SRquote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel 3FM en Top2000 er hadden![]()
quote:
nee toch?quote:
Braddie is de grootste troll van FOK! en tevens van Braddie-rel vorige week.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer nietwaar moet ik braddie van kennen?
Okequote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet eng.
Nouja, daar zijn de meningen over verdeelt, maar overall ben ik niet eng
Ik ben Braddie aangenaam
Braddie een troll noemenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Braddie is de grootste troll van FOK! en tevens van Braddie-rel vorige week.
Same! Waar moet ik al die n00bs van kennenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer nietwaar moet ik braddie van kennen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je ze ook gezien in het Ziggo Dome vorig jaar?
Natuurlijk nietquote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ga je niet voor weer 100.000 posts in 1 jaar?
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Wat was de Braddie-rel van vorige week?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij een noob noemen :xquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Waar moet ik al die n00bs van kennen
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, Sof. Dé vrouw van GRTD. Je verwoordt mijn gedachten precies.
John is co-commentator.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee toch?dit is die standaard gast?
John is wel een baas.
En my god, even warmlopen. Met zn allen
Sylvana ken je welquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het niet weer tijd voor je om een permban aan te vragen en te janken met 100 redenen waarom je wegwilt in FB of iets?quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry Muto, morgen krijg je een betere inleiding in mijn fobo.quote:
quote:Ook deze Rotterdamse kameraad is voor eeuwig verbonden aan dit FoBo.
Muto, een typische vriend voor het leven welke nooit iemand zal veroordelen of minachten op basis van excentriek gedrag of uiterlijke kenmerken.
Deze vaak onbegrepen kunstenaar zal mij dan ook nog lang bijblijven en zijn uitingen van liefde zullen mij nog lang emotioneel raken.![]()
50 ways to say you diedquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het niet weer tijd voor je om een permban aan te vragen en te janken met 100 redenen waarom je wegwilt in FB of iets?
Goedquote:
Hoor t nu ook jaquote:
Die denkt mij vooral irl te kennenquote:
Saaiquote:
Je hebt super weinig postsquote:
Oh, Braddie zat te trollen en te kutten en luistert niet naar R&P-adviezen en opent continu nieuwe topics over hetzelfde probleem. Toen ging moblo alle topics reeksen en toen kwam een ruzie in KLB en toen een topic in FB en toen hele heisa omheen en toen werd het in een doofpot gestopt.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh. Wat was de Braddie-rel van vorige week?
quote:
Ze zou jouw ex zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die denkt mij vooral irl te kennen![]()
Een soort Sara is dat
Ik word nu al emotioneel. Dit voelt als een kampioenschap van Feyenoord.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Muto, morgen krijg je een betere inleiding in mijn fobo.
[..]
De lol is er ook een beetje vanaf wat mij betreftquote:
Jimbo, niet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het niet weer tijd voor je om een permban aan te vragen en te janken met 100 redenen waarom je wegwilt in FB of iets?
Oh spannend. Dat heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Braddie zat te trollen en te kutten en luistert niet naar R&P-adviezen en opent continu nieuwe topics over hetzelfde probleem. Toen ging moblo alle topics reeksen en toen kwam een ruzie in KLB en toen een topic in FB en toen hele heisa omheen en toen werd het in een doofpot gestopt.
okquote:
jimboquote:
totoquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er ook een beetje vanaf wat mij betreft
Je loopt achter manquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]Mijn eerste live-concert mot nog komen
Die shirtsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Jimbo het volgende:
Maak Kanker
_ Kansloos _
Deze wedstrijd, die is pas kansloos
quote:
Ik ben dan ook de helft van jouw leeftijdquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je loopt achter man
Ik met m`n 23 jaar heb:
2005: James Brown.
2009: Paul McCartney/Jean Michel Jarre/Tom Jones
2010: Guns N Roses/Eric Clapton.
2012: Deep Purple.
2013: Toto/Rod Stewart/Bruno Mars
2014 (Wat dus nog komt) : Tom Jones.
Goed verhaal. Misschien heeft ze ook wel echt iemand ingepakt danquote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En er zou sluitend bewijs wezen, daar haar bed hetzelfde is als die op de foto met "jou"
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die shirts
Deze wedstrijd in zijn algemeen
Sof![]()
Jimbo![]()
Muto![]()
Jou toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed verhaal. Misschien heeft ze ook wel echt iemand ingepakt dan
Het moet niet uit de hand lopen he.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok![]()
ik houd me weer in, bedankt voor de notificatie
Nicequote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed![]()
Ik heb mandarijntjes![]()
En met jou?
Ik wil misschien een studie erbij gaan doen. Geen idee wat nog maar dat lijkt me zinvoller qua tijdsbesteding dat het forum bestoken met een paar honderd posts per dagquote:
lrquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die shirts
Sof![]()
Jimbo![]()
Muto![]()
muutquote:
lrquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die shirts
Sof![]()
Jimbo![]()
Muto![]()
Als jij mij in die foto 'herkent' dan ja I guessquote:
essquote:
quote:
Misschien eindelijk eens redelijk weer met mijn verjaardag, al zal het dan wel weer helemaal omgeslagen zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nice
Gaat goedHeerlijk 45 minuten gelopen vandaag.
Absurd, het is januari, en het is gewoon 8-10 graden en de zon schijnt.
Ja, ik vind het wel een Stuart.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij mij in die foto 'herkent' dan ja I guess
ze heeft een vriend, stop maarquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nice
Gaat goedHeerlijk 45 minuten gelopen vandaag.
Absurd, het is januari, en het is gewoon 8-10 graden en de zon schijnt.
Idd, en #2 dan ook automatisch niet (welke het op nr1 komen in meerdere fok lijsten dit jaar)quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Het moet niet uit de hand lopen he.
Voor je het weet is het niet meer mogelijk om je #1 voornemen waar te maken.
Ik ben al bezig.quote:
Ik zou juist een andere hobby zoekenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil misschien een studie erbij gaan doen. Geen idee wat nog maar dat lijkt me zinvoller qua tijdsbesteding dat het forum bestoken met een paar honderd posts per dag
Met mijn verjaardag was het ook wel aardig weer, dus laten we het hopenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens redelijk weer met mijn verjaardag, al zal het dan wel weer helemaal omgeslagen zijn
Sofquote:
Maar ik wil ook me ook geliefd voelenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet nog wel een reden hebben om je glitterplaatjes te kunnen sturen.
Die S van Sof heb je wel buitengewoon sierlijk gedaan. Ik haal je niet voor niks aan als kunstenaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
Welke foklijsten wil je veroveren? Ik ga voor grtd top 3quote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, en #2 dan ook automatisch niet (welke het op nr1 komen in meerdere fok lijsten dit jaar)
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag was het ook wel aardig weer, dus laten we het hopenIk duim voor je
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met mijn verjaardag was het ook wel aardig weer, dus laten we het hopenIk duim voor je
Essquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik wil ook me ook geliefd voelen
Oh sorry het was maar een 7,9.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
7,9
Kan nog omhoog gaan als ik je hele lichaam kan zien.
Voordat je weer een topic opent dat iemand niet wilt daten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]Met mensen praten mag niet als de personen in kwestie een relatie hebben>
O
Jahe.
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess![]()
Ik ga naar een persoonlijk postrecord vandaag door al die liefde
Ik ben ook van zins om weer naar de sportschool te gaan. Maar iets studeren kan geen kwaad voor erbijquote:Op zondag 5 januari 2014 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou juist een andere hobby zoekenIets als ter ontspanning
straks krijg je een burn-out ofzo
pffffquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oh sorry het was maar een 7,9.
[..]
#1 grtd , #1post per dag (wil voor minimaal 3200 gaan dit keer) #1 post per jaar en de top 100 van de top500 binnenkomen dit jaarquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke foklijsten wil je veroveren? Ik ga voor grtd top 3
grtdquote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef MichaelScott het volgende:
Wat gaat het hier snel trouwens. Hebben jullie niets te doen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |