quote:Op maandag 6 januari 2014 08:00 schreef Pino112 het volgende:
1
BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL
3.903.000
Toch kan ik er bij inkomen dat als je een mindere klik hebt (om in bzv termen te blijven) en iemand moet in NL heel haar leven opgeven om voor jou naar Canada te komen, je haar als eerste opgeeft. Stel het wordt niks, dan is Florence echt een hoop kwijt itt Judith die vast wel ergens anders nootjes kan verkopen. Zou denk ik ook een grotere druk op de relatie leggen 'maar ik heb al mijn paarden opgegeven voor jou en je kippen.'quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef elkravo het volgende:
Jan maakt overduidelijk geen keuze voor de vrouw hoe ze is. Kijkt naar wie mooi is, en kijkt praktisch.
De reden om Florence naar huis te sturen is een lul-reden. Het is aan haar om die overwegingen te maken. Hij moet kiezen tussen vrouwen om wie ze zijn, wie hij leuk vind, met wie hij wil leven... en dan is practisch zijn niet nodig.
Resultaat voor Jan, hij blijft over met een vrouw, die er leuk uit ziet maar die tijdens of na de citytrip niet blijkt te passen... en hij blijft alleen in Canada over.
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:23 schreef elkravo het volgende:
Resultaat voor Jan, hij blijft over met een vrouw, die er leuk uit ziet maar die tijdens of na de citytrip niet blijkt te passen... en hij blijft alleen in Canada over.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Judith die vast wel ergens anders nootjes kan verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. En ook al wordt ze hier neergezet als de antichrist, ik mag dit soort vrouwen wel. Slim, bijdehand, beetje arrogant ook. Ze past ook helemaal niet in die suffe omgeving.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
Claire wil liever een eigen bedrijf ipv een boer.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]Volgens mij is de regel dat ze niet meer bij de boer mogen komen na de opnames. Anders zouden ze het al kunnen verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die komt thuis echt aandacht te kort volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Janne vind ik echt een irritant zeikwijfWeg ermee!
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]Stalker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Dit dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 07:10 schreef Marcomacro het volgende:
" Op dinsdag 24 december 2013 05:08 schreef Marcomacro het volgende:
Persoonlijk loop ik om krengen als Claire met een grote boog heen. Lekker slijmen met haar vragen over die automotor, zo nep als 'one of the guys' praten. Die heeft een dubbele agenda en vindt alleen zichzelf maar belangrijk. Ze mag er dan redelijk uitzien, op hoe ze uit haar ogen kijkt zou ik afknappen, als aan mij de keuze was. (en op de manier waarop ze vroeg "wat voor motor ligt erin" ook trouwens)".
Was voor mij duidelijk te zien. Een echte, authentieke pestkop die Claire. Met het vermogen iemand weg te treiteren en er mee weg te komen. Het gevolg van Claire's "spel", is dat Florence weg moet. Want hier toont Jan aan wat een lege onderbroek hij is door Claire dat podium te geven. En treiteraars kunnen nu eenmaal niet zonder het soort angsthazen zoals Jan er een is. Geen enkele verantwoordelijkheid neemt die. Ik verbaas me ook over alle drie zijn kipjes die maar kakelen over de brede stoere man die zij in Jan zien, terwijl hij geen enkele ruggegraat heeft. Da's toch geen vent. In plaats van zich in te zetten voor zijn vrouw en wisselwerken in voor elkaar zorgen en beschermen staat ie te simmen over of ze wel voor zichzelf kan zorgen. Zjesus, man, wees eens een kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |