus is ook één keer boos geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Boos zijn is niet echt een teken van verlichting
ow dat weet ik allemaal nietquote:Op maandag 6 januari 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jezus is ook één keer boos geweest.
Wel terecht overigens. Het was iets met marktkooplieden, en oneerlijkheid geloof ik, verder weet ik het ook niet meer precies.quote:
ja er staat me iets van bijquote:Op maandag 6 januari 2014 01:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wel terecht overigens. Het was iets met marktkooplieden, en oneerlijkheid geloof ik, verder weet ik het ook niet meer precies.
Rienk is zelfs tegen ruilhandel. Als-ie nou zei dat-ie dat prefereerde boven geld, was ik het ermee eens, maar hij wil dat iedereen alles uit liefdadigheid voor elkaar doet. Terwijl er natuurlijk ook dingen moeten gebeuren die niemand voor z'n plezier doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:01 schreef SanAnt het volgende:
Rienk stemt voor al het geld in de brand te steken![]()
Geldwisselaars... Zeg maar wat vandaag de dag bankiers zijn...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wel terecht overigens. Het was iets met marktkooplieden, en oneerlijkheid geloof ik, verder weet ik het ook niet meer precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:04 schreef practics het volgende:
DAT GEZEIK VAN JULLIE
Wie is de dakloze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze vette winsten opstreken... net als nu.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geldwisselaars... Zeg maar wat vandaag de dag bankiers zijn...
Geweldig, bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 01:05 schreef spapaars het volgende:
Soms gaan ze daar wat later slapen
4 streams BB Denemarken (gebruik Firefox)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam1.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam2.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam3.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam4.html
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er staan er een paar op ontploffen als je het mij vraagt
Gemiddeld schoolreisje van 13 jarige pubers is er niets bijquote:Op maandag 6 januari 2014 01:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er staan er een paar op ontploffen als je het mij vraagt
Hee, DGK_Tegengas...quote:
Ja, klopt, was even weg .... maar weer helemaal terug. Leuk je ook weer te zien hierquote:Op maandag 6 januari 2014 01:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hee, DGK_Tegengas...Jou heb ik al een tijdje hier niet meer gezien... Sinds die rondborstige blondine uit BB DE...
Werkt ook in Chromequote:Op maandag 6 januari 2014 01:05 schreef spapaars het volgende:
Soms gaan ze daar wat later slapen
4 streams BB Denemarken (gebruik Firefox)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam1.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam2.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam3.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/252584562/Cam4.html
Stream 2? Hier geen problems.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:08 schreef Rica het volgende:
Mijn streamverslag:
mummelmummel mummel HAHAHAHAH!!! mummelmummelmummel HAHAHAHAHAH!!! mumumumelelelelemum HAHAHAHAHA!
OOOh sorry mam, ben een hele nette dame verderquote:Op maandag 6 januari 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
Ruud : Wat gebeurt er als je een ODOL hebt.. lig je dan 1 meter van de grond?
Ook leuk om jou ook weer te zien...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, klopt, was even weg .... maar weer helemaal terug. Leuk je ook weer te zien hier
Wacht maar tot je zelf stopt met roken, heb daar ook wel paar weken last van gehad voor ik weer normaal sliep.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
ghb boy heeft al afkick verschijnselen
Maar tot nu toe valt het wel een beetje tegen, toch ?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ook leuk om jou ook weer te zien...
Ben ook nog niet echt enthousiast... Veel te donker en van dat Utopia komt volgens mij nooit wat terecht... Maar wie weet hoe het zich ontwikkeld...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar tot nu toe valt het wel een beetje tegen, toch ?
Wacht maar tot ze 220 krijgen.. Kost een drolquote:Op maandag 6 januari 2014 01:19 schreef nachtzuster het volgende:
En Peter maar snurken![]()
Ja zware avond gehad om zichzelf voor te stellen ... Nu ff koppie down
Slaapt ook overal doorheen, ja stugge Fries (Lot)
Ik denk dat het inderdaad veel te braaf wordt ... geen acties zoals in DGK van Huub, Brian,quote:Op maandag 6 januari 2014 01:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ben ook nog niet echt enthousiast... Veel te donker en van dat Utopia komt volgens mij nooit wat terecht... Maar wie weet hoe het zich ontwikkeld...
Stroom gaat nog heeeeel lang duren volgens Sjon, dus ik verwacht morgen ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 220 krijgen.. Kost een drol
Was huggen volgens JdM.. Ik hoorde Paul later toch duidelijk zeggen dat ie gestoord werd door de waterdragers toen ie nar binnen zou gaan....quote:Op maandag 6 januari 2014 01:21 schreef Grunge. het volgende:
Ik moet de nieuwste aflevering van Jinek nog zien, maar ik lees er nu over in de COS en ik begrijp dat John ontkent dat Paul & Billy gezoend hebben? Waarom zou hij dat doen? Dat zou hij toch juist moeten toegeven, het is toch smeuïg?
Nog even geduld hebben. Ik verwacht dat er al snel bewoners zullen opstappen, moeten opgeven etc...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad veel te braaf wordt ... geen acties zoals in DGK van Huub, Brian,
Jaap of Amanda ....Kortom, ik denk dat dit concept het niet gaat worden, wel jammer,
zeker omdat we er zo lang op hebben moeten wachten
Maar ik begrijp niet waarom John dat niet juist opklopt in plaats van ontkent, dat is toch juist positief, want sensatie?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Was huggen volgens JdM.. Ik hoorde Paul later toch duidelijk zeggen dat ie gestoord werd door de waterdragers toen ie nar binnen zou gaan....
Met zn leuter neem ik dan aan.. En anders hebben ze elkaar behoorlijk betast vanonder als ik de commentaren mag geloven.
Ja ik zou ook zeggen, Er gebeurde meer dan we met de cameras vast konden leggen. Klaar en le liegt er niet eens om heenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet waarom John dat niet juist opklopt in plaats van ontkent, dat is toch juist positief, want sensatie?
Ik hoop het, maar ik weet niet of ik dit nog twee maanden ga volhouden, jij wel ?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog even geduld hebben. Ik verwacht dat er al snel bewoners zullen opstappen,
moeten opgeven etc... Over een maand of twee kijk je naar een totaal andere groep...
Nee daarom, je zou denken dat-ie zich in z'n handen zou wrijven met al zo snel iets smeuïgs.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zeggen, Er gebeurde meer dan we met de cameras vast konden leggen. Klaar en le liegt er niet eens om heen
Ja toch en nu vana ond weer een film momentje met Giogio die zn handjes niet thuis kan laten.... Maar wanneer gaan we deze beelden zien? We weten allen natuurlijk dat TV uitzendingen al gemaakt zijn voordat de betreffende dag is aangevangen.. De exacte marge durf ik niet te zeggen.. Maar als JdM vanmiddag al vermeld dat afl. 1&2 klaar zijn ... zakt mn broek weer afquote:Op maandag 6 januari 2014 01:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee daarom, je zou denken dat-ie zich in z'n handen zou wrijven met al zo snel iets smeuïgs.
Helaas mee eens ....quote:Op maandag 6 januari 2014 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch en nu vana ond weer een film momentje met Giogio die zn handjes niet thuis kan laten.... Maar wanneer gaan we deze beelden zien? We weten allen natuurlijk dat TV uitzendingen al gemaakt zijn voordat de betreffende dag is aangevangen.. De exacte marge durf ik niet te zeggen.. Maar als JdM vanmiddag al vermeld dat afl. 1&2 klaar zijn ... zakt mn broek weer af
Als ik merk dat het die kant opgaat haak ik gelijk afquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Rica het volgende:
Over een paar weken trekken ze wel aan de noodrem, maken ze er een compleet gescripte tokkieshow van en heb je DGK2 voor de drie maanden dat het duurt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik merk dat het die kant opgaat haak ik gelijk af
Als ze een take-over doen .. Dan wordt alles gestuurd en maken koeien meer melk = meer kaas en dat soort dingenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Rica het volgende:
Over een paar weken trekken ze wel aan de noodrem, maken ze er een compleet gescripte tokkieshow van en heb je DGK2 voor de drie maanden dat het duurt.
Volgens mij worden alle dieren buiten de cameras om al geholpen door proffsione liedenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze een take-over doen .. Dan wordt alles gestuurd en maken koeien meer melk = meer kaas en dat soort dingen
Ja? de dieren psychiater is nu met de koetjes en kipjes aan het lullen?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij worden alle dieren buiten de cameras om al geholpen door proffsione lieden
koeien melken doel ik dan opquote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef practics het volgende:
[..]
Ja? de dieren psychiater is nu met de koetjes en kipjes aan het lullen?![]()
Gast echt
Tis pas morgen (Ok vanavond de maandag...) weet je zelf ook... We gaan het zienquote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanavond eerste aflevering, minder dan 400.000 kijkers en gaat niet meer worden. Jammer.
Aan wie zat Giorgio danquote:Op maandag 6 januari 2014 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch en nu vana ond weer een film momentje met Giogio die zn handjes niet thuis kan laten.... Maar wanneer gaan we deze beelden zien? We weten allen natuurlijk dat TV uitzendingen al gemaakt zijn voordat de betreffende dag is aangevangen.. De exacte marge durf ik niet te zeggen.. Maar als JdM vanmiddag al vermeld dat afl. 1&2 klaar zijn ... zakt mn broek weer af
Voor die tijd zeker...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij worden alle dieren buiten de cameras om al geholpen door proffsione lieden
Aan Lot volgens mij ... Ja daar he je een tegenpartij ... Ging niet goed en klaarquote:Op maandag 6 januari 2014 01:49 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Aan wie zat Giorgio dan? Aan Lindy?
Ooh, dat heb ik net gezien ja. Hij gooide haar op bed.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Lot volgens mij ... Ja daar he je een tegenpartij ... Ging niet goed en klaar
Me zn 2en door het bed
Nee, dat geloof ik ook niet...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof niet als iemand het in zijn hoofd krijgt ik heb zin in koeien shoarma lol en besluit een koe gruwelijk te slopen dat dat toegelaten word
Volgens mij mis je je hash#quote:Op maandag 6 januari 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geloof niet als iemand het in zijn hoofd krijgt ik heb zin in koeien shoarma lol en besluit een koe gruwelijk te slopen dat dat toegelaten word
Jawel, maar dit concept is al dood voor het op TV is te zien.....quote:Op maandag 6 januari 2014 01:48 schreef chufi het volgende:
Tis pas morgen (Ok vanavond de maandag...) weet je zelf ook... We gaan het zien![]()
![]()
Mwah, zodra het geld opraakt zullen ze echt aan de bak moeten. En dat gaat niet lukken met de pannenkoekjes van Hakim.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar dit concept is al dood voor het op TV is te zien.....
Zeker, maar dan moeten ze de streams wel heel snel verbeterenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
mischien moeten ze het van ons internet kijkers hebben
Ja klopt...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, maar dit concept is al dood voor het op TV is te zien.....
Precies, dat gaat het niet worden, nog 24 uur te gaan ....quote:Op maandag 6 januari 2014 02:02 schreef mootie het volgende:
Mwah, zodra het geld opraakt zullen ze echt aan de bak moeten.
En dat gaat niet lukken met de pannenkoekjes van Hakim.
Je gaat toch niet online voor jan LuL bootcampen online ...?quote:Op maandag 6 januari 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
die worstelaar en tonijn dief wou een soort bootcamp opstarten en dat kan nog best lukken ook goedkoop en lucratief
ze willen trainingen gevenquote:Op maandag 6 januari 2014 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet online voor jan LuL bootcampen online ...?
Je komt op tv mischien en je huppelt en zogenaamd train je een beetjequote:Op maandag 6 januari 2014 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet online voor jan LuL bootcampen online ...?
Het is nu al niet het programma dat ons werd voorgehouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik merk dat het die kant opgaat haak ik gelijk af
Het is en blijft tv maar ff kijken waar dit heengaatquote:Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is nu al niet het programma dat ons werd voorgehouden.
Het doet heel erg denken aan het begin van DGK met dat de bewoners hun idealen konden verwezelijken. Allemaal hun eigen dingen konden nastreven. Opleiding gaan doen, bedrijfje opzetten en dergelijke.
Dat zit er nu weer in. Denkt De Mol dat we graag willen zien dat mensen "gaan ondernemen"? Zit toch niemand op te wachten? Ik niet in ieder geval.
Ik dacht a. dat ze in vrij grote isolatie zouden zitten, b. dat ze zelfredzaam moesten proberen te worden, dus van het land leven, zelf produceren van grondstoffen en weinig boodschappen en dergelijke en c. dat er weinig gescript en gestuurd zou worden. Alle drie mis.
Wat rest is weer hetzelfde verhaal; de bewoners moeten interessant en gek doen om kijkers te trekken, wat weer niet gaat werken en is er alleen nog dezelfde oplossing: kunstmatig steeds extremer en gekker maken om toch wat kijkers te trekken die dat leuk vinden.
[ afbeelding ]
Sja, taart gevechten..
Welke aandachtshoer wil dat nou.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je komt op tv mischien en je huppelt en zogenaamd train je een beetje
Tja, alles voor de kijkcijfers...quote:Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is nu al niet het programma dat ons werd voorgehouden.
Het doet heel erg denken aan het begin van DGK met dat de bewoners hun idealen konden verwezelijken. Allemaal hun eigen dingen konden nastreven. Opleiding gaan doen, bedrijfje opzetten en dergelijke.
Dat zit er nu weer in. Denkt De Mol dat we graag willen zien dat mensen "gaan ondernemen"? Zit toch niemand op te wachten? Ik niet in ieder geval.
Ik dacht a. dat ze in vrij grote isolatie zouden zitten, b. dat ze zelfredzaam moesten proberen te worden, dus van het land leven, zelf produceren van grondstoffen en weinig boodschappen en dergelijke en c. dat er weinig gescript en gestuurd zou worden. Alle drie mis.
Wat rest is weer hetzelfde verhaal; de bewoners moeten interessant en gek doen om kijkers te trekken, wat weer niet gaat werken en is er alleen nog dezelfde oplossing: kunstmatig steeds extremer en gekker maken om toch wat kijkers te trekken die dat leuk vinden.
[ afbeelding ]
Sja, taart gevechten..
Ja de helft die het niet wil heeft het veels te hoog in de (olie)bol. Eentje wil concerten gaan houden met Tiësto en dergelijke, duizenden mensen op het terrein. Eentje wil zijn jeugd overdoen en opnieuw een pannenkoeken/oliebollentent opzetten. Eentje wil de loods langzaam in een villa veranderen want "hij is geboren voor dit programma" enz.quote:Op maandag 6 januari 2014 02:54 schreef Delenlill het volgende:
Lol las net in het streamverslag dat ze een lening bij de bank willen afsluiten? Hoe denken ze die te gaan krijgen met geen inkomsten en tot nu toe geen goed idee voor het starten van een onderneming.
Het kaasidee wil de helft niet, terwijl dat eigenlijk de enige vaste inkomstenbron is die ze al in de pocket hebben. Kost hun geen cent, alles wordt gedaan door de boer.
Door het hek open te zetten is dat al verprutst.quote:Op maandag 6 januari 2014 04:13 schreef Delenlill het volgende:
Wanneer het geld op is en er haast geen geld binnenkomt begint het pas leuke televisie te worden. Het moment dat ze erachter komen dat ze niet zo beroemd zijn als ze denken dat ze zijn, en het geld hun niet in de schoot wordt geworden.
Ik hoop in elk geval dat de Mol niet te veel het programma gaat beïnvloeden wanneer dit gebeurd.
Wat was dit? Ik lees er niks over terug in de streamverslagen?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gooide Isa op bed en die ging er gelijk doorheen.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat was dit? Ik lees er niks over terug in de streamverslagen?
BouwFraudequote:Op maandag 6 januari 2014 06:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij gooide Isa op bed en die ging er gelijk doorheen.![]()
Absoluut reden voor een parlementair onderzoek.quote:
Dank je.quote:Op maandag 6 januari 2014 06:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij gooide Isa op bed en die ging er gelijk doorheen.![]()
lui zooitjequote:Op maandag 6 januari 2014 07:30 schreef Wopper1 het volgende:
Zitten niet echt vroege vogels tussen...
Hij zei erna ook gewoon tegen haar "Het komt door je dikke kont"quote:Op maandag 6 januari 2014 07:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je.
Dat hij haar nauwelijks van de grond getild krijgt had al een indicatie kunnen zijn.
Ik heb al 3 kwartier zwart beeld 'vanwege de grote belangstelling bla bla bla'quote:Op maandag 6 januari 2014 07:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op cam 4 gezelig naar een koe staren
quote:Op maandag 6 januari 2014 07:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij zei erna ook gewoon tegen haar "Het komt door je dikke kont"
dat is onze jomanda volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 07:57 schreef Grunge. het volgende:
Er zit iemand op zijn of haar bed, ik herhaal: er zit iemand op zijn of haar bed!.
volgens andere bronnen hebt je gelijk. Het was Lotje.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:52 schreef Grunge. het volgende:
Oh trouwens, volgens mij was het Charlotte die door het bed zakte!
Het linkje suggereert Lindy maar het was inderdaad Charlotte, staat er ook in het verhaaltje.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:07 schreef Rica het volgende:
[..]
volgens andere bronnen hebt je gelijk. Het was Lotje.
http://www.utopiagekte.nl(...)indy-slopen-bed.html
Dacht dat het ons verpleegstertje was.
Charlotte was zich staand in haar slaapzak aan het wurmen en vroeg Giorgio om hulp. Die hielp met haar slaapzak omhoog doen en tilde haar opquote:Op maandag 6 januari 2014 08:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, Lindy zelfs! Ik heb het niet live gezien maar dat zal dan wel.
Wie hebben die bedden trouwens in elkaar getimmerd? Giorgio en Ruud?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Charlotte was zich staand in haar slaapzak aan het wurmen en vroeg Giorgio om hulp. Die hielp met haar slaapzak omhoog doen en tilde haar open legde haar met een bonsje ( ze is niet 48 kilo zoals Billy ( wie wel haha) op bed. Hij viel en krak, het zijlatje brak.
Ja én Paul natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 08:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wie hebben die bedden trouwens in elkaar getimmerd? Giorgio en Ruud?
je was me net voorquote:Op maandag 6 januari 2014 08:37 schreef Grunge. het volgende:
Charlotte heeft haar eerst peuk alweer te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |