Tofquote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Veel plezier.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
3x schaatsen, biathlon, ski + snowboard boarder cross, slalom, airials, en waarschijnlijk vergeet ik nog wat, weet het niet meer precies.
Trouwen?quote:Op maandag 6 januari 2014 08:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:35 schreef Remzz het volgende:
Wordt vast net zo'n succes als het SPT slowchat topic
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef sp3c het volgende:
ik wilde ook gaan maar het was me wat te duur allemaal
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja probleem zat hem echt in de tickets voor de wedstrijden, toen ik keek was dat echt niet leuk meer
nu ga ik in April naar Vilnius voor het wk ijshockey divisie IB waar Nederland aan meedoet, das ongeveer net zo leek vertel ik mezelf steeds
minstens duizend!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het door de ergernis die je niet hebt, en de honderden zo niet duizenden euro's die het je bespaard, het minstens zo leuk is als de OS
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]Denk niet dat het heel druk wordt.Maar ach, gaat om het idee
Curling geniet toch mijn voorkeur danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uren en uren kletsen over ijshockey, dat vindt toch iedereen leuk?
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Curling geniet toch mijn voorkeur dan
Meen je niet. Trommel al de VI hooligans op danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen verhitte vetes te heersen tussen de Curl Hooligans.
Dus het is nog niet 100% zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel duur, maar dat vind ik nog niet eens het probleem. Wat ik veel erger vind zijn al die papieren die je ruim op tijd al nodig hebt om te kunnen gaan i.v.m. een visum... (en natuurlijk krijg je niet al die papieren zo snel als je ze eigenlijk nodig hebt)En de kosten die daarvoor berekend worden
Plus dat je je paspoort 3 weken kwijt bent daardoor.
En dan heb je ook nog niet alleen entree tickets nodig, nee bij elk ticket moet ook nog een spectator pass worden aangevraagd o.i.d. De zin vergaat je op die manier wel moet ik zeggenHopelijk krijgen we alles geregeld en is de ergernis eenmaal daar verdwenen....
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:
En hoe kut is dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vonn mist Olympische Spelen
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus het is nog niet 100% zeker?
Nou ja je moet dan maar zo denken, al dat gedoe nu, maar als het normaal verloopt zit je over 4-5 weken mooi naar de Olympische Spelen te kijken, hoe cool is dat
Dat kan me nog het minst schelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Slechte zaak ook voor het babes topic
Oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja op zich voor mij wel, maar m'n vriend heeft haast geen tijd om z'n visum voor elkaar te krijgen want hij kan z'n paspoort niet te lang missen. Dus in het ergste geval ga ik alleen![]()
Zo herken je de nepsportliefhebberquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar ik aan denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |