Ik denk dat het personeel van Wim nu op een rieten matje op de vloer ligt omdat ze hun bed moesten afstaan en dat ze daarom geen slaapkamers laten zien.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er nog helemaal niets van het slaapgebeuren bij boer Wim is uitgezonden, volgens mij is dit de eerste keer dat we helemaal niets van de logeerkamers van een boer zien. Of zou iedereen in een hangmat op de veranda liggen? (en Janne in een lege jacuzzi?)
Dat ja, dat kunnen (of willen) heel veel mensen nog steeds niet snappen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is al een paar keer gezegd dat Jos wel een paar keer seks zal hebben met Leonie en haar dan in zal ruilen voor Saskia, maar dat snap ik niet zo goed. Leonie lijkt mij echt een hele leuke meid die ook inhoudelijk wat te melden heeft (op boerenniveau dan he), Saskia zit steeds maar wat te giechelen en van die vrouwenonzin uit te kramen.
Of kunnen mensen dat niet hebben of zo dat iemand er geil uit ziet, maar ook nog gewoon een leuk persoon is? Leonie lijkt me best wel een "one of the guys".
Maar aangezien zij zelf echt meedoet, is dat ook haar overweging. Als je een mindere klik hebt, zeg je... ik voel minder een klik.. DAT is dan de reden. Maar Florence doet mee aan het programma, en is dus daarom bereid dingen op te geven, anders deed ze niet mee. Dus daar hoeft Jan minder (ik zeg niet "niet") aan te denken.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Toch kan ik er bij inkomen dat als je een mindere klik hebt (om in bzv termen te blijven) en iemand moet in NL heel haar leven opgeven om voor jou naar Canada te komen, je haar als eerste opgeeft. Stel het wordt niks, dan is Florence echt een hoop kwijt itt Judith die vast wel ergens anders nootjes kan verkopen. Zou denk ik ook een grotere druk op de relatie leggen 'maar ik heb al mijn paarden opgegeven voor jou en je kippen.'
Dat is niet alleen het beeld van een aantal mensen hier, dat is ook het beeld van Jos. En dat ziet hij steeds onderuit gekegeld worden waardoor zij er nog steeds in zit. Leonie verrast op een positieve manier.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Of kunnen mensen dat niet hebben of zo dat iemand er geil uit ziet, maar ook nog gewoon een leuk persoon is? Leonie lijkt me best wel een "one of the guys".
Ik denk dat een hoop mensen verbaasd zijn dat zij vrijgezel is en daarom denken dat er toch iets aan haar moet mankeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen het beeld van een aantal mensen hier, dat is ook het beeld van Jos. En dat ziet hij steeds onderuit gekegeld worden waardoor zij er nog steeds in zit. Leonie verrast op een positieve manier.
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Mainport het volgende:
Aletta zei gisteren letterlijk:
"Ik kan wel een assistent gebruiken."
En op de vraag of ze even één-op-één konden praten:
"We zijn net zo lekker bezig."
Dit. En ik vind Saskia over komen of ze veertien is ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is al een paar keer gezegd dat Jos wel een paar keer seks zal hebben met Leonie en haar dan in zal ruilen voor Saskia, maar dat snap ik niet zo goed. Leonie lijkt mij echt een hele leuke meid die ook inhoudelijk wat te melden heeft (op boerenniveau dan he), Saskia zit steeds maar wat te giechelen en van die vrouwenonzin uit te kramen.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit. En ik vind Saskia over komen of ze veertien is ofzo.
Bij Claire ben ik alleen bang dat het een gevalletje is 'het hebben van de zaak is het einde van vermaak'.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Claire weet ook duidelijk hoe het spel gespeeld wordt. Die gaat steeds meer strelen en aaien tot hij wel toehapt. Op dat gebied ligt zij mijlenver voor op Judith. Die heeft dat spontane niet. Die is één op één waarschijnlijk wel erg leuk.
Ja dat weet je nooit. Ik heb vanaf het begin al twijfels of dat in Canada in the middle of nowhere wel iets wordt met iemand uit Nederland.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bij Claire ben ik alleen bang dat het een gevalletje is 'het hebben van de zaak is het einde van vermaak'.
Bij Judith trouwens ook.
Werkelijk? Omdat Wim zwart personeel heeft waar hij mee omgaat zoals een werkgever met z'n personeel omgaat?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Aletta & Wim zijn echt slavendrijvers.
Dit vooral.... En Willemijn is dan ook helemaal ten onder gegaan aan haar jaloezie/onzekerheid door Leonie.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, dat is ook een beetje de samenleving waar we in leven hoor. Iedereen is tegenwoodig account manager. Dat is zo'n breed begrip dat iedereen zich daar onder kan scharen.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef Marcomacro het volgende:
Wat overeenkomt tussen Claire en Judith is dat ze zich interessant voordoen. De ene "manager notenhandel" (marktkraam) De andere in fout engels "food nutritionist" (voedsel voedingsconsulente).
Ja, dat is ook behoorlijk geëvolueerd, van verkoper (buitendienst) tot vertegenwoordiger tot account manager.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ach, dat is ook een beetje de samenleving waar we in leven hoor. Iedereen is tegenwoodig account manager. Dat is zo'n breed begrip dat iedereen zich daar onder kan scharen.
Ja, maar Leonie vertelt ook wel heel down to earth over het kolven van een vrouwquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Marcomacro het volgende:
Ik zie dat bij die anderen eigenlijk niet. Alleen bij hun valt het me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |