Ohw da's minder. Ga ik zeker eerst hier in het zwembad uitproberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef mefke79 het volgende:
TimeJumper probeer het eens in een zwembad. Ik heb kindjes met die dingen zien vallen in een zwembad en dan kwamen ze amper overeind. Je hebt een peuter toch? Die redden zich meestal prima met bandjes.
Wij zijn er nog niet uit wat het wordt deze vakantie. Ons gezelschap gaat niet mee want uitgerekend in juli.
Welke maat had je toen? Lauren haar billen passen niet meer in de zwembandquote:Op zondag 5 januari 2014 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik blaas altijd 1 kant op en dan om zijn arm en dan de andere kant opblazen. Of eerst arm natmaken.
Hier ging het met 14 maanden al prima.
Nee, eigen kampeerspullen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Hadden jullie op de camping een accommodatie gehuurd?
Ik had zelf deze gezien http://www.camping-inter-lagodibracciano.com/
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Welke maat had je toen? Lauren haar billen passen niet meer in de zwemband
Dat is wel het nadeel van airbnb ja. Dat is ook mijn angst om er iets te boeken, dat je op de dag van je reis te horen krijgt dat je niet meer terecht kan. Maar goed, keus genoeg. Veel plezier in ieder geval, Londen is een erg toffe stad en superleuk voor kinderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:22 schreef Luigi het volgende:
Bali staat ook nog enorm hoog op mijn wishlist. Tof, Lamb!
Wij hebben van het weekend de (trein)reis naar Londen geboekt. We vertrekken op een maandag, lekker vroeg en zijn we nog voor 12 uur in Londen (St. Pancras). Die vrijdag erna om 17 uur terug pas dus we hebben echt lekker lange dagen ook. Dat was met het vliegtuig lastiger (en vooral duurder op die tijden). Plus met de trein kom je al lekker redelijk centraal Londen binnen.
Nu nog op zoek naar een place to stay, we dachten wat te hebben via airbnb maar de verhuurster moest helaas annuleren. Even op zoek naar wat anders dus. Hebben nu een leuk flatje in Camden, vlakbij Soho op het oog.
Plus als je met easyjet vliegt kom je aan op een vliegveld ver buiten Londen, en moet je ook weer overstappen op trein of bus, daar een uur inzitten en flink voor betalen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:36 schreef Luigi het volgende:
Ja, al met al is dat vliegen ook weer niet zo extreem goedkoop hoor. Die goedkope prijzen zijn er wel hoor, maar dan vlieg je om 10 uur 's avonds ofzo blijkt vaak. Zelfs met Easyjet bleek het lastig om onder de treinprijs uit te komen met z'n 3-en. En dan idd het gedoe van en naar een vliegveld, aankomen op Heathrow of Gatwick en daar weer weg zien te komen... Wij wonen op loopafstand van een station en zijn met 2 overstappen in rond de 4 uur in Londen.
Alleen als je naar City vliegt land je zowat midden in de stad. Ook Heathrow-Londen kost je zowel tijd als geld. Al heb je daar wel een aantal opties qua reisduur en prijsklassesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Plus als je met easyjet vliegt kom je aan op een vliegveld ver buiten Londen, en moet je ook weer overstappen op trein of bus, daar een uur inzitten en flink voor betalen.
Klopt maar Easyjey en Ryanair vliegen daar niet naartoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alleen als je naar City vliegt land je zowat midden in de stad. Ook Heathrow-Londen kost je zowel tijd als geld. Al heb je daar wel een aantal opties qua reisduur en prijsklasses
KLM vliegt ook niet naar City.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt maar Easyjey en Ryanair vliegen daar niet naartoe.
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vindenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van airbnb ja. Dat is ook mijn angst om er iets te boeken, dat je op de dag van je reis te horen krijgt dat je niet meer terecht kan. Maar goed, keus genoeg. Veel plezier in ieder geval, Londen is een erg toffe stad en superleuk voor kinderen.
Anders boek je vandaag voor de zekerheid een hotel dat je kan annuleren. Vind je dan nog iets op airbnb dan annuleer je het hotel gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden.
In Bayswater is altijd wel wat vrij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat is een risico ja, maar dat hoor je toch maar weinig. Ik merk wel dat de accomodaties als sneeuw voor de zon verdwijnen voor die periode dus we moeten nu rap wat gaan vinden.
Wij vliegen een uur naar Londen en dan ongeveer 9 uur naar Orlando. Bali is nog wel een stuk verder, uur of 16/17 geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef Lamb29 het volgende:
Jullie vlucht is toch ook behoorlijk lang? Bali is toch niet heel veel verder?? Nieuw Zeeland durfden we toch niet aan ivm de afstand...
Iemand nog tips voor lange vliegreizen?
Of ervaring met bali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |