Ga niet beefen want je bent een karbonade.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon niet tijger doen als je pussy bent, dan komt het misschien nog goed met je.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef GhpH het volgende:
Sorry ik kan het niet laten:
Doe niet tijger als je Erianus bent.
Nee serieusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is die tering Anita, loopt nog steeds van zulke filmpjes te maken.
Ze doet het om de klikken en dankzij TS heeft ze er nog meer gekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef hoink581 het volgende:
En ook iedereen trapt er met beide benen in. Dat mens is zo nep als GerdaTolsteyn.
Heuy assasinscreedquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:36 schreef BookerDeWitt het volgende:
Jesus romutlab. Wat heb ik jou genist godverdomme zeg
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef Spongeboss het volgende:
Nee ik wil niet kijken. En daarom is deze klacht ongegrond om deze klacht te begrijpen moet je dit gaan kijken wat natuurlijk niemand wilt. Omdat het volgens jou de emotie haat uitlokt.
Alsjeblieft, je mag nu mn lul zuigenquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:45 schreef Cinderellaaa het volgende:
Door dit topic denk ik nu aan:
And you're gonna hear me roar, roar rooaarr!!
Bedankt ts, zit nu in mijn hoofd.
ik heb niet veel tijd. Ik moet vluchten. Maar ik wilde zeggen. Ik wil zeggen. Dat ik van je hou.quote:
Ik ook van jou. *kust* Vaarwel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:48 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
ik heb niet veel tijd. Ik moet vluchten. Maar ik wilde zeggen. Ik wil zeggen. Dat ik van je hou.
Bedankt voor je aanbod, maar ik kan het niet aannemen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, je mag nu mn lul zuigen
Alsjeblieft, geen dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:49 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar ik kan het niet aannemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |