cupsong?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef Cee het volgende:
Ha! Dit nummer was zonet op m'n iPod toen ik m'n laatste kilometer aan het rennen was.
ow....ik zou liever op cupsong lopen...denk ik....quote:
Het duurde weer evenquote:
Ohja, ik was het alweer vergetenquote:
raar eigenlijk dat Ramon er niet in zit, maar Sofie wel. of zie ik Ramon over het hoofd?quote:
Nu het programma anders heet zou ie er wel bij kunnen ja. Bij TOR was ie meer sidekick en de nachtdj's staan er niet bij. Sofie presenteert het programma gewoon met Paul.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
raar eigenlijk dat Ramon er niet in zit, maar Sofie wel. of zie ik Ramon over het hoofd?
en dan heeft Ramon ook nog eens een eigen programma!quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu het programma anders heet zou ie er wel bij kunnen ja. Bij TOR was ie meer sidekick en de nachtdj's staan er niet bij. Sofie presenteert het programma gewoon met Paul.
Ohja nu wel ja. Die kan er idd bij dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan heeft Ramon ook nog eens een eigen programma!
Het gekke is dat er volgens het STER-dagoverzicht (waar Wouter naar kijkt) wél reclame was ingepland voor 14u (slechts 38 seconden, maar wel iets dus). Raar dat dat nu toch opeens anders bleek te zijn...quote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef Holenmens het volgende:
Geen reclames en Wouter daardoor te laat
De Radio Draait Dooorrrrr.
Nee klopt, er was een reclameblok A met één reclame. Die was Timur vergeten, dus na het nieuws deed hij blok A en B achter elkaarquote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het gekke is dat er volgens het STER-dagoverzicht (waar Wouter naar kijkt) wél reclame was ingepland voor 14u (slechts 38 seconden, maar wel iets dus). Raar dat dat nu toch opeens anders bleek te zijn...
Heeft Timur dit al door gehad net? Heb het niet helemaal gevolgdtwitter:JeremyMulderij twitterde op zondag 05-01-2014 om 14:32:07Draaideuren gaan hier niet met de klok mee ..... #3FM reageer retweet
Ah, dus het was gewoon Timurs schuld.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Nee klopt, er was een reclameblok A met één reclame. Die was Timur vergeten, dus na het nieuws deed hij blok A en B achter elkaar
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTubequote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus het was gewoon Timurs schuld.
Het begin van de reclame is meestal het teken voor de nieuwslezer om in z'n hokje te gaan zitten, dus vandaar.
heb je yt linkjes misschien?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTube
Klopt, in het begin was dat behoorlijk vaak een probleem (tikkeltje overhaast ingevoerd heb ik het idee, waardoor de kinderziektes er nog niet uit waren). De laatste tijd hoor ik hier echter weinig problemen meer mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Het is al vaak fout gegaan met de reclames, vooral in het begin na de bezuinigingen op eindtechniek. Leuke fragmenten op YouTube
Lang niet gehoord inderdaadquote:
Oehja dat kan best tof zijn!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
morgen begint zijn nieuwe programma tussen 12.00-14.00 dus een leuk alternatief voor ff Ekdom
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kanquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kan
twitter:swijnenstal twitterde op zondag 05-01-2014 om 17:14:28YES! De eerste van 2014: zondag 2 februari een kersverse #Swijnenstal! Met @Domien, @TjibbeTjibsma, @Coen3fm en… http://t.co/Wqr5uqRs43 reageer retweet
Zo te zien gaat Michiel ook mee doen bij Swijnenstaltwitter:
Oh? Hoe gaat dat dan want ik heb dat niet kunnen vindenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank nog voor de tip dat het veranderen van je icon ook via mobiel kan
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef wolfrolf het volgende:
Sterker nog, ik heb mijn mobiel er even bij gepakt en ik kan het nog steeds niet vinden hoe jeje UI aan kan passen?
Ooh het kan niet in Safari.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chrome gebruiken en dan optie in Chrome. Desktopweergave oid.
Je hebt een punt, maar ondanks dat ik de mobiele site heel erg prettig vind is het jammer dat de UI aanpas mogelijkheid ontbreekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.
Hoeft ook niet toch? Als je je UI maar kan aanpassen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is valsspelen, want niet de mobiele site.
Goed idee, dat kan nog wel eens een leuke rel opleverenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik gooi het maar eens in de groep het topic: wat vinden jullie ervan dat de vaste posters hier in de OP komen te staan net zoals in het treinentopic incl. zinnetje tekst? Beetje OP opfleuren mag wel.
Want?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed idee, dat kan nog wel eens een leuke rel opleveren
Van mij hoeft het niet. Over het algemeen vind ik de topics die dat wel hebben een aardig vaste kliek waar je lastig tussenkomt. Ik voel me in ieder geval minder welkom in dat soort topicsquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik gooi het maar eens in de groep het topic: wat vinden jullie ervan dat de vaste posters hier in de OP komen te staan net zoals in het treinentopic incl. zinnetje tekst? Beetje OP opfleuren mag wel.
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.quote:
Zit wat in.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Over het algemeen vind ik de topics die dat wel hebben een aardig vaste kliek waar je lastig tussenkomt. Ik voel me in ieder geval minder welkom in dat soort topics
Hmm, ik zie het al voor me.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.
Ik zou zeggen; niet doen. OP is overrated want niemand kijkt er naar. Hooguit af en toe voor streams maar meer niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is in een SC al eerder gebeurd. Mensen die er niet in stonden of er in wilden maar dat mocht niet enz enz.
Ik zou zeggen; niet doen. OP is overrated want niemand kijkt er naar. Hooguit af en toe voor streams maar meer niet.
>>> MAANDAG: Gers Pardoeltwitter:giel3fm twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:18:01Jaaaaa, morgenvroeg mag ik weer!!! Kan niet wachten... Wat een lekkere week voor de boeg: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
Je bent me net voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef Cee het volgende:
>>> MAANDAG: Gers Pardoeltwitter:giel3fm twitterde op zondag 05-01-2014 om 20:18:01Jaaaaa, morgenvroeg mag ik weer!!! Kan niet wachten... Wat een lekkere week voor de boeg: http://t.co/KpifYMnmgd reageer retweet
>>> DINSDAG: Waylon
>>> WOENSDAG: Town Of Saints
>>> DONDERDAG: Jett Rebel
>>> VRIJDAG: Krystl
Wat zeggen we hierop, Piño?
Niet relevantquote:Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een teken van Henkdej_godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |