abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135145548
Wel mooi, een aflevering vol ongemakkelijke scenes.

Hoop dat evelyne snel thuis is, je merkte gisteren ook weer dat ze helemaal niet past bij wim.

Johan begon best geintresseerd in zijn vrouwen, maar dat lijkt ook een beetje af te nemen.

Jan doet maar wat. Heeft helemaal niet nagedacht wat hij eigenlijk zoekt en gooit het dan maar op wat zogenaamde praktische zaken. Dan moet je als vrouw toch eigenlijk hard wegrennen.

Bij Jos vond ik willemijn het leukst, maar denk dat Saskia het beste voor hem is. Maar hij gaat vast voor Leonie, zo'n kans krijgt hij niet veel vaker. Paar weken seks en daarna Saskia bellen.

Aletta heeft een mooi locatie, mooie boerderij waar je met een paar investeringen veel gemak kan hebben. Zou er mooi tijd over zijn voor een liefde. Aletta is wel een voorbeeld dat je zelf de zaakjes een beetje op orde moet hebben voordat je naar een relatie zoekt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  Moderator/colorchick maandag 6 januari 2014 @ 16:31:14 #52
382129 crew  Donna
pi_135150089
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:05 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er nog helemaal niets van het slaapgebeuren bij boer Wim is uitgezonden, volgens mij is dit de eerste keer dat we helemaal niets van de logeerkamers van een boer zien. Of zou iedereen in een hangmat op de veranda liggen? (en Janne in een lege jacuzzi?)
Ik denk dat het personeel van Wim nu op een rieten matje op de vloer ligt omdat ze hun bed moesten afstaan en dat ze daarom geen slaapkamers laten zien.

Viel me trouwens ook op dat zijn personeel in huis dit keer niet zo vaak in beeld kwam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Donna op 06-01-2014 16:45:08 ]
pi_135152653
Hier is al een paar keer gezegd dat Jos wel een paar keer seks zal hebben met Leonie en haar dan in zal ruilen voor Saskia, maar dat snap ik niet zo goed. Leonie lijkt mij echt een hele leuke meid die ook inhoudelijk wat te melden heeft (op boerenniveau dan he), Saskia zit steeds maar wat te giechelen en van die vrouwenonzin uit te kramen.

Of kunnen mensen dat niet hebben of zo dat iemand er geil uit ziet, maar ook nog gewoon een leuk persoon is? Leonie lijkt me best wel een "one of the guys".
pi_135152942
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is al een paar keer gezegd dat Jos wel een paar keer seks zal hebben met Leonie en haar dan in zal ruilen voor Saskia, maar dat snap ik niet zo goed. Leonie lijkt mij echt een hele leuke meid die ook inhoudelijk wat te melden heeft (op boerenniveau dan he), Saskia zit steeds maar wat te giechelen en van die vrouwenonzin uit te kramen.

Of kunnen mensen dat niet hebben of zo dat iemand er geil uit ziet, maar ook nog gewoon een leuk persoon is? Leonie lijkt me best wel een "one of the guys".
Dat ja, dat kunnen (of willen) heel veel mensen nog steeds niet snappen.
know'm sayin?
word? word.
pi_135153067
Juist omdat Leonie zo leuk is en lekker denk ik dat het niet zou werken :P
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Leonie gelukkig zou worden met (saaie) Jos en een nog saaier leven op het Franse platteland. Daar past Saskia beter tussen, lijkt mij.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_135156774
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Toch kan ik er bij inkomen dat als je een mindere klik hebt (om in bzv termen te blijven) en iemand moet in NL heel haar leven opgeven om voor jou naar Canada te komen, je haar als eerste opgeeft. Stel het wordt niks, dan is Florence echt een hoop kwijt itt Judith die vast wel ergens anders nootjes kan verkopen. Zou denk ik ook een grotere druk op de relatie leggen 'maar ik heb al mijn paarden opgegeven voor jou en je kippen.'
Maar aangezien zij zelf echt meedoet, is dat ook haar overweging. Als je een mindere klik hebt, zeg je... ik voel minder een klik.. DAT is dan de reden. Maar Florence doet mee aan het programma, en is dus daarom bereid dingen op te geven, anders deed ze niet mee. Dus daar hoeft Jan minder (ik zeg niet "niet") aan te denken.
pi_135159487
Mijn gevoel zegt dit:

Jos: kiest voor Saskia, omdat hij die gewoon het leukst vindt en omdat ze al in Frankrijk woont. (en ze is ook de veiligere keuze)
Jan: kiest voor Claire, maar dat wordt niets.
Wim: stuurt Evelyn volgende week weg; daarna weet ik het niet, maar het gaat iig niets worden.
Aletta: mislukt ook met alle mannen, maar ze kiest Patrick voor een city trip
Johan: kiest voor de Ingrids, en uiteindelijk voor Ingrid KH.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 6 januari 2014 @ 21:00:30 #58
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_135163193
In de boer zoekt vrouw series waar er een boerin meedoet valt mij op dat die eerder iets verliezen dan winnen. De vrouwen die bij de boer komen, stellen zich op een bepaalde manier ondergeschikt op. De mannen die bij de boerin komen doen dat niet. Of het nou de huidige zweefneven zijn of die bij bijvoorbeeld Henrike in 1 van de vorige seizoenen. Ze komen met een bepaald beeld hoe het voor hun moet zijn. Terwijl de vrouwen van de boeren zich in allemaal bochten wringen om er voor de boer te zijn.
Maar ook de kijkers hebben eisen. Alette die net zo hard werkt als bijvoorbeeld Johan wordt uitgemaakt voor lesbo, terwijl ze gewoon aangeeft een relatie met een man te hebben gehad en ook weer te willen. Johan is nog maagd. Hoe gay is dat wel niet. Johan laat zijn bezoekende vrouwen gewoon helpen met de stronttank van zijn eigen wc te ontstoppen. Dat vind ik echt een stuk minder gastvrij dan hoe Aletta die mannen op de rug klopt om ze een boertje te laten doen. Patrick: "Als ik wat moet doen, moet je het zeggen hoor?" Dat staat toch in een schril contrast met Ingrid die gewoon aan de knoppen van het gasfornuis draait om de door haarzelf meegebrachte bloemkool te koken. Judith die nootjes meeneemt of Saskia en Leonie die boodschappen gaan doen. Allemaal op eigen initiatief.
Zoals ik het zie krijgen de boeren er iets bij, een soort verrijking. Terwijl ik dat bij de boerinnen steeds mis. Daar lijkt het bezoek van de mannen een verarming.
Ik vind tot nu toe die boerinnen kranige vrouwen, en dat komt in mijn ogen niet uit de verf. Misschien moet daar een mannelijke presentator bij om die mannen te sturen op een andere manier dan Yvon dat nu met de vrouwen doet die een boer (be)zoeken. Ik zou die mannen bij die boerinnen in ieder geval anders aanpakken.
pi_135167821
quote:

Dat is niet alleen het beeld van een aantal mensen hier, dat is ook het beeld van Jos. En dat ziet hij steeds onderuit gekegeld worden waardoor zij er nog steeds in zit. Leonie verrast op een positieve manier.
Somebody that I used to know
pi_135168258
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat is niet alleen het beeld van een aantal mensen hier, dat is ook het beeld van Jos. En dat ziet hij steeds onderuit gekegeld worden waardoor zij er nog steeds in zit. Leonie verrast op een positieve manier.
Ik denk dat een hoop mensen verbaasd zijn dat zij vrijgezel is en daarom denken dat er toch iets aan haar moet mankeren.
  roze maandag 6 januari 2014 @ 22:32:30 #61
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135168511
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Mainport het volgende:
Aletta zei gisteren letterlijk:

"Ik kan wel een assistent gebruiken."

En op de vraag of ze even één-op-één konden praten:

"We zijn net zo lekker bezig."
:'(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:36:39 #62
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135168720
Aletta houdt niemand over. Zij is tevreden alleen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 6 januari 2014 @ 22:46:45 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135169255
Ik vind die Koen echt bij Aletta passen, die andere twee wat minder. Jan blijft een saaie druif met het gevoel voor humor van plank. Jos vond ik maar raar met die reden waarom hij dat meisje naar huis stuurde maar denk dat hij voor de blonde motorrijdster gaat. Wim is maar een aandachtsgeil type dat helemaal niet open staat voor die dames met zijn vage farm en eigenlijk is Johan de enige reden om te kijken dit jaar, daar gaat het gewoon leuk. Ben benieuwd wie hij wegstuurt volgende week.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:51:18 #64
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135169522
Over Jan en de twee die over zijn. Ik begin steeds meer te twijfelen aan Judith. In het begin dacht ik wauw. Maar nu ik haar iets langer zie. Achter dat mooie meisje zit niet zo veel. Ze straalt heel weinig uit. En Claire die ik aan het begin maar normaaltjes vond, straalt wel iets uit.

Claire weet ook duidelijk hoe het spel gespeeld wordt. Die gaat steeds meer strelen en aaien tot hij wel toehapt. Op dat gebied ligt zij mijlenver voor op Judith. Die heeft dat spontane niet. Die is één op één waarschijnlijk wel erg leuk.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:54:21 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135169673
quote:

Dit. En ik vind Saskia over komen of ze veertien is ofzo.
  maandag 6 januari 2014 @ 22:55:49 #66
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135169739
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit. En ik vind Saskia over komen of ze veertien is ofzo.
Dat idee heb ik ook.
pi_135169990
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Claire weet ook duidelijk hoe het spel gespeeld wordt. Die gaat steeds meer strelen en aaien tot hij wel toehapt. Op dat gebied ligt zij mijlenver voor op Judith. Die heeft dat spontane niet. Die is één op één waarschijnlijk wel erg leuk.
Bij Claire ben ik alleen bang dat het een gevalletje is 'het hebben van de zaak is het einde van vermaak'.

Bij Judith trouwens ook.
Somebody that I used to know
  maandag 6 januari 2014 @ 23:04:11 #68
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135170127
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Bij Claire ben ik alleen bang dat het een gevalletje is 'het hebben van de zaak is het einde van vermaak'.

Bij Judith trouwens ook.
Ja dat weet je nooit. Ik heb vanaf het begin al twijfels of dat in Canada in the middle of nowhere wel iets wordt met iemand uit Nederland.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:11:23 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135170486
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Aletta & Wim zijn echt slavendrijvers.
Werkelijk? Omdat Wim zwart personeel heeft waar hij mee omgaat zoals een werkgever met z'n personeel omgaat?
En bij Aletta.... tsja, bij een boer kunnen de dames het huisvrouwtje uit gaan hangen, Aletta heeft (vrijwel) geen personeel, dus er zal gewerkt moeten worden, en de boerderij (het pand) opleuken gaat m daar niet worden, dus de heren kunnen twee dingen doen: op hun reet zitten of aanpakken, en dan is aanpakken de beste manier om Aletta te laten zien dat je het leven daar met haar wel ziet zitten, en dat je begrijpt wat er bij komt kijken, want ik denk niet dat ze zit te wachten op een parasiet met een verlangen naar permanente zon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 januari 2014 @ 23:15:00 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135170656
quote:

Dit vooral.... En Willemijn is dan ook helemaal ten onder gegaan aan haar jaloezie/onzekerheid door Leonie.
Leonie lijkt me typisch zo'n meisje dat door bijna geen jongen uitgevraagd durft te worden en daardoor uiteindelijk eindigt met het sukkeltje dat het om een of andere reden toch wel durfde te vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 januari 2014 @ 23:15:22 #71
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_135170685
Wat overeenkomt tussen Claire en Judith is dat ze zich interessant voordoen. De ene "manager notenhandel" (marktkraam) De andere in fout engels "food nutritionist" (voedsel voedingsconsulente).
  maandag 6 januari 2014 @ 23:20:28 #72
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135171022
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef Marcomacro het volgende:
Wat overeenkomt tussen Claire en Judith is dat ze zich interessant voordoen. De ene "manager notenhandel" (marktkraam) De andere in fout engels "food nutritionist" (voedsel voedingsconsulente).
Ach, dat is ook een beetje de samenleving waar we in leven hoor. Iedereen is tegenwoodig account manager. Dat is zo'n breed begrip dat iedereen zich daar onder kan scharen.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:24:04 #73
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_135171232
Ik zie dat bij die anderen eigenlijk niet. Alleen bij hun valt het me op.
  maandag 6 januari 2014 @ 23:26:58 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135171388
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ach, dat is ook een beetje de samenleving waar we in leven hoor. Iedereen is tegenwoodig account manager. Dat is zo'n breed begrip dat iedereen zich daar onder kan scharen.
Ja, dat is ook behoorlijk geëvolueerd, van verkoper (buitendienst) tot vertegenwoordiger tot account manager.
Maar het doel blijft het zelfde; verkopen. En idd, de hele samenleving lijkt zich tegenwoordig vooral te moeten verantwoorden in wat ze aan omzet en targets hebben gehaald, wie geen omzet draait doet er niet toe, dat diegenen het juist mogelijk maken dat een ander omzet draait wordt vergeten.

Gr. gr.
Senior Executive Domestic Manager Leandra
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 januari 2014 @ 23:27:51 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135171442
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef Marcomacro het volgende:
Ik zie dat bij die anderen eigenlijk niet. Alleen bij hun valt het me op.
Ja, maar Leonie vertelt ook wel heel down to earth over het kolven van een vrouw :D
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')