Hoor t nu ook jaquote:
Die denkt mij vooral irl te kennenquote:
Saaiquote:
Je hebt super weinig postsquote:
Oh, Braddie zat te trollen en te kutten en luistert niet naar R&P-adviezen en opent continu nieuwe topics over hetzelfde probleem. Toen ging moblo alle topics reeksen en toen kwam een ruzie in KLB en toen een topic in FB en toen hele heisa omheen en toen werd het in een doofpot gestopt.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh. Wat was de Braddie-rel van vorige week?
quote:
Ze zou jouw ex zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die denkt mij vooral irl te kennen![]()
Een soort Sara is dat
Ik word nu al emotioneel. Dit voelt als een kampioenschap van Feyenoord.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Muto, morgen krijg je een betere inleiding in mijn fobo.
[..]
De lol is er ook een beetje vanaf wat mij betreftquote:
Jimbo, niet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is het niet weer tijd voor je om een permban aan te vragen en te janken met 100 redenen waarom je wegwilt in FB of iets?
Oh spannend. Dat heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Braddie zat te trollen en te kutten en luistert niet naar R&P-adviezen en opent continu nieuwe topics over hetzelfde probleem. Toen ging moblo alle topics reeksen en toen kwam een ruzie in KLB en toen een topic in FB en toen hele heisa omheen en toen werd het in een doofpot gestopt.
okquote:
jimboquote:
totoquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er ook een beetje vanaf wat mij betreft
Je loopt achter manquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]Mijn eerste live-concert mot nog komen
Die shirtsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef Jimbo het volgende:
Maak Kanker
_ Kansloos _
Deze wedstrijd, die is pas kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |