SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:• Nottingham Forest was de eerste club die netten in de doelen hing.
• De club speelde in de eerste wedstrijd waarbij de scheidsrechter een fluit gebruikte in plaats van een vlag.
• Nottingham Forest is de enige club die vaker de Europa cup 1 (de voorloper van de Champions League) won dan de landstitel.
• Nottingham Forest is de enige Europa cup 1 winnaar die degradeerde naar de derde divisie.
• Een andere voorheen roemruchte club die even ver gedegradeerd is is Leeds United.
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.quote:
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ouwe rakker, ik was naar het Kuipie toe. Wereldwedstrijdje tegen de grote sterren van Kralingen.
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een paar keer WAARDELOOS geroepen naar Pelle? Dat doe je als je een echte fan bent.
"Feyenoord ga je schamen!" en dan een potje Hak naar het hoofd van Koeman smijten, niks mis mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uiteraard, en 'Koeman, neem je rotzooi mee' deed het ook goed.
Gelukkig was daar die dekselse Vilhena nog om de oefenkrakert winnend af te sluiten.
Zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Was daar niet jaren geleden een docu over bij de NOS?
Er is ook een boek over Sjon van Zweden, wist je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Met Tom Egbers.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
Swonsie
Sinds die dag ben ik fan. Toen speelden ze nog in de vierde divisiequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sinds die dag ben ik van. Toen speelden ze nog in de vierde divisie
Lopend praten gaat Tom beter af dan stilstaand praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |