Alle lof voor Mori, maar als ik hem was, ging ik op zoek naar een club met ruggegraat.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef remlof het volgende:
'Vitesse had garantie dat Mori land in kon'
Ruggegraat, supporters, een voetbalstadion.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle lof voor Mori, maar als ik hem was, ging ik op zoek naar een club met ruggegraat.
Exact. En zomaar even 3 Duitse clubs van naam in de steek laten omdat er 1 (!) speler niet meemag, vanwege immigratiewetten van het land waar de wedstrijden gespeeld worden, dat doe je niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als VAE het land Israël niet erkent kunnen ze moeilijk opeen wel het paspoort van Israël erkennen
Die laatste twee lijken me iets relevantere criteria inderdaad. Alsof het een voetballer ook maar iets interesseert dat zijn club toch een tripje maakt naar een land waar hij op het laatste moment niet in mag.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruggegraat, supporters, een voetbalstadion.
pick one
Dan moet de gemiddelde voetballer eerst zijn eigen ruggengraat gaan zoekenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruggegraat, supporters, een voetbalstadion.
pick one
Frits Barend gaat dit vanavond duiden bij Knevel en Tijs.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:09 schreef Adelante het volgende:
Barbara Barend om commentaar vragen op NOS JournaalVeel Joodser kan het niet...
En toch is het belangrijk dat men kritisch blijft kijken naar potentieel antisemitisch gedrag. Het is nog maar 70 jaar geleden dat al die gruwelijke dingen gebeurt zijn. En helaas zijn er nog steeds groepen mensen die niet bepaalt ''genuanceerd'' denken over Joden. Een zoekje op google en je kunt nogal schrikken van wat je tegen komt......quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Joodse voetballer mag moslimland niet in. Nou en?
De joodse voetballer Dan Mori van ViteSSe mag de Verenigde Antisemitische Emiraten niet in. Want Israëli, met Israëlisch paspoort. Dus Nederland is uiteraard meteen woedend aan het omgekeerd quenelle'en over antisemitisme (en een beetje aan het lollen dat de CIDI-mevrouw 'Voet' heet en het PR-meisje van Vitesse 'Bal').
http://www.geenstijl.nl/m(...)er_mag_moslimla.html
HAHAHAquote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
En toch is het belangrijk dat men kritisch blijft kijken naar potentieel antisemitisch gedrag. Het is nog maar 70 jaar geleden dat al die gruwelijke dingen gebeurt zijn. En helaas zijn er nog steeds groepen mensen die niet bepaalt ''genuanceerd'' denken over Joden. Een zoekje op google en je kunt nogal schrikken van wat je tegen komt......
Je antisemitisme gejank, dat is grappigquote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
Ok wat is hier exact grappig aan?
En je moet er ook voor waken dat je niet alle joden als slachtoffers gaat zien en moslims als daders. Zie onderstaand voorbeeld:quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef ruver1997 het volgende:
En toch is het belangrijk dat men kritisch blijft kijken naar potentieel antisemitisch gedrag. Het is nog maar 70 jaar geleden dat al die gruwelijke dingen gebeurt zijn. En helaas zijn er nog steeds groepen mensen die niet bepaalt ''genuanceerd'' denken over Joden. Een zoekje op google en je kunt nogal schrikken van wat je tegen komt......
Daar zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
Als jij de ernst van haat naar andere volkeren niet ondertekend vind ik dat niet normaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je antisemitisme gejank, dat is grappig
JIDF crew checking inquote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
Als jij de ernst van haat naar andere volkeren niet ondertekend vind ik dat niet normaal.
Als je hetzelfde behandeld wilt worden moet je jezelf niet in een uitzonderingspositie gaan manoeuvreren.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef ruver1997 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |