SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:• Nottingham Forest was de eerste club die netten in de doelen hing.
• De club speelde in de eerste wedstrijd waarbij de scheidsrechter een fluit gebruikte in plaats van een vlag.
• Nottingham Forest is de enige club die vaker de Europa cup 1 (de voorloper van de Champions League) won dan de landstitel.
• Nottingham Forest is de enige Europa cup 1 winnaar die degradeerde naar de derde divisie.
• Een andere voorheen roemruchte club die even ver gedegradeerd is is Leeds United.
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.quote:
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.
"Feyenoord ga je schamen!" en dan een potje Hak naar het hoofd van Koeman smijten, niks mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.
Gelukkig was daar die dekselse Vilhena nog om de oefenkrakert winnend af te sluiten.
Zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Was daar niet jaren geleden een docu over bij de NOS?
Er is ook een boek over Sjon van Zweden, wist je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Met Tom Egbers.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Sinds die dag ben ik fan. Toen speelden ze nog in de vierde divisiequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds die dag ben ik van. Toen speelden ze nog in de vierde divisie
Lopend praten gaat Tom beter af dan stilstaand praten.quote:
Misschien heeft hij die teksten zelf bedacht.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lopend praten gaat Tom beter af dan stilstaand praten.
Prachtig stadion dat Vetch Fieldquote:
Dat is idd de League Cup.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht altijd dat de Engelse teams de beker nooit zo serieus namen. Maar dat is vooral de League Cup zeker? Want er staan geen B-teams op het veld
West Ham nam het niet serieus.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht altijd dat de Engelse teams de beker nooit zo serieus namen. Maar dat is vooral de League Cup zeker? Want er staan geen B-teams op het veld
Ik las op Twittert dat West Ham met een B-opstelling speelde, evenals Villa gister. In Engeland is het eigenlijk een schande als je dat doet in de FA Cup.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Zijn als de dood om te degraderen. Terwijl ik denk dat West Ham dat wel heeft afgewend nu ze Sjonnie H. niet binnen hebben gehaald.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik las op Twittert dat West Ham met een B-opstelling speelde, evenals Villa gister. In Engeland is het eigenlijk een schande als je dat doet in de FA Cup.
Ik snap het bij dat soort clubs helemaal niet, voor West Ham en Villa is dit de enige kans op een Europees avontuur. Alsof die 2-3 extra duels hun ~14e plaats in de competitie verstoren
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn als de dood om te degraderen. Terwijl ik denk dat West Ham dat wel heeft afgewend nu ze Sjonnie H. niet binnen hebben gehaald.
Vind ik ook raar inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap het bij dat soort clubs helemaal niet, voor West Ham en Villa is dit de enige kans op een Europees avontuur. Alsof die 2-3 extra duels hun ~14e plaats in de competitie verstoren
In Nederland moeten ze ook zulke stadions gaan maken die echt op het veld zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zoveel Engelse prachtstadions de laatste twee decennia zijn verdwenen. En alles wordt opgevuld met dezelfde prototype stadions zonder geur of smaak.
En daarom moet De Kuip behouden blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zoveel Engelse prachtstadions de laatste twee decennia zijn verdwenen. En alles wordt opgevuld met dezelfde prototype stadions zonder geur of smaak.
Buttner zijn naam begint inderdaad met een B, goed gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ow wacht, Man U speelt ook met een B elftal
Buttner speelt tenslotte
Ik ben blij dat je de diepere laag in mijn grap snaptequote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buttner zijn naam begint inderdaad met een B, goed gezien.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom moet De Kuip behouden blijven.
Ik wilde nog xD posten, maar dat is zoooo GGMM 2013 stijl.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de diepere laag in mijn grap snapte
United is een B-elftal. Ze hebben nogal wat geblesseerden ook. Maar het ligt verder niet aan de trainingsmethoden van Moyes hoor, nee niks aan het handje.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ow wacht, Man U speelt ook met een B elftal
Buttner speelt tenslotte
Die mensen zijn zo enthousiast omdat Hasselbaink hun trainer is.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Prachtig stadion, kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord straks in een ander stadion speelt. Toch had ik het ook wel ergens mooi gevonden als De Kuip een Engelsachtig stadion was geweest, met vier verschillende / losstaande tribunes. Het is nu een enigszins mooi symmetrisch geheel, met het dak helemaal. Maar toch zo'n tribune als bijvoorbeeld bij Antwerp... ook schitterend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
RVP is zelfs naar Eindhoven om met een andere coach te kunnen trainen
jelly?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaan
Ik vind het gewoon grappig hoe de boel instort daar.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaan
het is vandaag zijn dag niet echt, maar hij speelt daar normaal best aardig hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wonderbaarlijk dat een speler als Tiendalli speeltijd krijgt bij zijn club
Eredivisie spelers doen het behoorlijk goed in Engeland. Ze spelen allemaal leuk mee. Tiendalli ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wonderbaarlijk dat een speler als Tiendalli speeltijd krijgt bij zijn club
Zal wel smaak zijn dan. Ik vind het gewoon z,on nietszeggend mannetjequote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef alors het volgende:
[..]
het is vandaag zijn dag niet echt, maar hij speelt daar normaal best aardig hoor.
Zegt dat iets over Engeland of over de Eredivisie?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eredivisie spelers doen het behoorlijk goed in Engeland. Ze spelen allemaal leuk mee. Tiendalli ook.
Het is allemaal knotsgek.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt dat iets over Engeland of over de Eredivisie?
Beide wellicht. Maar bv Vlaar en Tiendalli zijn in Nederland na een aantal slechte optredens ook helemaal met de grond gelijk gemaakt en konden niets meer goed doen in de ogen van sommige mensen, terwijl het echt geen prutsers zijn. Maar als je dat dan zei was je een gekke Henkie. In de hoofden van mensen zijn het altijd kneusjes gebleven terwijl ze zich ondertussen prima hebben ontwikkeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit wel wat in . Wat ook in hun voordeel spreekt is dat ze technisch en tactisch een goede opleiding hebben genoten waardoor ze al een voorsprong hebben op andere spelers.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Beide wellicht. Maar bv Vlaar en Tiendalli zijn in Nederland na een aantal slechte optredens ook helemaal met de grond gelijk gemaakt en konden niets meer goed doen in de ogen van sommige mensen, terwijl het echt geen prutsers zijn. Maar als je dat dan zei was je een gekke Henkie. In de hoofden van mensen zijn het altijd kneusjes gebleven terwijl ze zich ondertussen prima hebben ontwikkeld.
Een speler die bij FC Twente drie seizoenen lang in de basis heeft gespeeld kan gewoon mee met een club in Engeland die onderaan staat. Zo raar het is niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vaak een ren je rot show bij de lagere clubs jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Grifte het volgende:
Het niveau van de Engelse clubs onder de top-7 is ook echt afgrijselijk. Als je een goede fysiek hebt en enigszins kan voetballen kom je daar met gemak mee.
Tja zoals hierboven werd gezegd , als je fysiek maar op orde bentquote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een speler die bij FC Twente drie seizoenen lang in de basis heeft gespeeld kan gewoon mee met een club in Engeland die onderaan staat. Zo raar het is niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Ik dacht nog, wat lijkt die gast op Rafael, maar het is zijn tweelingbroer
Altidore al gezien dit seizoen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eredivisie spelers doen het behoorlijk goed in Engeland. Ze spelen allemaal leuk mee. Tiendalli ook.
Altidore is gewon veel te traag voor PL. Ruiz heeft best wel eens leuke dingen gedaan, maar is ook erg vaak anoniem ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Altidore al gezien dit seizoen?En Ruiz...
Tsjah, Altidore... Veel te sloom joh.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Altidore al gezien dit seizoen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit United nog in de League Cup? Misschien kunnen ze op die manier toch nog Europees voetbal halen.
De andere mogelijkheid is Champion's League winnen...quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit United nog in de League Cup? Misschien kunnen ze op die manier toch nog Europees voetbal halen.
Oh ja, het lag aan de scheids. United-supporters, manager, die klagen over de scheids.quote:
Ik geloof niet dat dit het punt was van Gramulanion.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, het lag aan de scheids. United-supporters, manager, die klagen over de scheids.![]()
Ok man.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, het lag aan de scheids. United-supporters, manager, die klagen over de scheids.![]()
Dat kan je die Morendootje niet kwalijk nemen, die user kan er gewoon niet zo veel van. Gewoon lekker laten posten en denken: 'laat gaan joh'.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit het punt was van Gramulanion.
John heeft zijn ADO vlag ook meegenomen in het uitvaktwitter:awaydays_ twitterde op zondag 05-01-2014 om 19:27:04Swansea fans celebrating at full time at Old Trafford. #SCFC http://t.co/ex25WNdeCK
reageer retweet
Aah, lief, klein kakkerlakje toch.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat kan je die Morendootje niet kwalijk nemen, die user kan er gewoon niet zo veel van. Gewoon lekker laten posten en denken: 'laat gaan joh'.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
John heeft zijn ADO vlag ook meegenomen in het uitvaktwitter:awaydays_ twitterde op zondag 05-01-2014 om 19:27:04Swansea fans celebrating at full time at Old Trafford. #SCFC http://t.co/ex25WNdeCK[ afbeelding ] reageer retweet
Haha geweldig ditquote:Op zondag 5 januari 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
John heeft zijn ADO vlag ook meegenomen in het uitvaktwitter:awaydays_ twitterde op zondag 05-01-2014 om 19:27:04Swansea fans celebrating at full time at Old Trafford. #SCFC http://t.co/ex25WNdeCK[ afbeelding ] reageer retweet
Jij werkt voor Cleverley?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Plantagehouder het volgende:
Gaat niet zo goed met mijn baas cleverley
Dus Cleverley is van de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:07 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Beetje hand- en spandiensten en zulks
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Moyes, mijn held. Ik hoop dat we lang van hem kunnen genieten bij ManU
Ik vond die grote afro ook wel tof andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Nee joh ouwe reus, laatste reactie is niet van jou dus je kan lekker posten man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij dat Seagal topic nog eens kicken?
Tegen de nummer 20 van de PLquote:
Nee. Nee, ik wil niet meer. Nee ik vind het helemaal niet meer leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee joh ouwe reus, laatste reactie is niet van jou dus je kan lekker posten man.
Ik verwacht wel een lullige 1-1.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tegen de nummer 20 van de PL![]()
![]()
Ik hoop maar dat je je geen zorgen maakt over eventuele openstaande bruggen want je kraamt een beetje depri-teksten uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Nee, ik wil niet meer. Nee ik vind het helemaal niet meer leuk.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Grootste club van Engeland
Hoogste omzet
Is duidelijk te zien.
Ik ga even in mijn pols snijden brbquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je je geen zorgen maakt over eventuele openstaande bruggen want je kraamt een beetje depri-teksten uit.
Van Persie haalde het ook niet bij Arsenal, daarom werd hij weggestuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef alors het volgende:
LarssonDaarom haalde hij het niet bij Arsenal.
ilovefrankdeboerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben mijn twitter wachtwoord kwijt.
cherylcolemyheartbelongstoyouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben mijn twitter wachtwoord kwijt.
Ik heb Cheryl verlaten. Zlata is het nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
cherylcolemyheartbelongstoyou
zlataognevich zou best een goed wachtwoord zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
cherylcolemyheartbelongstoyou
Ik vind dit persoonlijk not dun.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb Cheryl verlaten. Zlata is het nu.
Wat jij vindt, vind ik niet zo relluvantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk not dun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een plens water in mijn mouw gekomen toen ik ging afwassen
Toen heb ik daar een foto van gepost he, de gevolgen waren niet te overzien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
Ik ga even afwassen, houd jij alles in het gareel Johannes.
Hopelijk vermijd ik de volgende situatie:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij vindt, vind ik niet zo relluvantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, ik krijg het er nog warm van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb ik daar een foto van gepost he, de gevolgen waren niet te overzien.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Iemand moet Rens even uitleggen dat hij maar beter kan stoppen met die plaatjes maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je hem niet even een groen duimpje geven voor de moeite? Lullig zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iemand moet Rens even uitleggen dat hij maar beter kan stoppen met die plaatjes maken.
Die natte mouw was spannend genoeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He wat? Was mijn schilderspenseel per ongeluk ook te zien op de foto?
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kreeg jij toen ook een natte mouw?
Drogen. Je ziet daar de verwarming.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Johannes, hoe ben je daar ooit nog bovenop gekomen?
Als ik druk op 'Zoeken op Google naar deze afbeelding' zie ik alleen maar afbeeldingen met heel veel wateroverlast. Dat hebben ze dus goed begrepen bij google.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Johannes, hoe ben je daar ooit nog bovenop gekomen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik druk op 'Zoeken op Google naar deze afbeelding' zie ik alleen maar afbeeldingen met heel veel wateroverlast. Dat hebben ze dus goed begrepen bij google.
Hee dat is mijn moeder hoe kom je daar aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie mag deze charmante dame dan zijn?
Alleen als de eerste wedstrijd gelijk eindigt, althans in de FA Cup.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Adames het volgende:
wat is het voor iets debiels dat bekerrondes over 2 wedstrijden moeten
Mooie UIquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen als de eerste wedstrijd gelijk eindigt, althans in de FA Cup.
Ter aanvulling: halve finales in League cup zijn standaard tweeledig. Ongeacht de uitslag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen als de eerste wedstrijd gelijk eindigt, althans in de FA Cup.
Ja, al sinds de eerste League Cup in het seizoen 1960-61.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ter aanvulling: halve finales in League cup zijn standaard tweeledig.
Sjee wat treurig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
West Ham op dit moment weer 5-0 achter, in het andere bekertoernooi. Allardyce speelt weer niet met de sterkste elf, walgelijke kerel.
Terwijl je zou zeggen: City uit, die kan je pakken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
West Ham op dit moment weer 5-0 achter, in het andere bekertoernooi. Allardyce speelt weer niet met de sterkste elf, walgelijke kerel.
Halve finale League Cup, zo dicht bij een prijs (+ Europees voetbal) ga je er toch voor? Het is ook over twee duels, dus als je de schade beperkt kan houden + eventueel een uitkool maakt heb je een reële kans op Wembley.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl je zou zeggen: City uit, die kan je pakken.
Het gaat allemaal om de centjes he. In de Europa League, daar wil gewoon niemand in, terwijl degradatie naar de Championship je 100 miljoen kost.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Halve finale League Cup, zo dicht bij een prijs (+ Europees voetbal) ga je er toch voor? Het is ook over twee duels, dus als je de schade beperkt kan houden + eventueel een uitkool maakt heb je een reële kans op Wembley.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:07 schreef TheGeneral het volgende:
Messi loopt warm! Mooi gelijk dat hele stadion in extase.
twitter:Aghahahaha twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:21:51This is amazing, West Ham fans are amazing hahahahahah https://t.co/ye3pJTCYfL reageer retweet
Afdroogpartij bij Sheffield zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef Grifte het volgende:
Waarom zend FOX de prachtige Yorkshire derby tussen Sheffield Wednesday - Leeds United om 13:15 niet uit?
Hull - Chelsea is om 13:45, maar het heeft toch twee kanalen? Er is verder geen gelijktijdige wedstrijd.
100 % ANTI FOXIEquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:11 schreef Grifte het volgende:
Waarom zend FOX de prachtige Yorkshire derby tussen Sheffield Wednesday - Leeds United om 13:15 niet uit?
Hull - Chelsea is om 13:45, maar het heeft toch twee kanalen? Er is verder geen gelijktijdige wedstrijd.
6-0quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Afdroogpartij bij Sheffield zeg.
Een Ramosjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:16 schreef AndyHamilton het volgende:
[ afbeelding ]
Geen woorden nodig.
Nee hoor. En niet zo boos tegen mij doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee hoor. En niet zo boos tegen mij doen
Dat is nog veel ergerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Wat een josti is dat zegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Staat nou serieus die randdebiel van de telegraaf daar te analyseren
Je moet iets specifieker zijn. Welke randdebiel van de telegraaf?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Staat nou serieus die randdebiel van de telegraaf daar te analyseren
Die schrijver van de Cruijff-columns. Ben zijn naam even kwijt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet iets specifieker zijn. Welke randdebiel van de telegraaf?
Die met dat vieze haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die schrijver van de Cruijff-columns. Ben zijn naam even kwijt.
Stiekem wist je het wel. Je wilde het gewoon niet weten.quote:
Nee ik was oprecht zijn naam kwijt. Sorry zal er de volgende keer op letten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Stiekem wist je het wel. Je wilde het gewoon niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |