abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 20:01:14 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135116089
Weer verder met de vakantieplannen *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135116288
Onze dochter gaat ook gewoon slapen op de hotelkamer. Doen gewoon hetzelfde bedritueel als thuis, geven haar een kus en gaan met babyfoon in de lobby / bar / restaurant van het hotel zitten.
PWBF
  zondag 5 januari 2014 @ 20:04:46 #3
244125 laziness
pi_135116311
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja *O*

Camping O+ parco del lago O+
Direct aan het meer van Bracciano en vanuit Anguillara is het 3 kwartier met de trein naar de Sint Pieter.
Hadden jullie op de camping een accommodatie gehuurd?

Ik had zelf deze gezien http://www.camping-inter-lagodibracciano.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 20:05:53 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_135116373
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Onze dochter gaat ook gewoon slapen op de hotelkamer. Doen gewoon hetzelfde bedritueel als thuis, geven haar een kus en gaan met babyfoon in de lobby / bar / restaurant van het hotel zitten.
Zover ging het bij ons ook goed, totdat we terugkwamen. :X
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_135116416
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:05 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Zover ging het bij ons ook goed, totdat we terugkwamen. :X
Hoe bedoel je?
PWBF
  zondag 5 januari 2014 @ 20:07:29 #6
43642 Bayswater
pi_135116464
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Terug de hotelkamer op, in het donker naar de badkamer en dan het bed in ging altijd fout. Thuis echt nooit wakker, alleen op hotelkamers. Daarom nu altijd een extra slaapkamer bij hotels onderweg, wel zo relaxed.
Life lies a slow suicide
pi_135116586
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:07 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Terug de hotelkamer op, in het donker naar de badkamer en dan het bed in ging altijd fout.
Als in dat ze wakker werd ofzo? Of dat jullie het bed niet konden vinden?

Die van ons slaapt dan altijd gewoon lekker door.
PWBF
pi_135116619
We zijn in een appartement gebleven in Lissabon: http://www.waytostay.com/nl/

In september op vakantie in de algarve en daarna ook weer 3 dagen Lissabon. De aquarium was echt een belevenis!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:10:39 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_135116628
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:04 schreef Nielsch het volgende:
Dat doe ik dus niet... krijg ik altijd van die Madeleine Mccan ideeën bij.
pi_135116659
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef mikoxx het volgende:
Wij zijn ook van plan om in nl te blijven dit jaar, maar durven niet te boeken ivm het weer..... Onze voorkeur gaat uit naar Zuid Limburg....
Wij boeken gewoon en we zien het wel. Als het echt rotweer belooft te worden gaan de regenlaarsjes en regenpakjes mee. En kleurspullen en wat spelletjes en we komen een heel eind.
En mocht het echt heel slecht zijn, dan zijn we met een half uur ook weer thuis :P.
Tot nu toe wel wat regenachtige dagen gehad, 1 dag echt "koud" (16 graden, dat was niet echt lekker), maar verder is het tot nu toe eigenlijk overwegend prima geweest. Je bent natuurlijk wat minder zon zeker dan bijvoorbeeld Frankrijk... en je kan pech hebben. Dat is het risico van NL ;).
Fake it till you make it...
  zondag 5 januari 2014 @ 20:13:16 #11
43642 Bayswater
pi_135116774
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef becky27 het volgende:

[..]

Die had geen babyfoon toch? En daarbij hangt daar nog steeds een vreemd luchtje aan.
Life lies a slow suicide
pi_135116785
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dat kan... Maar een zeer groot verschil. De McCanns hadden geen babyfooncontact met hun huisje, hun deuren stonden open en ze zaten ver weg in een restaurant zonder zicht op hun complex.

In onze hotels hebben we altijd babyfooncontact, zit de deur op slot en hebben we zicht op de uitgang van het hotel.
PWBF
  zondag 5 januari 2014 @ 20:14:16 #13
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135116827
Snap ik hoor, Nijna. We zijn de afgelopen jaren om precies die reden steeds naar Italië gegaan... Maar: nl is ook zo mooi, vandaar dat we t komend jaar een kans willen geven :-), maar niet ten koste van alles....

Tips qua campings in zuid limburg (niet te mega) zijn overigens welkom!
  zondag 5 januari 2014 @ 20:15:21 #14
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_135116881
klopt ook wel hoor maar toch...op 1 of andere manier vind ik het toch een beetje te spannend voor mezelf om mijn kindjes ergens neer te leggen en dan 6 verdiepingen lager wat te gaan drinken. Ondanks beeldbabyfoon en zo.
pi_135116906
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef mikoxx het volgende:
Snap ik hoor, Nijna. We zijn de afgelopen jaren om precies die reden steeds naar Italië gegaan... Maar: nl is ook zo mooi, vandaar dat we t komend jaar een kans willen geven :-), maar niet ten koste van alles....

Tips qua campings in zuid limburg (niet te mega) zijn overigens welkom!
Camping Oosterberg in Epen vond ik vorig jaar geweldig. Voor kleine kinderen ook erg leuk met een complete boerderij en de hele dag mogelijkheid om gratis pony te rijden. Je kan er ook je eigen kersen plukken en de omgeving is ook erg mooi. Vanaf de camping ook supermooi uitzicht over een dal en weilanden met paarden.

http://www.camping-oosterberg.nl/
PWBF
pi_135116909
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat kan... Maar een zeer groot verschil. De McCanns hadden geen babyfooncontact met hun huisje, hun deuren stonden open en ze zaten ver weg in een restaurant zonder zicht op hun complex.

In onze hotels hebben we altijd babyfooncontact, zit de deur op slot en hebben we zicht op de uitgang van het hotel.
Zo doen we het ook. Overal babyfoon mee...in de camping in de Algarve lag ze toen in de tipi te slapen terwijl we zaten te eten. Er kon niks op slot maar we hadden de babyfoon mee en het voelde erg veilig daar..en idd altijd zicht op de tent! en binnen 3 minuten was je weer bij :)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:19:18 #17
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_135117073
Voor mij is er wel een enorm verschil tussen een huge appartementencomplex met 1000 kamers of een camping met max 50 plaatsen of zo.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:21:27 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_135117175
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Camping Oosterberg in Epen vond ik vorig jaar geweldig. Voor kleine kinderen ook erg leuk met een complete boerderij en de hele dag mogelijkheid om gratis pony te rijden. Je kan er ook je eigen kersen plukken en de omgeving is ook erg mooi. Vanaf de camping ook supermooi uitzicht over een dal en weilanden met paarden.

http://www.camping-oosterberg.nl/

I know, hebben we t eerder over gehad! :-)
pi_135117198
Ja dat is zeker zo!
We zijn nog nooit op een enorme appartement complex geweest, weet niet of haar in de kamer zou laten zelfs met babyfoon..
pi_135117222
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef mikoxx het volgende:

[..]

I know, hebben we t eerder over gehad! :-)
Oh haha ja dat kan. Ben er nog steeds enthousiast over. Bij goed weer ga ik dit jaar zeker weer een weekend heen.
PWBF
  zondag 5 januari 2014 @ 20:24:36 #21
100412 mefke79
komt goed!
pi_135117322
TimeJumper probeer het eens in een zwembad. Ik heb kindjes met die dingen zien vallen in een zwembad en dan kwamen ze amper overeind. Je hebt een peuter toch? Die redden zich meestal prima met bandjes.
Wij zijn er nog niet uit wat het wordt deze vakantie. Ons gezelschap gaat niet mee want uitgerekend in juli.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_135117418
mef jij had toch een tip over de zwembandjes wat was het ook alweer? hier lukt het niet de bandjes boven dr elleboog te krijgen...ze kan bijna niet bewegen met die dingen!
  zondag 5 januari 2014 @ 20:30:51 #23
244125 laziness
pi_135117658
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:26 schreef bitterend het volgende:
mef jij had toch een tip over de zwembandjes wat was het ook alweer? hier lukt het niet de bandjes boven dr elleboog te krijgen...ze kan bijna niet bewegen met die dingen!
Heb je wel de juiste maat? Want vanaf 1,5 jaar is het echt geen probleem hier.
Leren dat ze de armen juist naar beneden moeten duwen in het water, dan hebben de bandjes echt effect.
pi_135118011
Ze was 21 maanden toen ik ze heb geprobeerd, dacht dat het de juiste maat was hmm, ik weet niet meer waar ze zijn maar ze zaten echt niet goed, zo precies op haar elleboog en ik kon ze niet hoger krijgen. Waar moet ik op controleren qua maat?
pi_135118391
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:36 schreef bitterend het volgende:
Ze was 21 maanden toen ik ze heb geprobeerd, dacht dat het de juiste maat was hmm, ik weet niet meer waar ze zijn maar ze zaten echt niet goed, zo precies op haar elleboog en ik kon ze niet hoger krijgen. Waar moet ik op controleren qua maat?
Ik steek er altijd vier vingers in (twee keer middel en twee keer wijs). Daarmee maak ik het gat zo groot mogelijk (met wat kracht uit elkaar duwen) en dan schuif ik ze zo helemaal naar de bovenarm.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')