abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135139385
quote:
"Natuurlijk willen wij het team compleet hebben en het is heel vervelend dat Mori er niet bij kan zijn, maar het teambelang staat voorop. Dat heeft Mori zelf ook gezegd. Als voetbalclub blijven we weg van politiek en religie."
Haha, het teambelang staat voorop maar vervolgens wel een speler van je team thuis laten. Ik vind het echt volslagen onbegrijpelijk dat deze voetbalclub zich zo opstelt. En het commerciële belang is eigenlijk volstrekt oninteressant.
pi_135139412
Vitesse laat weinig ballen zien vind ik. Een club hoort, in ieder geval met zoiets, gewoon achter zijn spelers te staan. Ze willen toch ook dat ze in het veld een team zijn?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_135139505
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En wie betaald dat dan?
Wie het trainingskamp dat niet plaats zal vinden gaat betalen :'D?
pi_135139521
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Haha, het teambelang staat voorop maar vervolgens wel een speler van je team thuis laten. Ik vind het echt volslagen onbegrijpelijk dat deze voetbalclub zich zo opstelt. En het commerciële belang is eigenlijk volstrekt oninteressant.
Vitesse geeft niet om het teambelang. Ook al zeggen ze het wel.
pi_135139633
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:07 schreef Nielsch het volgende:
Ja wat hebben die ermee te maken? Ze hebben een contract getekend in de UAE. Denk eens na.
Denk zelf maar eens na. De berichten zijn nu dusdanig dat blijkt dat Vitesse een toezegging op zak had dat de speler tot het land zou worden toegelaten. Pas op de dag van vertrek werd door de VAE duidelijk gemaakt dat de speler toch niet het land in mocht. Los van het morele aspect nog is er daarom alle grond om juist niet af te reizen.
pi_135139674
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 02:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Greet ziet een mogelijkheid om zieltjes te winnen, net als met die darter. Die CDA'er wil waarschijnlijk even in de spotlights staan.
Omtzigt zijn vrouw is een christelijke Arabier dacht ik. Daarom maakt ie zich altijd nogal druk over discriminatie in het Midden-Oosten en dergelijke
pi_135139731
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:17 schreef Nielsch het volgende:
En ach, zolang Israel zelf haar eigen Islamitische bevolking de toegang weigert tot zaken als bioscopen en zwembaden zie ik het probleem niet zo. Laat ze eerst hun eigen gedrag maar eens verbeteren.
Bron ?
pi_135139734
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse geeft niet om het teambelang. Ook al zeggen ze het wel.
Mee eens. Dat hun spelers ook niet in opstand komen zegt ook wel wat. Ze kunnen zich dan wel krampachtig niet met politiek bezig willen houden, maar het is de VAE die er een politieke kwestie van heeft gemaakt dus moet je wel een politiek standpunt innemen.
pi_135139864
Vind het steeds vreemder worden, eerst mocht ie wel mee, toen ineens niet, in eerste instantie dacht ik dat ie op het vliegveld in abu dabi tegen gehouden was of bij het instappen op schiphol.. maar blijbaar niet

Als hij een Nederlands paspoort had gehad was het ineens geen enkel probleem zeker ?
pi_135139875
Waarom laten ze die vage zandbak dan niet gewoon lekker links liggen?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135139906
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:11 schreef Ferdo het volgende:
Waarom laten ze die vage zandbak dan niet gewoon lekker links liggen?
pi_135139918
Het gaat hier om de nationaliteit, niet om een niet-joodverklaring. Dat maakt nogal verschil. Het is wel slecht geregeld door Vitesse, maar je kunt natuurlijk niet je voorbereiding op de tweede seizoenshelft laten verpesten door Israel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_135139942
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Het gaat hier om de nationaliteit, niet om een niet-joodverklaring. Dat maakt nogal verschil. Het is wel slecht geregeld door Vitesse, maar je kunt natuurlijk niet je voorbereiding op de tweede seizoenshelft laten verpesten door Israel.
Ligt het nu aan Israël in plaats van de VAE?
pi_135139984
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja, Vitesse... Dat is ook waar.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_135140018
quote:
Bosz kan weinig met politieke rel

Vitesse-trainer Peter Bosz betreurt de afwezigheid van speler Dan Mori tijdens het trainingskamp van de club in Abu Dhabi. De coach kon echter weinig met de politieke ophef die ontstond rondom het verblijf van Vitesse in Abu Dhabi.

'Wat die politici roepen, dat is wel langs mij heengegaan. We zijn vannacht hier aangekomen en ik heb dat allemaal niet meegekregen. Ik heb daar geen boodschap aan, nee. Ik doe hier mijn werk, ik ben voetbaltrainer.'

De PVV en het CDA uitten felle kritiek op de reis van Vitesse, omdat Mori als Israëliër Abu Dhabi niet in mocht.
http://www.omroepgelderla(...)rel.htm#.UsqQTvTuLh4
pi_135140023
quote:
Het gaat hier om de nationaliteit, niet om een niet-joodverklaring. Dat maakt nogal verschil. Het is wel slecht geregeld door Vitesse, maar je kunt natuurlijk niet je voorbereiding op de tweede seizoenshelft laten verpesten door Israel de VAE.
Dat is wat er wel gebeurt.
pi_135140036
quote:
'Wat die politici roepen, dat is wel langs mij heengegaan. We zijn vannacht hier aangekomen en ik heb dat allemaal niet meegekregen. Ik heb daar geen boodschap aan, nee. Ik doe hier mijn werk, ik ben voetbaltrainer.'
Dus zorg je dat je met al je spelers kunt trainen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_135140074
quote:
Het gaat hier om de nationaliteit, niet om een niet-joodverklaring. Dat maakt nogal verschil.
Dat klopt als je plat naar de situatie kijkt. Kijk je verder dan zul je denk ik moeten constateren dat zowel het Jood zijn als een Israëlisch paspoort een probleem zijn. Maar dat zal natuurlijk lastig aan te tonen zijn, hooguit in de wetsgeschiedenis, als die lui daar al aan doen.
pi_135140133
quote:
fuckneehe.gif Het lijkt mij toch onderdeel van het werk om te zorgen dat je met een compleet team kan trainen.
pi_135140185
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ligt het nu aan Israël in plaats van de VAE?
Je kunt natuurlijk niet zomaar een stuk land inpikken en dan nationaliteiten gaan uitdelen op basis van ras, en dan verwachten dat de rest van de wereld die nationaliteit erkent en welkom heet.
pi_135140259
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet zomaar een stuk land inpikken en dan nationaliteiten gaan uitdelen op basis van ras, en dan verwachten dat de rest van de wereld die nationaliteit erkent en welkom heet.
Maar het echte punt zit natuurlijk bij Vitesse die ten minste door politieke redenen een speler thuis laat in plaats van er voor te kiezen niet af te reizen.
pi_135140262
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:19 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Het lijkt mij toch onderdeel van het werk om te zorgen dat je met een compleet team kan trainen.
Denken aan het commerciele belang van de club is ook onderdeel van zijn takenpakket.
pi_135140293
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denken aan het commerciele belang van de club is ook onderdeel van zijn takenpakket.
Nee, daar heb je een directie voor.
pi_135140312
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:25 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nee, daar heb je een directie voor.
De trainer moet niet dwars liggen als een club knaken kan verdienen. Of het nu om een transfer gaat of een trainingskamp....
pi_135140474
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
pi_135140786
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:24 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Maar het echte punt zit natuurlijk bij Vitesse die ten minste door politieke redenen een speler thuis laat in plaats van er voor te kiezen niet af te reizen.
"Take one for the team" heet dat geloof ik. Als je met zijn allen in een kampioensgevecht bent verwikkeld ga je natuurlijk niet je voorbereiding laten verstoren. Sneu voor hem, maar de afweging kan maar een uitkomst hebben.

Uiteraard heeft Vitesse gefaald in de organisatie van dit tripje, wat voor excuses daar ook voor zijn, het resultaat is niet goed.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:44:19 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135140852
Wel grappig trouwens. Voor deze kwestie wisten zelfs de meeste Vitessenaren niet eens van het bestaan van ene Mori af _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135140888
Geert heet weer een stok gevonden om mee te slaan hoor.. (lees zieltjes te winnen)

Er zijn grotere problemen om te bespreken in de 2e kamer momenteel lijkt me.

Kut dat er nog zoveel haat is in die regio, maar dat weet je als je die kant op gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_135141891
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:17 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat klopt als je plat naar de situatie kijkt. Kijk je verder dan zul je denk ik moeten constateren dat zowel het Jood zijn als een Israëlisch paspoort een probleem zijn. Maar dat zal natuurlijk lastig aan te tonen zijn, hooguit in de wetsgeschiedenis, als die lui daar al aan doen.
Nee, als Jood/jood kom je het land gewoon binnen. Denk niet eens dat ze naar je religie of ras gaan vragen. Maar een Israëlisch paspoort is gewoon een no-go. Politiek. En dat stiekeme gedoe van de Mossad(mensen vermooorden en zo) heeft ook niet geholpen.
pi_135141972
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, als Jood/jood kom je het land gewoon binnen. Denk niet eens dat ze naar je religie of ras gaan vragen. Maar een Israëlisch paspoort is gewoon een no-go. Politiek. En dat stiekeme gedoe van de Mossad(mensen vermooorden en zo) heeft ook niet geholpen.
Dat doen ze niet met Israëlische paspoorten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')