cupsong?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef Cee het volgende:
Ha! Dit nummer was zonet op m'n iPod toen ik m'n laatste kilometer aan het rennen was.
ow....ik zou liever op cupsong lopen...denk ik....quote:
Het duurde weer evenquote:
Ohja, ik was het alweer vergetenquote:
raar eigenlijk dat Ramon er niet in zit, maar Sofie wel. of zie ik Ramon over het hoofd?quote:
Nu het programma anders heet zou ie er wel bij kunnen ja. Bij TOR was ie meer sidekick en de nachtdj's staan er niet bij. Sofie presenteert het programma gewoon met Paul.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
raar eigenlijk dat Ramon er niet in zit, maar Sofie wel. of zie ik Ramon over het hoofd?
en dan heeft Ramon ook nog eens een eigen programma!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu het programma anders heet zou ie er wel bij kunnen ja. Bij TOR was ie meer sidekick en de nachtdj's staan er niet bij. Sofie presenteert het programma gewoon met Paul.
Ohja nu wel ja. Die kan er idd bij dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan heeft Ramon ook nog eens een eigen programma!
Het gekke is dat er volgens het STER-dagoverzicht (waar Wouter naar kijkt) wél reclame was ingepland voor 14u (slechts 38 seconden, maar wel iets dus). Raar dat dat nu toch opeens anders bleek te zijn...quote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Holenmens het volgende:
Geen reclames en Wouter daardoor te laat
De Radio Draait Dooorrrrr.
Nee klopt, er was een reclameblok A met één reclame. Die was Timur vergeten, dus na het nieuws deed hij blok A en B achter elkaarquote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gekke is dat er volgens het STER-dagoverzicht (waar Wouter naar kijkt) wél reclame was ingepland voor 14u (slechts 38 seconden, maar wel iets dus). Raar dat dat nu toch opeens anders bleek te zijn...
Heeft Timur dit al door gehad net? Heb het niet helemaal gevolgdtwitter:JeremyMulderij twitterde op zondag 05-01-2014 om 14:32:07Draaideuren gaan hier niet met de klok mee ..... #3FM reageer retweet
Ah, dus het was gewoon Timurs schuld.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Nee klopt, er was een reclameblok A met één reclame. Die was Timur vergeten, dus na het nieuws deed hij blok A en B achter elkaar
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTubequote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus het was gewoon Timurs schuld.
Het begin van de reclame is meestal het teken voor de nieuwslezer om in z'n hokje te gaan zitten, dus vandaar.
heb je yt linkjes misschien?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTube
Klopt, in het begin was dat behoorlijk vaak een probleem (tikkeltje overhaast ingevoerd heb ik het idee, waardoor de kinderziektes er nog niet uit waren). De laatste tijd hoor ik hier echter weinig problemen meer mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTube
Lang niet gehoord inderdaadquote:
Oehja dat kan best tof zijn!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
morgen begint zijn nieuwe programma tussen 12.00-14.00 dus een leuk alternatief voor ff Ekdom
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kanquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kan
twitter:swijnenstal twitterde op zondag 05-01-2014 om 17:14:28YES! De eerste van 2014: zondag 2 februari een kersverse #Swijnenstal! Met @Domien, @TjibbeTjibsma, @Coen3fm en… http://t.co/Wqr5uqRs43 reageer retweet
Zo te zien gaat Michiel ook mee doen bij Swijnenstaltwitter:
Oh? Hoe gaat dat dan want ik heb dat niet kunnen vindenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kan
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Sterker nog, ik heb mijn mobiel er even bij gepakt en ik kan het nog steeds niet vinden hoe jeje UI aan kan passen?
Ooh het kan niet in Safari.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.
Je hebt een punt, maar ondanks dat ik de mobiele site heel erg prettig vind is het jammer dat de UI aanpas mogelijkheid ontbreekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.
Hoeft ook niet toch? Als je je UI maar kan aanpassen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.
Goed idee, dat kan nog wel eens een leuke rel opleverenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik gooi het maar eens in de groep het topic: wat vinden jullie ervan dat de vaste posters hier in de OP komen te staan net zoals in het treinentopic incl. zinnetje tekst? Beetje OP opfleuren mag wel.
Want?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed idee, dat kan nog wel eens een leuke rel opleveren
Van mij hoeft het niet. Over het algemeen vind ik de topics die dat wel hebben een aardig vaste kliek waar je lastig tussenkomt. Ik voel me in ieder geval minder welkom in dat soort topicsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik gooi het maar eens in de groep het topic: wat vinden jullie ervan dat de vaste posters hier in de OP komen te staan net zoals in het treinentopic incl. zinnetje tekst? Beetje OP opfleuren mag wel.
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.quote:
Zit wat in.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Over het algemeen vind ik de topics die dat wel hebben een aardig vaste kliek waar je lastig tussenkomt. Ik voel me in ieder geval minder welkom in dat soort topics
Hmm, ik zie het al voor me.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.
Ik zou zeggen; niet doen. OP is overrated want niemand kijkt er naar. Hooguit af en toe voor streams maar meer niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.
Ik zou zeggen; niet doen. OP is overrated want niemand kijkt er naar. Hooguit af en toe voor streams maar meer niet.
>>> MAANDAG: Gers Pardoeltwitter:giel3fm twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:18:01Jaaaaa, morgenvroeg mag ik weer!!! Kan niet wachten... Wat een lekkere week voor de boeg: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Je bent me net voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef Cee het volgende:
>>> MAANDAG: Gers Pardoeltwitter:giel3fm twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:18:01Jaaaaa, morgenvroeg mag ik weer!!! Kan niet wachten... Wat een lekkere week voor de boeg: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
>>> DINSDAG: Waylon
>>> WOENSDAG: Town Of Saints
>>> DONDERDAG: Jett Rebel
>>> VRIJDAG: Krystl
Wat zeggen we hierop, Piño?
Niet relevantquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een teken van Henkdej_godquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil mijn UI in de OP. En die van deMint, wolfrolf en essnhills, ook al komt zij hier nooit.
Ik denk dat vanavond de beste zondagavonduitzending wordt sinds de stroomuitvalquote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Bakkertjen
Belooft SV vanavond nog episch te worden?
Lol ze durven de konkerentie met sherlock niet aan hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat vanavond de beste zondagavonduitzending wordt sinds de stroomuitval
er is immers geen SV vanaaf xd xd
Sofie is wel een MILF hoor, en een slimme meidquote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zie net pas voor het eerst een foto van Sofie, best een leuk ding eigenlijk.
Ik luister al weet ik hoelang naar d'r, maar nooit een beeld bij gehadquote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sofie is wel een MILF hoor, en een slimme meid
Ben je trouwens nog gebeld vanmiddag?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sofie is wel een MILF hoor, en een slimme meid
Nee! Maar werd mij om half 12 ook gezegd: we zijn even de request lijst aan het nabellen op beschikbaarheid, geen terugbelgarantie zeg maarquote:Op zondag 5 januari 2014 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je trouwens nog gebeld vanmiddag?
moeder is niet erg hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik luister al weet ik hoelang naar d'r, maar nooit een beeld bij gehad. Ze heeft het vooral over sex, dat is goed
. Las net ook wat ze nog meer doet en ook wel slim blijkbaar ja. En ook moeder
, bezet dus ook lijkt me
.
Wel een klein minpuntje, ik maak ze dan liever zelf als het moetquote:Op zondag 5 januari 2014 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeder is niet erg hoormaar wel bezet idd
dat hoort wel op de radio 's avonds laat, was er vroeger ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:39 schreef DaMook het volgende:
Ik blijf PS radio leuk vinden. Al zolang als ik het ken
.
Op de valreepquote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoort wel op de radio 's avonds laat, was er vroeger ook
Paul kan goed radio maken, en die samenwerking met Sofie gaat prima.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef DaMook het volgende:
Cool duo gewoon, goede radio qua muziek en qua onderwerpen ook altijd leuk.
Ik denk dat sofie het zelf ook wel goed zou doen, denk alleen niet dat daar d'r ambitie ligt.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul kan goed radio maken, en die samenwerking met Sofie gaat prima.
Ah, Jett Rebel, de huisband van 3fm.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef Cee het volgende:
>>> DINSDAG: Waylon
>>> WOENSDAG: Town Of Saints
>>> DONDERDAG: Jett Rebel
>>> VRIJDAG: Krystl
Wat zeggen we hierop, Piño?
Hoeft niet, 't is gewoon één van de nieuwe platen deze week op de playlist. Hier alle nieuwe platen die deze week regelmatig gedraaid gaan worden: http://www.3fm.nl/playlists/nieuwquote:Op zondag 5 januari 2014 23:58 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23506
Vrijdag MH.
Hoeft niet nee, maar wie weet.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeft niet, 't is gewoon één van de nieuwe platen deze week op de playlist. Hier alle nieuwe platen die deze week regelmatig gedraaid gaan worden: http://www.3fm.nl/playlists/nieuw
Mooi man. Wat voor stage ga je doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 07:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja prima, stage enzo begint weer.
SR werd je te druk?
Ben er al mee bezig, maar was ook vakantie. Ziekenhuis, maar dan iets ICT-achtigsquote:Op maandag 6 januari 2014 07:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mooi man. Wat voor stage ga je doen?
Ja vakantie enzo. Wel redelijk gevolgd. Maar geen tijd/zin om hier nog alles te volgen. Dat was niet bij te houden.
Dat zag ik net. Je was me net voor. De playlist staat aan de rechterkant van de pagina volgens mij.quote:
Klopt, net online gezet. Jullie zijn d'r snel bij.quote:
Groen op wit leest trouwens niet zo lekkerquote:Op maandag 6 januari 2014 09:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, net online gezet. Jullie zijn d'r snel bij.
Nieuwe audiovormgeving wordt wel even wennen trouwens (zoals altijd bij veranderingen).
Ja, Michiel tweette het.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, net online gezet. Jullie zijn d'r snel bij.
Nieuwe audiovormgeving wordt wel even wennen trouwens (zoals altijd bij veranderingen).
Nee, die zwart/gele Timur-site bestaat al een jaar of 2.quote:
Daarom wordt dat alleen voor een aantal linkjes gebruikt, niet voor grote stukken tekst.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Groen op wit leest trouwens niet zo lekker![]()
Dat maakt het niet leesbaarderquote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef Sirolf het volgende:
Daarom wordt dat alleen voor een aantal linkjes gebruikt, niet voor grote stukken tekst.
*Manutan.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat maakt het niet leesbaarder![]()
Dat was wel weer een mooi reclamemomentje van Monutan. Veel te opzichtig
Matige grap ik weet hetquote:
Ze hebben het WHAM template gekocht?quote:
Roze past iig wel bij hem.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is Domien, het blijft wennen.
Ik snap nu opeens waarom ESRR MH is, het lijkt er wel wat op.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Listen, watch, share
Heeft de micromanager verzonnen denk ik.
Gewoon van de opbrengsten van SR.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
NOS op 3 heeft ook nieuwe vormgeving, hebben die soms korting met elk jaar wel wat nieuws.
Januari 2012 was de laatste keer. Ze worden wel met de twee jaar korter en minder. Wat is er mis met *boem* Als je van muziek houdt *tududu* dan luister je naar 3FM?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:05 schreef alors het volgende:
Ze hebben volgens mij echt bijna elk halfjaar nieuwe vormgeving, alsof het niets kostSjonge jonge je zal eens twee jaar met dezelfde vormgeving doen he.
Omdat dat laatste pertinent onwaar is.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Januari 2012 was de laatste keer. Ze worden wel met de twee jaar korter en minder. Wat is er mis met *boem* Als je van muziek houdt *tududu* dan luister je naar 3FM?
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat dat laatste pertinent onwaar is.
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Train als tweede plaat. Zit Domien soms achter de tafel?![]()
[..]
Wilbertgod ziet allesquote:Op maandag 6 januari 2014 10:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Net zoals bij de laatste EW, @Work en MetMichiel 1.0.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef alors het volgende:
insert Jon Bakker 'Ja wacht effe hoor, die herrie staat zo hard eh.. ik versta er helemaal niks van'
De NS kwam langs?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:10 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme razende apenaids.
Mexicanobakker
Als Wilbertgod erbij is is het waar.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Geeft die soms een concert in Nederland dit jaar?
Compensatie voor het missen van "WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND!!11!" en "SMS nu hoe je weekend was naar driedriedriedrie *piewpiew*"quote:Op maandag 6 januari 2014 10:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel meer hits dan bij Domien, en deze reportages passen niet in de ochtend vind ik. Gewoon knallen met die muziek.
Jammer. Michiel heeft 1 van de leukste slots verpest als ik het zo hoor. #Domienterugquote:Op maandag 6 januari 2014 10:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Wel meer hits dan bij Domien, en deze reportages passen niet in de ochtend vind ik. Gewoon knallen met die muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer. Michiel heeft 1 van de leukste slots verpest als ik het zo hoor. #DomienterugWe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat iedereen behoorlijk zuur is voor een eerste dag. Oordeel na twee weken johquote:
Iedereen?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen behoorlijk zuur is voor een eerste dag. Oordeel na twee weken joh
Waar dan? We zeuren alleen over de vormgeving en grappen wat over Domien.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen behoorlijk zuur is voor een eerste dag. Oordeel na twee weken joh
Ik zie behoorlijk wat geklaag. Maar goed dat jullie je ervan distantiërenquote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Waar dan? We zeuren alleen over de vormgeving en grappen wat over Domien.[ afbeelding ]
Laat gaan joh, is toch heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Waar dan? We zeuren alleen over de vormgeving en grappen wat over Domien.[ afbeelding ]
quote:
Gekocht?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:41 schreef alors het volgende:
Gelukkig heb ik het nieuwe album van Beyoncé binnen, bazenalbum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nee nog niet legaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gekocht?
Hier ook in iTunes staan, zitten pareltjes op hoor
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
#EATSLEEPRAVEREPEAT #ANTHEM #3FM #SR13 #MICROMANAGER
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:44 schreef Pino112 het volgende:
#ESRR #SR13 #NUMMER3 #TOCHANTHEM #ENMH #WILBERTGOD
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Illegale muziek bestaat niet. Maar gewoon gedownload dus. Ik ook
Doe Maar ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik pleit voor een sidekick functie voor Tjitse.
Wees er maar trots op.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:50 schreef MarijeH het volgende:
Doe Maar![]()
![]()
Ik lees zojuist op de website van het programma Met Michiel dat het album Marco van Marco Borsato dit jaar 20 jaar wordt. Dat album was een van de eerste albums die ik kocht.
Inderdaad. Al moet ik ook niet trots zijn op mijn 1e album daarom hou ik dat ook lekker voor mij zelf.quote:
Ik wel. Baby one more time.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad. Al moet ik ook niet trots zijn op mijn 1e album daarom hou ik dat ook lekker voor mij zelf.
Spice Girls?quote:Op maandag 6 januari 2014 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad. Al moet ik ook niet trots zijn op mijn 1e album daarom hou ik dat ook lekker voor mij zelf.
Nee dat was de 2equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Speel het eens achterstevoren af. Ik hoor er "Wilbert!" in.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef Pino112 het volgende:
Dddrrriieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DUBSTEBWOBPWOBWOPTSSSS EFFEMM
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Speel het eens achterstevoren af. Ik hoor er "Wilbert!" in.
quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Speel het eens achterstevoren af. Ik hoor er "Wilbert!" in.
Dit heeft niks met de VBL SC te maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
VBL SC is een deur verder.
Als 3FM cabaret wordt haak ik af.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de VBL SC te maken.
Verkeerde account, Wilbert.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja hallo, ik vind het leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |