SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:• Nottingham Forest was de eerste club die netten in de doelen hing.
• De club speelde in de eerste wedstrijd waarbij de scheidsrechter een fluit gebruikte in plaats van een vlag.
• Nottingham Forest is de enige club die vaker de Europa cup 1 (de voorloper van de Champions League) won dan de landstitel.
• Nottingham Forest is de enige Europa cup 1 winnaar die degradeerde naar de derde divisie.
• Een andere voorheen roemruchte club die even ver gedegradeerd is is Leeds United.
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.quote:
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.
"Feyenoord ga je schamen!" en dan een potje Hak naar het hoofd van Koeman smijten, niks mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.
Gelukkig was daar die dekselse Vilhena nog om de oefenkrakert winnend af te sluiten.
Zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Was daar niet jaren geleden een docu over bij de NOS?
Er is ook een boek over Sjon van Zweden, wist je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Met Tom Egbers.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Sinds die dag ben ik fan. Toen speelden ze nog in de vierde divisiequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds die dag ben ik van. Toen speelden ze nog in de vierde divisie
Lopend praten gaat Tom beter af dan stilstaand praten.quote:
Misschien heeft hij die teksten zelf bedacht.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lopend praten gaat Tom beter af dan stilstaand praten.
Prachtig stadion dat Vetch Fieldquote:
Dat is idd de League Cup.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht altijd dat de Engelse teams de beker nooit zo serieus namen. Maar dat is vooral de League Cup zeker? Want er staan geen B-teams op het veld
West Ham nam het niet serieus.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht altijd dat de Engelse teams de beker nooit zo serieus namen. Maar dat is vooral de League Cup zeker? Want er staan geen B-teams op het veld
Ik las op Twittert dat West Ham met een B-opstelling speelde, evenals Villa gister. In Engeland is het eigenlijk een schande als je dat doet in de FA Cup.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Zijn als de dood om te degraderen. Terwijl ik denk dat West Ham dat wel heeft afgewend nu ze Sjonnie H. niet binnen hebben gehaald.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik las op Twittert dat West Ham met een B-opstelling speelde, evenals Villa gister. In Engeland is het eigenlijk een schande als je dat doet in de FA Cup.
Ik snap het bij dat soort clubs helemaal niet, voor West Ham en Villa is dit de enige kans op een Europees avontuur. Alsof die 2-3 extra duels hun ~14e plaats in de competitie verstoren
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn als de dood om te degraderen. Terwijl ik denk dat West Ham dat wel heeft afgewend nu ze Sjonnie H. niet binnen hebben gehaald.
Vind ik ook raar inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik snap het bij dat soort clubs helemaal niet, voor West Ham en Villa is dit de enige kans op een Europees avontuur. Alsof die 2-3 extra duels hun ~14e plaats in de competitie verstoren
In Nederland moeten ze ook zulke stadions gaan maken die echt op het veld zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zoveel Engelse prachtstadions de laatste twee decennia zijn verdwenen. En alles wordt opgevuld met dezelfde prototype stadions zonder geur of smaak.
En daarom moet De Kuip behouden blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat zoveel Engelse prachtstadions de laatste twee decennia zijn verdwenen. En alles wordt opgevuld met dezelfde prototype stadions zonder geur of smaak.
Buttner zijn naam begint inderdaad met een B, goed gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ow wacht, Man U speelt ook met een B elftal
Buttner speelt tenslotte
Ik ben blij dat je de diepere laag in mijn grap snaptequote:Op zondag 5 januari 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buttner zijn naam begint inderdaad met een B, goed gezien.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarom moet De Kuip behouden blijven.
Ik wilde nog xD posten, maar dat is zoooo GGMM 2013 stijl.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de diepere laag in mijn grap snapte
United is een B-elftal. Ze hebben nogal wat geblesseerden ook. Maar het ligt verder niet aan de trainingsmethoden van Moyes hoor, nee niks aan het handje.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ow wacht, Man U speelt ook met een B elftal
Buttner speelt tenslotte
Die mensen zijn zo enthousiast omdat Hasselbaink hun trainer is.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Prachtig stadion, kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord straks in een ander stadion speelt. Toch had ik het ook wel ergens mooi gevonden als De Kuip een Engelsachtig stadion was geweest, met vier verschillende / losstaande tribunes. Het is nu een enigszins mooi symmetrisch geheel, met het dak helemaal. Maar toch zo'n tribune als bijvoorbeeld bij Antwerp... ook schitterend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
RVP is zelfs naar Eindhoven om met een andere coach te kunnen trainen
jelly?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaan
Ik vind het gewoon grappig hoe de boel instort daar.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het zit je nog wel diep hé dat RVP naar Man U is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |