zit je vriend daar nog steeds?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik 445 euro kreeg van m'n ouders en 2 tantes voor m'n verjaardag zodat ik een ticket naar Taiwan kon boeken
450 zou fantastisch zijn geweestquote:Op zondag 5 januari 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik 445 euro kreeg van m'n ouders en 2 tantes voor m'n verjaardag zodat ik een ticket naar Taiwan kon boeken
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:
aaaawhquote:Op zondag 5 januari 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Tot wanneer? Wat doet'ie daar?quote:
oh god, waar?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
ik heb een vermoeden dat argo/speedo weer terug is
Neequote:
argoquote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
ik heb een vermoeden dat argo/speedo weer terug is
Nog 2 maandenquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ik het topic niet kon kapen, had ik G-K wel willen zien huilen.
quote:
Check mijn foboquote:
Heb nog niks gehoortquote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neuj, alleen je vriendin.
Dank je.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:16 schreef Trollscience het volgende:
Wel eens met VA overigens, kaneel is lekker.
*gehoordquote:
hmmquote:Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Check mijn foboLaatste reactie is denk ik hem
hahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Check mijn foboLaatste reactie is denk ik hem
Kut userquote:Op zondag 5 januari 2014 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ik het topic niet kon kapen, had ik G-K wel willen zien huilen.
Hahaquote:
Er zitten hier behoorlijke dramaqueens.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook wel makkelijk in paniek te krijgen, net als Etsu.
Is dat normaal hier?
Ik ben niet in paniekquote:Op zondag 5 januari 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent ook wel makkelijk in paniek te krijgen, net als Etsu.
Is dat normaal hier?
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef Muto het volgende:
Dit gaat best sloom.
GODVER. IK GA NU ECHT WEG.
nee maar het wordt de laatste tijd wel vaker gezegd als het helemaal niet snel gaat, zoals nuquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef Muto het volgende:
Dit gaat best sloom.
GODVER. IK GA NU ECHT WEG.
maar soms gaat het best snelquote:Op zondag 5 januari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee maar het wordt de laatste tijd wel vaker gezegd als het helemaal niet snel gaat, zoals nu
Soms wel jaquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee maar het wordt de laatste tijd wel vaker gezegd als het helemaal niet snel gaat, zoals nu
hai tijgerquote:Op zondag 5 januari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms wel jaEn dan zeggen mensen het niet
Haai Beer
quote:
quote:
quote:
quote:
ah?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
Bij welke supermarkt kun je nog echte smeltjus halen denk je?
essjequote:
Sofjequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
En wat zou ik nog meer kunnen bestellen bij bol.com? Wat heb ik nodig?
Jimboquote:
Sofjequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
Jimboquote:
Hmm, zou ik een leven kunnen kopen op Bol.com?quote:
nooit gekochtquote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
Bij welke supermarkt kun je nog echte smeltjus halen denk je?
ik wil je nog wel een lijstje doorsturenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
Wat?quote:
Haaiquote:
Hmm..quote:Op zondag 5 januari 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gekocht
[..]
ik wil je nog wel een lijstje doorsturen
Geef iemand een cadeautje.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
Dat is een mogelijkheid, maar er is niet echt een reden voorquote:
Sofjequote:
zoals je ziet, nietquote:Op zondag 5 januari 2014 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, zou ik een leven kunnen kopen op Bol.com?
Je hebt toch geen reden nodig?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar er is niet echt een reden voor
Ik ben van mijn vriendenrkring en familie de enige die de komende tijd jarig is o.i.d. De eerstvolgende is m'n vader, en dat is pas eind maart
Hmm, oké dan maar wat anders danquote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals je ziet, niet
wel het boek, maar ik vond de film beter
Ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen reden nodig?
Gewoon cadeautjes, is leuk.
Gister nog een gekocht voor iemand.
Jimboquote:
Willen neuken is ook een redenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen reden nodig?
Gewoon cadeautjes, is leuk.
Gister nog een gekocht voor iemand.
Sofjequote:
Hangt er wel vanaf hoe goed je iemand kent, natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar![]()
Maar ik ebn dan altijd bang dat mensen me dan raar gaan aankijken zo van 'wat moet je van me? Wat zit hier achter?' Terwijl dat best raar is, want ik heb nooit zoveel nodig van andere mensenIk ben meestal degene die om hulp wordt gevraagd
Mja, dat is een beetje raar.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen neuken is ook een reden
Ja het slaat ook eigenlijk nergens op dat ik bang ben dat ze dat gaan denken, want dat denken ze toch niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoe goed je iemand kent, natuurlijk.
De genen die ik de afgelopen maand een cadeautje heb gegeven, weten wel allemaal dat ik het gewoon deed omdat ik ze aardig vind en verder niks wil of verwacht.
En er zijn iets van 9delen he !quote:
Jimboquote:
Sofje?quote:
Jimboquote:
Nee, een relatiequote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje raar.
Hier is een cadeautje. Neuk met me. Dat is toch prostitutie.
Sofjequote:
dit.quote:
Alle personen waar ik wat aan stuurde, is in een gelukkige relatie.quote:
Dan doe je het niet goedquote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle personen waar ik wat aan stuurde, is in een gelukkige relatie.
Jimboquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sofje!
eens kijken of we het topic zo vol kunnen maken![]()
sofjequote:
van uitstel komt afstelquote:Op zondag 5 januari 2014 12:55 schreef Muto het volgende:
Ben ik weer.
Ik heb besloten morgen maar aan de studie te gaan.
Morgen doe ik het echt. Vanaf morgen ga ik namelijk veel minder fokken overdag enzo.quote:
jimboquote:
ohquote:Op zondag 5 januari 2014 12:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Morgen doe ik het echt. Vanaf morgen ga ik namelijk veel minder fokken overdag enzo.
sofjequote:
va (gina, HIHAHO)quote:
We moeten allemaal meedoen. Tussen 09:00 en 17:00 zo min mogelijk posten. Daar helpen we allemaal elkaar mee.quote:
Mutoquote:
jimboquote:
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 13:00 schreef Muto het volgende:
[..]
We moeten allemaal meedoen. Tussen 09:00 en 17:00 zo min mogelijk posten. Daar helpen we allemaal elkaar mee.
Sofjeeequote:
tot!quote:
Ik heb een redelijk diepe snee ik mijn lip maar ben vrij zeker dat ik niet heb gevochten of ben gevallenquote:
Jimboquote:
lrquote:
Ik denk het niet, dan had ik je wel herinnert van vannachtquote:
twitter:jamie_girl_123 twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 17:28:13@ferrydoedens bent u echt verliefd op een jongen reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:07 schreef Trollscience het volgende:
twitter:jamie_girl_123 twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 17:28:13@ferrydoedens bent u echt verliefd op een jongen reageer retweet
Hmm. Zal dat het wel zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dan had ik je wel herinnert van vannacht
Heb je misschien uit een kapot bierglas gedronken ?
SSofquote:
Je onderste rij is één spatie te breed.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:08 schreef Muto het volgende:
.................
.......
![]()
![]()
![]()
![]()
..............................
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
![]()
![]()
.......
.......
.....
......
Ik moet alleen nog -BO doen.
Welk*quote:
Nee de bovenste een puntje te weinig. komt door die drie hartjes onderaanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderste rij is één spatie te breed.
[..]
Welk*
Ezell kwestie
Dit ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de bovenste een puntje te weinig. komt door die drie hartjes onderaan
Goed, goed. Ben weer thuisgekomen na 15 km nachtelijk fietsen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo LR. Hoe staat het ermee in Delft?
Ik ga niet om met lelijke meisjesquote:
hahaquote:Op zondag 5 januari 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet om met lelijke meisjes
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:08 schreef Muto het volgende:
.................
.......
![]()
![]()
![]()
![]()
..............................
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
.................
.......
.....
......
![]()
![]()
.......
.......
.....
......
Ik moet alleen nog -BO doen.
Heb je met De_kromme Den Haag afgebroken?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, goed. Ben weer thuisgekomen na 15 km nachtelijk fietsen.
Ja. En daarna cheeseburgers gaan eten in de McDonald's. Onze date moest wel klasse hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je met De_kromme Den Haag afgebroken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind meisjes ook niet heel snel lelijk
Dat ken ikquote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gekke is, de meisjes die ik leuk vind, vinden mijn homies helemaal niet knap
Ik heb het niet zo op de MacDonalds tegenwoordig. Ik kom liever in de Burger King.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En daarna cheeseburgers gaan eten in de McDonald's. Onze date moest wel klasse hebben
Ik eet er normaal nooit, maar 24 uur per dag is de Mcdrive open en ik had trek.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op de MacDonalds tegenwoordig. Ik kom liever in de Burger King.
Zit ze op FOK! ?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ken ikNee, ze is niet de perfecte chick. Maar ze is cute. Godverdomme.
Ik heb op het moment niemand echt op het oog hoorquote:
Vetklep.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet er normaal nooit, maar 24 uur per dag is de Mcdrive open en ik had trek.
Zo kan je makkelijk bijhouden hoeveel teveel je er gehad hebquote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb opeens 4 shot glaasjes in mn jaszak
Haha Jimbo wil zijn dikke buik vormen door een strak shirt.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik heb een polo die te groot is, hoe heet zou ik deze moeten wassen om hem van een L naar een M te krijgen ?
Opeens, heel opeensquote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Drive in delftquote:Op zondag 5 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet er normaal nooit, maar 24 uur per dag is de Mcdrive open en ik had trek.
ik heb ook zn rubberen band die je er omheen gooit zodat het altijd lijkt of je je buik inhoudquote:Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Jimbo wil zijn dikke buik vormen door een strak shirt.
Nee grapje
Jimbo![]()
![]()
Sof![]()
zijn wel mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo kan je makkelijk bijhouden hoeveel teveel je er gehad heb
Jij dief. De weg wel terugkunnen vindenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 30 km gefietst voor bier. Dan mag je 3 cheeseburgers wegkanenquote:
Hebben ze tetten ?quote:
En waarschijnlijk was dat ook de reden waarom ze nu in je zak zittenquote:
90 graden ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik heb een polo die te groot is, hoe heet zou ik deze moeten wassen om hem van een L naar een M te krijgen ?
jimboquote:
lrquote:Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Jimbo wil zijn dikke buik vormen door een strak shirt.
Nee grapje
Jimbo![]()
![]()
Sof![]()
zou het echt werkenquote:
Ja, voor de 3e keer op rij zag ik. Grappigquote:
ik 150quote:Op zondag 5 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, gestofzuigd, bed opgemaakt, was gedaan, afwas gedaan, gedouched, boekje gelezen.
15 keer opgedrukt, 10 keer gesquat.
Heb exht geen excuus meer over om niet naar buiten te gaan
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor de 3e keer op rij zag ik. Grappig
Zou het niet van een wilde gok op het FOK! forum laten afhangen in ieder gevalquote:
Goed bezig.quote:
Als je een droger hebt daar ook in doenquote:
LIF / Shirt expres laten krimpen met wassen, hoe??quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het niet van een wilde gok op het FOK! forum laten afhangen in ieder geval
Maak anders een topic aan jij barre schandknaap van me.
Alsnog geen eenduidig antwoord dus laat staan het eindresultaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
LIF / Shirt expres laten krimpen met wassen, hoe??![]()
Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt nietquote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 30 km gefietst voor bier. Dan mag je 3 cheeseburgers wegkanen
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt niet.
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.
Dan zou je juist moeten toejuichen dat ze op de fiets zitten ipv in de autoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.
Mutoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Muto het volgende:
Bedankt voor het doodmaken van het topic, Stijn.
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost isquote:
in bedquote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
blijf van mijn chick afquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bolquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijf van mijn chick af
met je bolle wangen
en wijn
ja in jouw bedquote:
hol danquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bol
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog geen eenduidig antwoord dus laat staan het eindresultaat.
Ik heb al het vertrouwen in je.
Sof![]()
Wow. En dat alles voor één Polo?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.
Hierdoor ga ik naar de turk om het te laten innemen, ipv dat ik het complete ding krimp.
totzover mijn meest vrouwlijke kant.
kusjes
Jimbo
Gewoon zelf leren naaien, dat ben ik aan het doen. Kun je het lekker zelf thuis doenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.
Hierdoor ga ik naar de turk om het te laten innemen, ipv dat ik het complete ding krimp.
totzover mijn meest vrouwlijke kant.
kusjes
Jimbo
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, neem een voorbeeld aan je vriendin en doe liev tegen me
Weet jij veel of het effect heeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou je juist moeten toejuichen dat ze op de fiets zitten ipv in de auto
Ja, ik weet allesquote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel of het effect heeft?
whehehehequote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:23 schreef supersof het volgende:
jimbo
Een kledingstuk krimpt meestal in de weefrichting van de stof.
http://forum.viva.nl/forum/list_message/2812980
dit was een dure polo die ik nu niet draag omdat ie eruit ziet als een ding van 5eur bij de zeemanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. En dat alles voor één Polo?
Hoeveel liefde heb je dan wel voor ons over![]()
![]()
Sof![]()
Jimbo![]()
Muto
zal ik jou eens naaien!?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon zelf leren naaien, dat ben ik aan het doen. Kun je het lekker zelf thuis doen
Is het beetje extra geld wel waard ja. Al moet er wel echt 10 dagen voor vrij kunnen maken natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Zou ik zo'n cursus doen van je rijbewijs in tien dagen?
hahahaahahhah zo hard gelachen XDquote:
Hihahoquote:
ik heb 22 mei al vakantiequote:Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het beetje extra geld wel waard ja. Al moet er wel echt 10 dagen voor vrij kunnen maken natuurlijk
quote:
quote:
LRquote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben 12. Ik snap het niet?
Essnhills
geen probleemquote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]Eens kijken of de turk het kan , zo niet doe ik hem de droger is, de weefrichting zit in de breedte
dankje sofje
Ik hoop het niet. Valentijnsdagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is het vervroegd valentijnsdag in dit topic.
Pure liefde. Deze SC mist dan ook die stoere teksten in de OP natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
zo gaat het elke zondagquote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligt er aan hoe laat ik thuis ben. Ik ga naar Scheveningen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pure liefde. Deze SC mist dan ook die stoere teksten in de OP natuurlijk.
Ga je Juventus - AS Roma nog kijken vanavond?
20:45quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat ik thuis ben. Ik ga naar Scheveningen.
Ik ga de Pier kraken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
20:45
En Scheveningen ja. Met het hele gezin naar de Casino?
En jij niet wil je zeggen?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:46 schreef Elan het volgende:
Jan Jaap van der Wal is echt lelijk.
Ik snap niet dat zo iemand succes kan hebben.
jij noemt een ww pakken en op een forum zitten met alleen maar dertigers succes?quote:
Interessant, weet je ook waar die voorkomen?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is een jongen van 15 die nooit buiten komt
Nee nee. Ik kijk het gewoon thuis.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto![]()
Nog naar Feijenooit vandaag, haha nooit
FeyenoordROTTERDAM HOOLIGANS
Neequote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Zou ik zo'n cursus doen van je rijbewijs in tien dagen?
Op welke manier heb jij wel succes of denk jij die te bereiken?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen succes dus deze vergelijking raakt kant nog wal.
relluh gekquote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
eze SC mist dan ook die stoere teksten i
ga weg stuartquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ongevraagd op de bek pakken dan.
alleen als ik je in de bek mag schijtenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ongevraagd op de bek pakken dan.
Wacht maar totdat het echt valentijnsdag is. Dan krijg misschien zelfs jij een kaartje van mij inclusief persoonlijk gedicht.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Is goed. Wel zal ik je daarna de liefde forceren in bed.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik je in de bek mag schijten
Succes bij de vrouwen jongen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op welke manier heb jij wel succes of denk jij die te bereiken?
bahquote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik je in de bek mag schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |