abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 21:07:41 #31
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135120190
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef mefke79 het volgende:
TimeJumper probeer het eens in een zwembad. Ik heb kindjes met die dingen zien vallen in een zwembad en dan kwamen ze amper overeind. Je hebt een peuter toch? Die redden zich meestal prima met bandjes.
Wij zijn er nog niet uit wat het wordt deze vakantie. Ons gezelschap gaat niet mee want uitgerekend in juli.
Ohw da's minder. Ga ik zeker eerst hier in het zwembad uitproberen. :Y
En inderdaad een peuter.
Goh en ik dacht dat iemand hier van het forum ook zo positief was over die zwemvesten van Splash About. Ik dacht Juud :? maar het kan net zo goed iemand anders zijn.
Ben niet zo goed in namen onthouden :+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 5 januari 2014 @ 22:03:47 #32
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135123911
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik blaas altijd 1 kant op en dan om zijn arm en dan de andere kant opblazen. Of eerst arm natmaken.
Hier ging het met 14 maanden al prima.
Welke maat had je toen? Lauren haar billen passen niet meer in de zwemband :')
  zondag 5 januari 2014 @ 22:06:08 #33
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135124051
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Hadden jullie op de camping een accommodatie gehuurd?

Ik had zelf deze gezien http://www.camping-inter-lagodibracciano.com/
Nee, eigen kampeerspullen.

Die camping die jij noemt hebben vrienden van ons eens gestaan. Hebben ze volgens mij een leuke vakantie gehad. Wat je eventueel als nadeelnzoy kunnen zien is dat het aan de westkant van het meer ligt. Dus 'svochtends zonsopgang maar 's avonds heb je al vroeg geen zon meer omdat deze achter de bergen verdwijnt.
pi_135124571
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef pessie het volgende:

[..]

Welke maat had je toen? Lauren haar billen passen niet meer in de zwemband :')
:D
Die vanaf 11 kilo. Toevallig van de week opgezocht, Floris was toen net geen 11 kilo, maar goed het ging me er toen vooral ook om dat ie leerde dat hij die dingen om moet met zwemmen (en hij wilde niet meer in die babyfloat) Loslaten deed ik toen niet volgens mij.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:23:10 #35
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_135288697
Even een schopje.

Iemand toevallig ervaring met South West England, Corsica of Finland met een kind, auto en (klein) tentje? Die drie opties zijn we momenteel aan het bekijken. Vierde optie is Sri Lanka, maar we weten niet zeker of we dat bij elkaar gespaard krijgen. :')

We willen drie weken gaan deze zomer. En zoonlief is dan 9 jaar oud...

Tips zijn welkom! Alvast dank. :)
pi_135458459
Iemand ervaring met een camping in Zuid Frankrijk/Costa Brava voor een gezin met 2 kinderen van 1 en 5 jaar? Liefst ergens aan zee of een meer
  maandag 13 januari 2014 @ 22:35:19 #37
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135460029
Wij waren afgelopen zomer hier en dat beviel ons prima http://www.campingkings.com/?lang=EN&c=1
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135460647
Zo... Ik kom ook meelezen :D.. Heb net 4 offertes verstuurd! Ben benieuwd

2/2.5 week Bali is het plan.. Dochter wordt dan op vakantie 4 jaar
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_135468631
Superleuk Lamb! Bali wilde ik ook graag heen maar manlief vond het te ver vliegen.
pi_135468816
Bali staat ook nog enorm hoog op mijn wishlist. Tof, Lamb!

Wij hebben van het weekend de (trein)reis naar Londen geboekt. We vertrekken op een maandag, lekker vroeg en zijn we nog voor 12 uur in Londen (St. Pancras). Die vrijdag erna om 17 uur terug pas dus we hebben echt lekker lange dagen ook. Dat was met het vliegtuig lastiger (en vooral duurder op die tijden). Plus met de trein kom je al lekker redelijk centraal Londen binnen.

Nu nog op zoek naar een place to stay, we dachten wat te hebben via airbnb maar de verhuurster moest helaas annuleren. Even op zoek naar wat anders dus. Hebben nu een leuk flatje in Camden, vlakbij Soho op het oog.
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 08:30:54 #41
45833 crew  Fogel
pi_135468885
Ik dacht altijd dat de concurrentie op Amsterdam-Londen zo groot was dat je voor zo goed als gratis heen en weer kon vliegen? Als zelfs de KLM het al voor 80¤ aan kan bieden...
Hoe dan ook een stuk meer relaxed reizen per trein, dat wel. :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_135468939
Ja, al met al is dat vliegen ook weer niet zo extreem goedkoop hoor. Die goedkope prijzen zijn er wel hoor, maar dan vlieg je om 10 uur 's avonds ofzo blijkt vaak. Zelfs met Easyjet bleek het lastig om onder de treinprijs uit te komen met z'n 3-en. En dan idd het gedoe van en naar een vliegveld, aankomen op Heathrow of Gatwick en daar weer weg zien te komen... Wij wonen op loopafstand van een station en zijn met 2 overstappen in rond de 4 uur in Londen :).
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 09:05:21 #43
45833 crew  Fogel
pi_135469327
De treinreis boek je op nshispeed?

Wij vliegen deze zomer naar Nederland en willen vanaf daar ook een grote stad bezoeken. Parijs valt af wegens Tour de France die net is wanneer wij er kunnen/willen zijn (mijn vrouw wilde daarheen, ik heb een hekel aan Parijs). Londen is een veel beter alternatief, maar het kan nog letterlijk alle kanten op.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_135469387
Yup, nshispeed. Wat trouwens een walgelijke website is maar goed, als je er even rustig voor gaat zitten met een kopje thee komt het wel goed... ;).
pi_135469451
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:22 schreef Luigi het volgende:
Bali staat ook nog enorm hoog op mijn wishlist. Tof, Lamb!

Wij hebben van het weekend de (trein)reis naar Londen geboekt. We vertrekken op een maandag, lekker vroeg en zijn we nog voor 12 uur in Londen (St. Pancras). Die vrijdag erna om 17 uur terug pas dus we hebben echt lekker lange dagen ook. Dat was met het vliegtuig lastiger (en vooral duurder op die tijden). Plus met de trein kom je al lekker redelijk centraal Londen binnen.

Nu nog op zoek naar een place to stay, we dachten wat te hebben via airbnb maar de verhuurster moest helaas annuleren. Even op zoek naar wat anders dus. Hebben nu een leuk flatje in Camden, vlakbij Soho op het oog.
Dat is wel het nadeel van airbnb ja. Dat is ook mijn angst om er iets te boeken, dat je op de dag van je reis te horen krijgt dat je niet meer terecht kan. Maar goed, keus genoeg. Veel plezier in ieder geval, Londen is een erg toffe stad en superleuk voor kinderen.
PWBF
pi_135469474
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 08:36 schreef Luigi het volgende:
Ja, al met al is dat vliegen ook weer niet zo extreem goedkoop hoor. Die goedkope prijzen zijn er wel hoor, maar dan vlieg je om 10 uur 's avonds ofzo blijkt vaak. Zelfs met Easyjet bleek het lastig om onder de treinprijs uit te komen met z'n 3-en. En dan idd het gedoe van en naar een vliegveld, aankomen op Heathrow of Gatwick en daar weer weg zien te komen... Wij wonen op loopafstand van een station en zijn met 2 overstappen in rond de 4 uur in Londen :).
Plus als je met easyjet vliegt kom je aan op een vliegveld ver buiten Londen, en moet je ook weer overstappen op trein of bus, daar een uur inzitten en flink voor betalen.
PWBF
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 09:48:52 #47
45833 crew  Fogel
pi_135470155
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Plus als je met easyjet vliegt kom je aan op een vliegveld ver buiten Londen, en moet je ook weer overstappen op trein of bus, daar een uur inzitten en flink voor betalen.
Alleen als je naar City vliegt land je zowat midden in de stad. Ook Heathrow-Londen kost je zowel tijd als geld. Al heb je daar wel een aantal opties qua reisduur en prijsklasses :)
pi_135470678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alleen als je naar City vliegt land je zowat midden in de stad. Ook Heathrow-Londen kost je zowel tijd als geld. Al heb je daar wel een aantal opties qua reisduur en prijsklasses :)
Klopt maar Easyjey en Ryanair vliegen daar niet naartoe.
PWBF
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 10:13:57 #49
45833 crew  Fogel
pi_135470708
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klopt maar Easyjey en Ryanair vliegen daar niet naartoe.
KLM vliegt ook niet naar City.
Punt is dat je altijd een reis van het vliegveld naar de stad hebt.
pi_135470734
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is wel het nadeel van airbnb ja. Dat is ook mijn angst om er iets te boeken, dat je op de dag van je reis te horen krijgt dat je niet meer terecht kan. Maar goed, keus genoeg. Veel plezier in ieder geval, Londen is een erg toffe stad en superleuk voor kinderen.
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden ;).
pi_135471956
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden ;).
Anders boek je vandaag voor de zekerheid een hotel dat je kan annuleren. Vind je dan nog iets op airbnb dan annuleer je het hotel gewoon.
PWBF
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:15:17 #52
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_135473625
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

In Bayswater is altijd wel wat vrij. ;)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_135479998
Oh jammer Fannetje! Wij hebben wel een tijd over de afstand getwijfeld maar gezien een kind met zitvlees durven we het aan.. Ze kan zich uren aan tafel vermaken ..
Jullie vlucht is toch ook behoorlijk lang? Bali is toch niet heel veel verder?? Nieuw Zeeland durfden we toch niet aan ivm de afstand...
Nu erg benieuwd naar de offertes!

Iemand nog tips voor lange vliegreizen?
Of ervaring met bali?
We'll have love aplenty
You and Me
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:24:32 #54
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_135480852
Baliiiiiii O+ geen tips maar daar zou ik zeker naartoe willen. :Y
Een ex-collega is daar wel geweest en zei als je echte bounty-stranden zoekt, daar zijn ze te vinden ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_135482002
Gaaf Lamb! Bali was ook een optie voor ons dit jaar, maar wat Fannetje zegt, te ver met een anderhalfjarige.

Wil je volledig georganiseerd? Of een reis op maat?
pi_135484100
We gaan individueel georganiseerd .. zijn nu in gesprek met de organisatie waarmee ook op die manier naar Peru (zonder kind) zijn geweest. Toen geweldig geholpen ook toen ik hoogteziekte kreeg e.d dus dat is wel een prettig idee nu met een kind. (en tegelijk wat andere organisatie aan het uitzoeken ook natuurlijk)

een organisatie die iig afwijkt van de grote hotels en resorts
We'll have love aplenty
You and Me
  Moderator dinsdag 14 januari 2014 @ 17:04:54 #57
5428 crew  miss_sly
pi_135484355
Welke organisatie is dat, Lamb?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135489864
Ik ben ook benieuwd!! we willen graag naar India ooit met R
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135490547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef Lamb29 het volgende:
Jullie vlucht is toch ook behoorlijk lang? Bali is toch niet heel veel verder?? Nieuw Zeeland durfden we toch niet aan ivm de afstand...

Iemand nog tips voor lange vliegreizen?
Of ervaring met bali?
Wij vliegen een uur naar Londen en dan ongeveer 9 uur naar Orlando. Bali is nog wel een stuk verder, uur of 16/17 geloof ik.

Ik zal na onze vakantie de tips voor een lange vliegreis doorgeven. Toen ze anderhalf was, was het toch anders dan nu.
pi_135491124
Jeej, net een reserveringsaanvraag ingediend op airbnb voor een heel tof appartementje in Londen op loopafstand van de Big Ben (Lambeth) :D. Mooi net appartement met goede reviews, die eigenlijk al vanaf het begin op m'n wish list stond. Super lokatie en nog net binnen ons budget. Fingers crossed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')