Nee, de wedstrijdorganisatie stelde dat Mori mocht spelen, maar heeft de immigratiewetten niet (goed) onderzocht. Daar kwam men een dag van tevoren achter, en toen was het te laat alles af te zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef paddy het volgende:
Beetje vreemd dat het eerst geen probleem was, en een dag ervoor wel.
En terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef betyar het volgende:
Ach, Gretta Duisenberg mocht Israël ook niet in.![]()
![]()
Niet of nauwelijks.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat, rellende voetbalsupporters? Ieder weekend ofzo?
Wat heeft ruggengraat te maken met dit geval?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
Vitesse is een club zonder ruggengraat.
Leg eens uit dan: waarom is dat wel terecht en waarom is het weren van Mori niet terecht?quote:
Hoe kom je erbij dat een Israelische speler die toevallig in Arnhem speelt, 2 nationaliteiten heeft?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:56 schreef Kees22 het volgende:
Ik vind het genuil van Wilders ook wel raar: hij is toch zo tegen een dubbele nationaliteit? Gewoon: Mori zijn Nederlandse nationaliteit afpakken en terugsturen naar zijn thuisland.
En met een stempel van de SU in je paspoort kwam je vroeger ook de VSvA niet in.
Niks aan de hand dus.
Ik denk ik nu ook niet, mijn twee paspoorten hebben:quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:56 schreef Kees22 het volgende:
En met een stempel van de SU in je paspoort kwam je vroeger ook de VSvA niet in.
Niks aan de hand dus.
Dat heb ik aangenomen, dat geef ik toe. Op grond van de heisa die erover gemaakt werd. Als je een Nederlands paspoort laat zien terwijl de douane weet dat je ook een andere nationaliteit hebt, kan dat ook voor problemen zorgen, lijkt me. Ik heb me nooit per vliegtuig naar een ander land begeven, dus gok maar wat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een Israelische speler die toevallig in Arnhem speelt, 2 nationaliteiten heeft?
Als dat het geval was geweest, had ie gewoon op zijn Nederlandse paspoort naar de VAE gekund.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:11 schreef Kees22 het volgende:
Ik heb me nooit per vliegtuig naar een ander land begeven, dus gok maar wat.
Ik heb Wilders helemaal niet gehoord, maar geeft niet. Volgens de VAE mogen Israeli's wel het land in, als ze het maar ruim genoeg van tevoren aanvragen. Ook wat Timmerfrans zei.quote:Als Mori alleen een Israelisch paspoort heeft, is er toch geen enkele reden om problemen te maken: dan mag hij gewoon Abu Dhabi of welk Arabisch land dan ook niet in.
Dan snap ik de ratio van Wilders opwinding al helemaal niet.
Zijn truc wordt dan wel veel duidelijker: stampij maken over zaken die heel normaal zijn.
Nee, lang niet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
en je bent geen 22 meer, toch?
Je kan gewoon op een andere nationaliteit reizen.
Was een tweet. Hij vond Vitesse laf. Maar zoals bekend: hij lult nogal eens uit zijn nek.quote:[..]
Ik heb Wilders helemaal niet gehoord, maar geeft niet. Volgens de VAE mogen Israeli's wel het land in, als ze het maar ruim genoeg van tevoren aanvragen. Ook wat Timmerfrans zei.
Duisenberg is gewoon openlijk anti semitisch en een Hamas supporter, dan lijkt het me logisch dat ze niet welkom is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan: waarom is dat wel terecht en waarom is het weren van Mori niet terecht?
Beide kwalificaties zijn niet waar. Gretta Duisenberg is helemaal niet antisemitisch en ook geen supporter van Hamas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Duisenberg is gewoon openlijk anti semitisch en een Hamas supporter, dan lijkt het me logisch dat ze niet welkom is.
Ja, dat zou je zeggen. Israel is dan ook alleen maar een Westers land omdat het geen moslimland is, verder heeft het weinig Westerse beschaving.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Beide kwalificaties zijn niet waar. Gretta Duisenberg is helemaal niet antisemitisch en ook geen supporter van Hamas.
En dan nog: Israel claimt een westerse staat te zijn (vooruitgeschoven post van de westerse beschaving). Hoort daar niet de volledige vrijheid van meningsuiting bij?
Mijn idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zeggen. Israel is dan ook alleen maar een Westers land omdat het geen moslimland is, verder heeft het weinig Westerse beschaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |