Ik heb van die siliconen bandjes laten maken en die houden ze gewoon heel de zomervakantie om. Even zoeken....quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:34 schreef Lamb29 het volgende:
Wat gebruiken jullie op de stranden aan naamplaatjes?
Zo'n polsbandje lijkt mij niet prettig zitten/zweterig als het erg warm is?
We hebben zo'n ijzeren tag aan een ketting maar wellicht dat wij op vakantie een ander telefoonnummer hebben tijdelijk waardoor ik dus op zoek ben naar wat makkelijk en prettig zit.
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:34 schreef Lamb29 het volgende:
We hebben zo'n ijzeren tag aan een ketting maar wellicht dat wij op vakantie een ander telefoonnummer hebben tijdelijk waardoor ik dus op zoek ben naar wat makkelijk en prettig zit.
Oh goeie.. Ja Bali dus daar is het aardig warmquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.
Ik had vorig jaar 2-5 jaar en dat ging nog net voor mijn 6 jarige. Dit jaar voor haar een maat groter. Voor mijn 3 jarige was het vorig jaar ook een prima maat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
Cathmar dat zijn ook mooie bandjes idd! Die laat ik denk ik wel eentje maken ook..
Hoe vond jij de maatvoering? klopte het?
Wij hebben toen geparkeerd bij parkfly.nlquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met parkeren op Schiphol? Neem ik de smartparking of de park&travel?
Wij hebben ze van http://helpid4kids.nl/quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je ergens heengaat waar het echt warm is, zou ik ook de temperatuur van zo'n ding even checken. Dat kan best aardig gaan branden.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.vacanceselect.(...)-plage-blanche/2663/
http://www.zoover.nl/fran(...)lage-blanche/camping
710 km
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Die had ik toevallig zelf van de week ook gevonden!!
Lijkt me wel wat.
Vandaag geboektquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:55 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
nu wel terug gelezen![]()
Op La Page Blance zit je goed. Loopt ook nog een riviertje achter de camping langs leuk om met die van 4 even pootje te baden. Neem wel waterschoenen mee.
Zwembad is wel echt klein hoor. Geen glijbanen ofzo. Ook niks verder bij het peuterbadje.
Mocht je gaan. Heel veel plezier.
dat werkt prima. je kan hem vast maken aan dw hoofdsteun.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef _Bar_ het volgende:
Draagbare dvd speler is dat idd handig?
wij dubben er nog over,Wij hoeven niet al te ver ruim 4uurtjes autorijden maar. En we stoppen geregeld. Maar Roy zal het op een gegeven moment wel beu geraken.
en toen dachten we een dvd'tje kijken in de auto is misschien wel handig.
maar is dat ook zo?
kun je het scherm gemakkelijk ergens aan vast maken?
blijft het beeld wel goed ondanks trillingen van de auto?
tablet hebben we ook maar Roy kan daar zonder toezicht niet mee overweg dan vliegt hij al geregeld door de auto.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef As1981 het volgende:
[..]
dat werkt prima. je kan hem vast maken aan dw hoofdsteun.
wij gebruiken nu echter de tablet waar we van te voren filpmjes op zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |