Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kun je het IP niet op je werk natrekken voor het adres?
Succes dude..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat cc voorvoegels is de (unieke) computernaam van de persoon in kwestie en aangezien men bij @home een statisch ip heeft, is hij vrij simpel na te trekken...
Naja, ik ben werken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:11 schreef kastanova het volgende:
Via deze weg zou ik de persoon in kwestie er dan ook aan willen herinneren dat ik sinds kort zelf bij @home werk, dus zijn/haar adresgegevens zal ik er vanmiddag even bijzoeken.
1. Óf je wordt tussen 13:00 en 20:00 afgesloten van het internet (harddisconnect, hetgeen inhoudt dat je op je huidige woonadres nooit meer een @home aansluiting zult kunnen krijgen) en dan zal ik persoonlijk even de abusemelding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
2. Óf je maakt binnen nu en 12:15 even een excuustopic aan, waarin je me op je knieën smeekt om vergeving.
Net genoeg voor een waarschuwing, niet voor een totale afsluiting..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
En waarom precies?
Abuse is abuse, zie de post boven je.
Ik heb geen @homequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Ik dacht al, waar blijft de anti-climaxquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:57 schreef kastanova het volgende:
Kut, het is niet iemand van Fok.
Althans, de kloonscan leverde niets op heb ik uit betrouwbare bron vernomen
http://www.kastanova.nl/quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef volhouden_mos het volgende:
lijkt me idd sterk dat je voor zoiets word afgesloten
allemaal kasta's site gaan spammen nu, kijken of je ook echt afgesloten word![]()
Watte?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
Ah tof, ontslag op staande voet , vandaar dat ik iets eerder thuis ben dan geplanned.
Ik zou de persoon die het abusemailtje direct naar @home zelf heeft gestuurd (en kennelijk ook naar www.troublesathome.nl) dan ook van harte willen bedanken...
Naja, om het niet verder te verergeren zal ik de details maar achterwege laten, maar kennelijk zag iemand zich genoodzaakt om dit topic als serieus dreigement te kenmerken en als dusdanig door te sturen naar de verschillende instanties.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:!!!!! Verklaar. Waarom precies ontslagen?
Serieus? Jezus, degene die dat heeft gedaan is wel zeer sneu.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:44 schreef kastanova het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |