ja erg he.. daarom gaan wij dit jaar niet... Helaasquote:Op zondag 27 april 2014 20:15 schreef mikoxx het volgende:
Ik schrik me so far wel echt kapot van de prijzen trouwens, voor twee weken zijn we zo 4000 euro verder!
Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.quote:Op zondag 27 april 2014 20:53 schreef Stansfield het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met vliegen met een kindje van anderhalf? Ik weet alleen van vrienden die met een 8 maanden oude baby hebben gevlogen naar Curaçao. Toen kregen zij plekken voorin met een ligplankje voor de kleine. Wij willen volgend jaar ook naar Curaçao vliegen met onze dochter die dan anderhalf is. Krijgt ze dan een eigen stoel? Of moet ze op schoot? Of hoe werkt zoiets?
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?quote:Op zondag 27 april 2014 20:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een kind kan in principe tot 2 jaar mee als baby, maar zal dan op schoot moeten. Dat is best lang. Je kunt ook een eigen ticket kopen, voor kindertarief.
Voor een wiegje moet je kind lichter zijn dan 10 kg.quote:Op zondag 27 april 2014 20:56 schreef Mineola het volgende:
Of je met anderhalf nog een babynestje krijgt weet ik niet, ik denk dat dat meer voor de echte kleintjes is.
De meeste maatschappijen (maar niet alle) hebben een kindergordel voor kinderen die op schoot zitten (die lus je om je eigen gordel heen), maar in een eigen stoel is het gewoon de normale gordel, volgens mij. Die kun je behoorlijk klein maken.quote:Op zondag 27 april 2014 20:58 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de info. En dan heb je een speciale gordel ofzo?
Tegen die tijd eens informeren wat een ticket voor kindertarief kost dan....
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.quote:Op zondag 27 april 2014 21:16 schreef miss_sly het volgende:
Tot 2 jaar was S echt wel gratis, maar vanaf eigen stoel is de stoelrpijs net zo hoog als de onze, hoor. Hooguit heb je voor een reis met hotel en zo een apart kindertarief, maar dat zit hem meer in het hotel dan in de vliegreis.
Moeilijk vergelijken. Wij hebben met S alleen met Transavia naar Turkije gevlogen op een los ticket en anders een complete vakantie (ticket, transfer, hotel). Als baby betaalden we voor haar echt niets. We betaalden twee maal onze vakantie, of ons ticket, en voor haar niets. Met Transavia naar Turkije waren onze drie tickets even duur.quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.
Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
Dat komt even goed uit ons plan is ook met KLM naar Curaçao te gaan. Is die 34 euro voor een eigen stoel voor de kleine? Of is dat gewoon het tarief voor een kind onder de 2?quote:Op zondag 27 april 2014 21:32 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Even gekeken, ik was toch reizen aan het zoeken: een baby in november naar Curacao per KLM kost 34 Euro. Een volwassene kost 711 en een kind t/m 11 jaar (maar die leeftijdslimiet verschilt per maatschappij; vaak is het t/m 12) 625.
Sommige low-cost maatschappijen maken geen enkel verschil tussen volwassenen en kinderen. Een helemaal gratis babyticket heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien een charter?
He wut? 410 voor de dreumes? Echt?quote:Op zondag 27 april 2014 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben in januari 730 voor ons ticket betaald, 655 voor de 3,5 jarige en 410 voor de dreumes. Was een lijnvlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |