Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt nietquote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 30 km gefietst voor bier. Dan mag je 3 cheeseburgers wegkanen
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt niet.
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.
Dan zou je juist moeten toejuichen dat ze op de fiets zitten ipv in de autoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.
Mutoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Muto het volgende:
Bedankt voor het doodmaken van het topic, Stijn.
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost isquote:
in bedquote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
blijf van mijn chick afquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bolquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijf van mijn chick af
met je bolle wangen
en wijn
ja in jouw bedquote:
hol danquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bol
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog geen eenduidig antwoord dus laat staan het eindresultaat.
Ik heb al het vertrouwen in je.
Sof![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |