Wel gezellig op 100km voor de grens met Noord-Koreaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hebben al zo vaak mis gegrepen
volgens mij krijgen die geen OS omdat marketingtechnisch die naam te lang is voor de logo's en merchandisequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hebben al zo vaak mis gegrepen
even afwachten op die nog bestaan tegen die tijdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel gezellig op 100km voor de grens met Noord-Korea
Hoi GGMMquote:
waar wou je het dan houden? In Moskou?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
'Wintersport is very popular in russia'
daarom kiezen ze een plek met een subtropisch klimaat.
Lijkt op Sochi xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi GGMM
Ik ga zo sushi eten.
En bergen sneeuw binnen 45 minutenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
'Wintersport is very popular in russia'
daarom kiezen ze een plek met een subtropisch klimaat.
Neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij gaat Mexicanobakker zo sushi eten
xdquote:
Aardige ventquote:
Lekker kunstschaatsertjes opsommenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Jovatov het volgende:
Hans van Zetten gaat zo commentaar leveren
Pekingeend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten vanavond jongens. Hebben jullie misschien tips?
Ik zat aan iets met rijst en Japans te denken
Ja inderdaad waar is Frank Snoeksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker kunstschaatsertjes opsommen [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |