De taal leren. Integreren.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Sommige kunnen op mijn manier ook.
En ookal is het fout, wat wil je er tegen doen?
Sneu persoonquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sneu persoonJe bakt er zelf ook helemaal niets van dus je kan denk ik beter je grote smoel houden.
Gewoon niet tijger doen als je pussy bent, dan komt het misschien nog goed met je.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]Wie ben jij? Nah... laat maar... ik weet het al
Geil. Meer van dit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stel je voor dat je je lippen op haar schaamlippen zet en vervolgens je tong naar binnen glijdt.
Je glijdt langzaam je vinger van haar rug richting haar anus, op het moment dat je haar bilspleet betreedt met je vingers begint ze wat angstscheetjes te laten. Dit was dus waarom ze ruftmajoor genoemd wordt. Verbaasd maar niet vrezend begin je met je vinger langs het stinkgat te circuleren. Al snuivend stop je in een schok drie vingers erin, ze begint te schokken, waarna je al gauw tot je pols in de shit zit. Bitch kon dit verwachten, bitch vroeg om een tijger.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |