abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 april 2014 @ 20:08:53 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139315783
Waarom juist daar naartoe, vicky?

miss, ok, dat is niet prettig.... geen turkije denk ik dan maar...

ben hier echt he-le-maal niet in thuis en t aanbod is zo ontzettend divers en groot, dat ik liever vaar op ervaringen van anderen.....
pi_139315913
Wij vinden het complex erg prettig. Ruim opgezet, prima kamers rn eten. Prima eten. Niet in de drukte, het ligt wat afgelegen maar met de taxi kom je overal.

Het weer is heerlijk en omdat je op een berg zit staat er altijd een windje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 20:14:25 #228
45833 crew  Fogel
pi_139316032
Turkije is wel te doen als je op het warmst van de dag gewoon even pauze neemt in een kamer met airco. Verder gewoon veel drinken, goed smeren er regelmatig afkoelen in het water.
35 graden is wel stukken prettiger dan 45 overigens, maar in beide temperaturen was het goed uit te houden voor zowel ouders als kinderen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 27 april 2014 @ 20:15:48 #229
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139316090
Ik schrik me so far wel echt kapot van de prijzen trouwens, voor twee weken zijn we zo 4000 euro verder!
pi_139316565
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Ik schrik me so far wel echt kapot van de prijzen trouwens, voor twee weken zijn we zo 4000 euro verder!
ja erg he.. daarom gaan wij dit jaar niet... Helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139317393
Iemand nog een goede tip voor een verhuuraccommodatie op een leuke camping, met veel voorzieningen in NL? Wij zijn een jong gezin met twee meiden; één waterrat van bijna drie en één schone slaapster van nu net vijf dagen.
pi_139318238
Hoe werkt het eigenlijk met vliegen met een kindje van anderhalf? Ik weet alleen van vrienden die met een 8 maanden oude baby hebben gevlogen naar Curaçao. Toen kregen zij plekken voorin met een ligplankje voor de kleine. Wij willen volgend jaar ook naar Curaçao vliegen met onze dochter die dan anderhalf is. Krijgt ze dan een eigen stoel? Of moet ze op schoot? Of hoe werkt zoiets?
pi_139318402
We hebben met ons dochter gevlogen naar Lissabon toen ze 17 maanden was. We mochten als eersten inchecken met de buggy en ze had niet een eigen stoel (ze moest wel op een van ons zitten tijdens het landen en stijgen) er zat niemand tussen naast ons dus heeft ze daar lekker gespeeld.
Ging echt heel goed, ze vond het geweldig.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139318438
Onder de twee jaar gaan kinderen in principe op schoot, tenzij je een eigen stoel voor ze boekt. Ouder dan twee moet sowieso een eigen stoel, dacht ik. Of je met anderhalf nog een babynestje krijgt weet ik niet, ik denk dat dat meer voor de echte kleintjes is.
  zondag 27 april 2014 @ 20:57:08 #235
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139318468
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met vliegen met een kindje van anderhalf? Ik weet alleen van vrienden die met een 8 maanden oude baby hebben gevlogen naar Curaçao. Toen kregen zij plekken voorin met een ligplankje voor de kleine. Wij willen volgend jaar ook naar Curaçao vliegen met onze dochter die dan anderhalf is. Krijgt ze dan een eigen stoel? Of moet ze op schoot? Of hoe werkt zoiets?
Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.
pi_139318551
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?
Tegen die tijd eens informeren wat een ticket voor kindertarief kost dan....
  zondag 27 april 2014 @ 20:58:35 #237
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139318566
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef Mineola het volgende:
Of je met anderhalf nog een babynestje krijgt weet ik niet, ik denk dat dat meer voor de echte kleintjes is.
Voor een wiegje moet je kind lichter zijn dan 10 kg.
  zondag 27 april 2014 @ 21:03:49 #238
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139318854
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?
Tegen die tijd eens informeren wat een ticket voor kindertarief kost dan....
De meeste maatschappijen (maar niet alle) hebben een kindergordel voor kinderen die op schoot zitten (die lus je om je eigen gordel heen), maar in een eigen stoel is het gewoon de normale gordel, volgens mij. Die kun je behoorlijk klein maken.

Ik zit te denken hoe wij het deden toen ze zo klein waren. Volgens mij vlogen we op korte (pakweg 4 á 5 uur) vluchten met de kinderen op schoot, maar daarboven (dan was het ook meteen 12 + 5 uur + wachttijd) namen we een eigen stoel. De jongste sliep dan alsnog tot hij een jaar of 4 was op de arm van m'n man.
  zondag 27 april 2014 @ 21:05:43 #239
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139318945
Oh en als een kind geen eigen stoel heeft, wil dat dus niet zeggen dat het gratis reist, maar het is een stuk goedkoper.
pi_139319255
Wij zijn in januari naar Thailand gevlogen met onze dochter van toen 18 maanden.
Zij had geen eigen stoel dus moest gewoon op schoot. Kregen voor haar wel een babynestje.Ze woog toen meer dan 10 kilo, was wel fijn. Zij sliep daar, zoon van 3,5 lag bij mij op schoot (en z'n eigen stoel).

Bij de maatschappijen waarmee wij gevlogen hebben kregen ze geen baby gordel trouwens. 5 jaar geleden mijn nichtje weer wel (dit jaar met Eva air gevlogen en 5 jaar geleden dus ook. 2 jaar geleden met china ).
Eigen stoel was ook eigen gordel.
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 21:16:23 #241
5428 crew  miss_sly
pi_139319487
Tot 2 jaar is S op schoot meegereisd een aantal keren. We kregen dan een losse gordel die aan mij. Gordel moest en waar zij dan met het gezicht naar voren in moest. Babynestje hebben we nog nooit gehad. Ik denk ook dat als er baby's aan boord zijn, ze die eerder aan echt jonge kinderen zullen geven.

Een vrije stoel naast je is erg fijn, maar daar kun je niet vanuit gaan. Een eigen stoel is wel fijner, maar goed, dat kost ook wat.
Tot 2 jaar was S echt wel gratis, maar vanaf eigen stoel is de stoelrpijs net zo hoog als de onze, hoor. Hooguit heb je voor een reis met hotel en zo een apart kindertarief, maar dat zit hem meer in het hotel dan in de vliegreis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_139319590
Hier naar amerika gevlogen vorige maand met mijn oudste 3,5 jaar eigen stoel en jongste (14 maanden). Geen eigen stoel maar op schoot met baby gordel. Geen babynestje ook.

omdat de oudste een eigen stoel had en zo nu en dan op schoot wilde, wisselde ze elkaar mooi af.
jongste sliep tussendoor ook in de drager trouwens.
  zondag 27 april 2014 @ 21:32:56 #243
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139320521
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Tot 2 jaar was S echt wel gratis, maar vanaf eigen stoel is de stoelrpijs net zo hoog als de onze, hoor. Hooguit heb je voor een reis met hotel en zo een apart kindertarief, maar dat zit hem meer in het hotel dan in de vliegreis.
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.

Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 21:51:18 #244
5428 crew  miss_sly
pi_139321657
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.

Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
Moeilijk vergelijken. Wij hebben met S alleen met Transavia naar Turkije gevlogen op een los ticket en anders een complete vakantie (ticket, transfer, hotel). Als baby betaalden we voor haar echt niets. We betaalden twee maal onze vakantie, of ons ticket, en voor haar niets. Met Transavia naar Turkije waren onze drie tickets even duur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_139322100
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Dat komt even goed uit ons plan is ook met KLM naar Curaçao te gaan. Is die 34 euro voor een eigen stoel voor de kleine? Of is dat gewoon het tarief voor een kind onder de 2?
  zondag 27 april 2014 @ 22:03:42 #246
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139322404
Zoals ik schreef: een baby kost 34 Euro. En een kind t/m 11 jaar 625. "Baby" is vliegmaatschappijtaal voor een kind onder de twee zonder eigen stoel. "Kind" is dus tussen de twee en 12, met eigen stoel. Er is geen aparte categorie voor babies onder de twee mét eigen stoel, die heten gewoon 'kind' :)

En nee, ik ben niet van plan om naar Curacao te gaan, maar ik had toch drie schermen met prijzen voor een heel andere reis open, dus het was snel ingevuld :)
pi_139322405
Wij hebben in januari 730 voor ons ticket betaald, 655 voor de 3,5 jarige en 410 voor de dreumes. Was een lijnvlucht
  zondag 27 april 2014 @ 22:05:29 #248
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139322526
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben in januari 730 voor ons ticket betaald, 655 voor de 3,5 jarige en 410 voor de dreumes. Was een lijnvlucht
He wut? 410 voor de dreumes? Echt?

Verder best goede prijzen, trouwens, voor januari :)
pi_139322748
Over een maand vliegen wij met F (dan 9 maanden) naar Amerika. Wat wij zagen bij KLM is dat baby's die op schoot meegaan 10% van de vluchtprijs betalen (tot 2 jaar is dat mogelijk). Wil je een eigen stoel dan betaal je net als de kinderen 75% van de vluchtprijs.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_139322801
Ja echt!
2 jaar geleden ook zoiets betaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')