kijk nou maar teringlulquote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:
Nee ik wil niet kijken. En daarom is deze klacht ongegrond om deze klacht te begrijpen moet je dit gaan kijken wat natuurlijk niemand wilt. Omdat het volgens jou de emotie haat uitlokt.
Daar ben ik niet van gediend.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:18 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik heb het ook niet gekeken en zal het ook niet doen.
programma DATquote:Op zondag 5 januari 2014 14:22 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Goede tijden slechte tijden is een tv programma die ik veel kijk maar wat veel mensen niet weten is dat gtst nep is. Het is gespeeld want het is een zeepie en dat acteren ze!
Op de volksdans vereniging waar ik dans hebben we het vaak over Goede tijden slechte tijden en veel dames wisten net als ik niet dat het gespeeld is. Alle afleveringen zijn gespeeld en daar schrokken wij erg van. Toch kijken we nog graag hoor maar ik wil wel dat iedereen weet dat het nep is.
Boeit mij niet, maar niemand verbeteren als je je zin niet met een hoofdletter begint en laat eindigen met een puntquote:Op zondag 5 januari 2014 14:18 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
en je Nederlands is om te huilen
niet alle fouten zijn even slechtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Boeit mij niet, maar niemand verbeteren als je je zin niet met een hoofdletter begint en laat eindigen met een punt
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
Die ontspoorde huisvrouw die filmpjes maakt over hoe je moet twerken heeft een nieuw filmpje gemaakt waar ze een liedje zingt tegen haters. Persoonlijk (personally?) Zelf denk ik dat ze hierdoor alleen maar meer haters krijgt, omdathet enigste enige was wat waar ik aan kon bedenken tijdens het kijken.
Kijken en klaagklagen:
De taal leren. Integreren.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Sommige kunnen op mijn manier ook.
En ookal is het fout, wat wil je er tegen doen?
Sneu persoonquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sneu persoonJe bakt er zelf ook helemaal niets van dus je kan denk ik beter je grote smoel houden.
Gewoon niet tijger doen als je pussy bent, dan komt het misschien nog goed met je.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]Wie ben jij? Nah... laat maar... ik weet het al
Geil. Meer van dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stel je voor dat je je lippen op haar schaamlippen zet en vervolgens je tong naar binnen glijdt.
Je glijdt langzaam je vinger van haar rug richting haar anus, op het moment dat je haar bilspleet betreedt met je vingers begint ze wat angstscheetjes te laten. Dit was dus waarom ze ruftmajoor genoemd wordt. Verbaasd maar niet vrezend begin je met je vinger langs het stinkgat te circuleren. Al snuivend stop je in een schok drie vingers erin, ze begint te schokken, waarna je al gauw tot je pols in de shit zit. Bitch kon dit verwachten, bitch vroeg om een tijger.quote:
Ga niet beefen want je bent een karbonade.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon niet tijger doen als je pussy bent, dan komt het misschien nog goed met je.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef GhpH het volgende:
Sorry ik kan het niet laten:
Doe niet tijger als je Erianus bent.
Nee serieusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is die tering Anita, loopt nog steeds van zulke filmpjes te maken.
Ze doet het om de klikken en dankzij TS heeft ze er nog meer gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef hoink581 het volgende:
En ook iedereen trapt er met beide benen in. Dat mens is zo nep als GerdaTolsteyn.
Heuy assasinscreedquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef BookerDeWitt het volgende:
Jesus romutlab. Wat heb ik jou genist godverdomme zeg
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:
Nee ik wil niet kijken. En daarom is deze klacht ongegrond om deze klacht te begrijpen moet je dit gaan kijken wat natuurlijk niemand wilt. Omdat het volgens jou de emotie haat uitlokt.
Alsjeblieft, je mag nu mn lul zuigenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef Cinderellaaa het volgende:
Door dit topic denk ik nu aan:
And you're gonna hear me roar, roar rooaarr!!
Bedankt ts, zit nu in mijn hoofd.
ik heb niet veel tijd. Ik moet vluchten. Maar ik wilde zeggen. Ik wil zeggen. Dat ik van je hou.quote:
Ik ook van jou. *kust* Vaarwel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:48 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik heb niet veel tijd. Ik moet vluchten. Maar ik wilde zeggen. Ik wil zeggen. Dat ik van je hou.
Bedankt voor je aanbod, maar ik kan het niet aannemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je mag nu mn lul zuigen
Alsjeblieft, geen dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik kan het niet aannemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |