Ze hebben twee echte kleine badjes voor baby's. Er is een mooi groot speelgebied voor het centrale gebouw waar ook het zwembad in zit, maar goed met een kleine van 8 maanden zul je ook daar niet veel gebruik van maken. Verder is er in Limburg natuurlijk wel veel te doen voor dagjes uit of zo.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de tip. Ook voor een baby van 8 maanden genoeg zwem en speel mogelijkheden?
Dat is waar, maar het is voor ons even de vraag of we dan niet beter wat dichter bij Maastricht kunnen zitten of dat het zwembad en speelmogelijkheden de meerwaarde geven.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben twee echte kleine badjes voor baby's. Er is een mooi groot speelgebied voor het centrale gebouw waar ook het zwembad in zit, maar goed met een kleine van 8 maanden zul je ook daar niet veel gebruik van maken. Verder is er in Limburg natuurlijk wel veel te doen voor dagjes uit of zo.
Dat ligt een beetje aan jezelf ook. Vind je het zelf erg leuk om te zwemmen? Met een kindje van 8 maanden ga je natuurlijk sowieso geen uren zwemmen, dus dan is een andere locatie misschien wel handiger.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is voor ons even de vraag of we dan niet beter wat dichter bij Maastricht kunnen zitten of dat het zwembad en speelmogelijkheden de meerwaarde geven.
Dat is waar en het plan is ook maar een weekend. Dus dan kun je smorgens lekker zwemmen en dan smiddags nog wat in de omgeving gaan doen. Dan is een hele dag Maastricht ook wat teveel van het goede voor de kleine gok ik. Nog tips qua huisje? Voor 2 volwassenen en 1 baby.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan jezelf ook. Vind je het zelf erg leuk om te zwemmen? Met een kindje van 8 maanden ga je natuurlijk sowieso geen uren zwemmen, dus dan is een andere locatie misschien wel handiger.
Ik was 10 jaar geleden op Mali Losinj, heel mooi eiland aan een fijne baai. We stonden daar op een vrij grote camping, maar die deed door de opzet heel kleinschalig aan. Had toen nog geen kids, dus heb niet echt op die faciliteiten gelet, maar het dorpje en het eiland zijn heel leuk om een tijdje te blijven hangen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef laziness het volgende:
Wij hebben definitief geboekt voor 10 dagen Toscane in mei![]()
Nu zoek ik een leuke camping in Kroatië voor september. Iemand tips/ervaringen?
Mijn man vliegt niet dus altijd met de auto hier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef ikke_84 het volgende:
Kroatië ♡ Wij zijn 2x in Rovinj geweest en ik vond het daar prachtig! Over een camping kan ik je geen advies geven, omdat ik toen nog niet keek naar hoe kindvriendelijk de camping was. Als we maar dicht in de buurt van de kroegen zatten![]()
Wij gaan in september ook naar toscane. Gaan jullie met de auto op vakantie Laziness? en rijden jullie in 1 of 2 dagen?
Al eens gekeken op bungalows.nl? Daar kun je handig heel veel zoekopties aanklikkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef Vlindur het volgende:
We willen naar Duitsland op vakantie, periode 21/07 tot 08/08.
MET zwembad, kindvriendelijk en speelmogelijkheden.
Centerparcs, Landal en Roombpot hebben we al bekeken, ik zoek de wat minder dure parken.
Of micazu, waar je huizen huurt en goed kunt selecteren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Al eens gekeken op bungalows.nl? Daar kun je handig heel veel zoekopties aanklikken
Wij gaan via daar een weekje naar Duitsland in dezelfde periode
Gran Canaria!!quote:Op zondag 27 april 2014 17:28 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand tips voor een vliegvakantie naar een zonnige bestemming in Europa met kinderen van vijf?
wij gaan graag naar Ifa Interclub Atlantic.quote:Op zondag 27 april 2014 20:00 schreef mikoxx het volgende:
Zomervakantie! Dus juli, augustus
Heb je een complex voor me, vicky?
ja erg he.. daarom gaan wij dit jaar niet... Helaasquote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Ik schrik me so far wel echt kapot van de prijzen trouwens, voor twee weken zijn we zo 4000 euro verder!
Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met vliegen met een kindje van anderhalf? Ik weet alleen van vrienden die met een 8 maanden oude baby hebben gevlogen naar Curaçao. Toen kregen zij plekken voorin met een ligplankje voor de kleine. Wij willen volgend jaar ook naar Curaçao vliegen met onze dochter die dan anderhalf is. Krijgt ze dan een eigen stoel? Of moet ze op schoot? Of hoe werkt zoiets?
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.
Voor een wiegje moet je kind lichter zijn dan 10 kg.quote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef Mineola het volgende:
Of je met anderhalf nog een babynestje krijgt weet ik niet, ik denk dat dat meer voor de echte kleintjes is.
De meeste maatschappijen (maar niet alle) hebben een kindergordel voor kinderen die op schoot zitten (die lus je om je eigen gordel heen), maar in een eigen stoel is het gewoon de normale gordel, volgens mij. Die kun je behoorlijk klein maken.quote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?
Tegen die tijd eens informeren wat een ticket voor kindertarief kost dan....
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Tot 2 jaar was S echt wel gratis, maar vanaf eigen stoel is de stoelrpijs net zo hoog als de onze, hoor. Hooguit heb je voor een reis met hotel en zo een apart kindertarief, maar dat zit hem meer in het hotel dan in de vliegreis.
Moeilijk vergelijken. Wij hebben met S alleen met Transavia naar Turkije gevlogen op een los ticket en anders een complete vakantie (ticket, transfer, hotel). Als baby betaalden we voor haar echt niets. We betaalden twee maal onze vakantie, of ons ticket, en voor haar niets. Met Transavia naar Turkije waren onze drie tickets even duur.quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.
Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
Dat komt even goed uit ons plan is ook met KLM naar Curaçao te gaan. Is die 34 euro voor een eigen stoel voor de kleine? Of is dat gewoon het tarief voor een kind onder de 2?quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.
Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
He wut? 410 voor de dreumes? Echt?quote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben in januari 730 voor ons ticket betaald, 655 voor de 3,5 jarige en 410 voor de dreumes. Was een lijnvlucht
Komen jullie bij mij afkoelen?quote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Gaoxing het volgende:
Zoals ik schreef: een baby kost 34 Euro. En een kind t/m 11 jaar 625. "Baby" is vliegmaatschappijtaal voor een kind onder de twee zonder eigen stoel. "Kind" is dus tussen de twee en 12, met eigen stoel. Er is geen aparte categorie voor babies onder de twee mét eigen stoel, die heten gewoon 'kind'
En nee, ik ben niet van plan om naar Curacao te gaan, maar ik had toch drie schermen met prijzen voor een heel andere reis open, dus het was snel ingevuld
Volgens mij is het 15 of zelfs 17 kilo.quote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Voor een wiegje moet je kind lichter zijn dan 10 kg.
Toen ik tickets kocht bij KLM vorige maand was het 9-10kg en 68 cm Max.quote:Op zondag 27 april 2014 23:38 schreef Gulara het volgende:
[..]
Volgens mij is het 15 of zelfs 17 kilo.
Nederlandse kindjes zijn wel wat sneller te lang voor het wiegje.
Ik vond het wiegje fijn. Maar dan niet zoveel om te slapen, maar vooral om je troep bij elkaar te houden. Ook verschonen deed ik erin.
Aah ok dan verschilt het per airline. Bij Singapore Airlines was het volgens mij ~70-75cm en minstens 12 kilo, maar ik denk eerder 15 want hij zat nog heel ruim onder het maximale gewicht en er was zelfs een meisje van een maand of 20 die in dat bakje sliep.quote:Op maandag 28 april 2014 07:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Toen ik tickets kocht bij KLM vorige maand was het 9-10kg en 68 cm Max.
KLM:quote:The dimensions of the bassinet are 768 L x 298 W x 158 H (mm). Bassinets can support a maximum weight of 14kg.
Emirates:quote:De wiegjes zijn geschikt voor baby’s van maximaal 6 maanden oud, die op de dag van de reis niet groter zijn dan 65 cm (25.5 inch) en niet meer wegen dan 10 kg (22 lbs).
Baal je mooi als baby zijnde, als je ouders eerste klas reizenquote:We also have bassinets on board all of our aircraft, measuring approximately 29.5 inches (74.93 cm) long by 13 inches (33.02 cm) wide by 6.5 inches (16.51 cm) deep. There is a weight limit of 11 kgs. In the First Class suites a custom bassinet is fitted that measures 25 inches (63.5 cm) long and 11 inches (28 cm) wide.
I wish..... We hebben een sterfgeval in de familie, in Frankrijk. Noorwegen staat wel hoog op de verlanglijst, ook om erg goede vrienden te bezoeken, maar ik zie het er eerdaags nog niet van komen. Er staan nogal wat landen in de regio op m'n verlanglijst, en de kinderen willen heel graag even naar Thailand. En de zomervakantie wordt traditiegetrouw Frankrijk (wel erg fijn nu, dat dat al geboekt was) en Nederland.quote:
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Gaoxing het volgende:
Zoals ik schreef: een baby kost 34 Euro. En een kind t/m 11 jaar 625. "Baby" is vliegmaatschappijtaal voor een kind onder de twee zonder eigen stoel. "Kind" is dus tussen de twee en 12, met eigen stoel. Er is geen aparte categorie voor babies onder de twee mét eigen stoel, die heten gewoon 'kind'
En nee, ik ben niet van plan om naar Curacao te gaan, maar ik had toch drie schermen met prijzen voor een heel andere reis open, dus het was snel ingevuld
Nare reden om een reis te moeten boeken, gecondoleerd.quote:Op maandag 28 april 2014 07:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
I wish..... We hebben een sterfgeval in de familie, in Frankrijk. Noorwegen staat wel hoog op de verlanglijst, ook om erg goede vrienden te bezoeken, maar ik zie het er eerdaags nog niet van komen. Er staan nogal wat landen in de regio op m'n verlanglijst, en de kinderen willen heel graag even naar Thailand. En de zomervakantie wordt traditiegetrouw Frankrijk (wel erg fijn nu, dat dat al geboekt was) en Nederland.
Had je oudste geen asthma? Wij hadden het er afgelopen weekend nog over: de asthma van mijn jongste is he-le-maal weg. Echt, het is zo heerlijk! Niet iedereen reageert zo op Dubai, trouwens, bij sommigen wordt het juist erger. Er is soms wel veel stof, maar verder weinig allergenen. Ik zie wel op tegen ons bezoek aan NLquote:Op maandag 28 april 2014 09:53 schreef Fogel het volgende:
Deze zomer gaan we naar Nederland, maar rijden waarschijnlijk ook even naar Parijs omdat mijn dochters de Eiffeltoren willen zien.
Ben aan het overwegen om in de herfstvakantie een paar dagen naar Dubai te gaan met de oudste, maar ben daar nog niet zeker van.
De jongste heeft dat inderdaad. De vakantie is in de week van 6-10 oct, vallen die feestdagen dan? En in hoeverre hebben die feestdagen invloed op openingstijden?quote:Op maandag 28 april 2014 16:00 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Had je oudste geen asthma? Wij hadden het er afgelopen weekend nog over: de asthma van mijn jongste is he-le-maal weg. Echt, het is zo heerlijk! Niet iedereen reageert zo op Dubai, trouwens, bij sommigen wordt het juist erger. Er is soms wel veel stof, maar verder weinig allergenen. Ik zie wel op tegen ons bezoek aan NL
Er zijn trouwens twee islamitische feestdagen in oktober, dan is het handig wat vantevoren te boeken. En je kunt ook kijken naar Ras al Khaimah en Fujairah, twee naburige emiraten met veel beachside resorts. Dubai is wat strand betreft ok-ig (maar ik ben me ervan bewust dat ik verwend ben), maar verder is meer te doen dan elders.
Hoe lang ga je weg?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met parkeren op Schiphol? Neem ik de smartparking of de park&travel?
Autohotel is misschien een idee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met parkeren op Schiphol? Neem ik de smartparking of de park&travel?
iemand een tip voor ons?quote:Op zondag 27 april 2014 20:39 schreef snellejelle het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een verhuuraccommodatie op een leuke camping, met veel voorzieningen in NL? Wij zijn een jong gezin met twee meiden; één waterrat van bijna drie en één schone slaapster van nu net vijf dagen.
goede tip, deel van NL maakt niet zoveel uit. We willen graag veel speeltuintjes op de camping en een beetje een luxe accommodatie, de Leistert Lodges zien er bijvoorbeeld erg goed uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:58 schreef mikoxx het volgende:
In Limburg hebben wij goede ervaringen gehad op de leistert, ook een camping met verhuur acco. Er is zoveel te vinden, mss kan je je omschrijving iets specifieker maken....? In welk deel van nl zoeken jullie bv ..?
Een kennisje van me heeft een aantal appartementen op Ameland op een park met veel faciliteiten. Kijk eens op kapershut.nlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
goede tip, deel van NL maakt niet zoveel uit. We willen graag veel speeltuintjes op de camping en een beetje een luxe accommodatie, de Leistert Lodges zien er bijvoorbeeld erg goed uit!
Ik heb van die siliconen bandjes laten maken en die houden ze gewoon heel de zomervakantie om. Even zoeken....quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:34 schreef Lamb29 het volgende:
Wat gebruiken jullie op de stranden aan naamplaatjes?
Zo'n polsbandje lijkt mij niet prettig zitten/zweterig als het erg warm is?
We hebben zo'n ijzeren tag aan een ketting maar wellicht dat wij op vakantie een ander telefoonnummer hebben tijdelijk waardoor ik dus op zoek ben naar wat makkelijk en prettig zit.
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:34 schreef Lamb29 het volgende:
We hebben zo'n ijzeren tag aan een ketting maar wellicht dat wij op vakantie een ander telefoonnummer hebben tijdelijk waardoor ik dus op zoek ben naar wat makkelijk en prettig zit.
Oh goeie.. Ja Bali dus daar is het aardig warmquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.
Ik had vorig jaar 2-5 jaar en dat ging nog net voor mijn 6 jarige. Dit jaar voor haar een maat groter. Voor mijn 3 jarige was het vorig jaar ook een prima maat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
Cathmar dat zijn ook mooie bandjes idd! Die laat ik denk ik wel eentje maken ook..
Hoe vond jij de maatvoering? klopte het?
Wij hebben toen geparkeerd bij parkfly.nlquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Wij hebben ze van http://helpid4kids.nl/quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.vacanceselect.(...)-plage-blanche/2663/
http://www.zoover.nl/fran(...)lage-blanche/camping
710 km
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Die had ik toevallig zelf van de week ook gevonden!!
Lijkt me wel wat.
Vandaag geboektquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:55 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
nu wel terug gelezen![]()
Op La Page Blance zit je goed. Loopt ook nog een riviertje achter de camping langs leuk om met die van 4 even pootje te baden. Neem wel waterschoenen mee.
Zwembad is wel echt klein hoor. Geen glijbanen ofzo. Ook niks verder bij het peuterbadje.
Mocht je gaan. Heel veel plezier.
dat werkt prima. je kan hem vast maken aan dw hoofdsteun.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef _Bar_ het volgende:
Draagbare dvd speler is dat idd handig?
wij dubben er nog over,Wij hoeven niet al te ver ruim 4uurtjes autorijden maar. En we stoppen geregeld. Maar Roy zal het op een gegeven moment wel beu geraken.
en toen dachten we een dvd'tje kijken in de auto is misschien wel handig.
maar is dat ook zo?
kun je het scherm gemakkelijk ergens aan vast maken?
blijft het beeld wel goed ondanks trillingen van de auto?
tablet hebben we ook maar Roy kan daar zonder toezicht niet mee overweg dan vliegt hij al geregeld door de auto.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef As1981 het volgende:
[..]
dat werkt prima. je kan hem vast maken aan dw hoofdsteun.
wij gebruiken nu echter de tablet waar we van te voren filpmjes op zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |