Zou het niet van een wilde gok op het FOK! forum laten afhangen in ieder gevalquote:
Goed bezig.quote:
Als je een droger hebt daar ook in doenquote:
LIF / Shirt expres laten krimpen met wassen, hoe??quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het niet van een wilde gok op het FOK! forum laten afhangen in ieder geval
Maak anders een topic aan jij barre schandknaap van me.
Alsnog geen eenduidig antwoord dus laat staan het eindresultaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
LIF / Shirt expres laten krimpen met wassen, hoe??![]()
Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt nietquote:Op zondag 5 januari 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb 30 km gefietst voor bier. Dan mag je 3 cheeseburgers wegkanen
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie wel meer vetkleppen op de fiets zitten. Telkens hoop ik dan dat hun fiets doorzakt, maar dat gebeurt niet.
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.
Dan zou je juist moeten toejuichen dat ze op de fiets zitten ipv in de autoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dikke zeugen.
Mutoquote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef Muto het volgende:
Bedankt voor het doodmaken van het topic, Stijn.
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost isquote:
in bedquote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
blijf van mijn chick afquote:Op zondag 5 januari 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik ben er wel, als dat een troost is
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bolquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijf van mijn chick af
met je bolle wangen
en wijn
ja in jouw bedquote:
hol danquote:Op zondag 5 januari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Waar heb je dat gezien. Ze zijn niet bol
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog geen eenduidig antwoord dus laat staan het eindresultaat.
Ik heb al het vertrouwen in je.
Sof![]()
Wow. En dat alles voor één Polo?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.
Hierdoor ga ik naar de turk om het te laten innemen, ipv dat ik het complete ding krimp.
totzover mijn meest vrouwlijke kant.
kusjes
Jimbo
Gewoon zelf leren naaien, dat ben ik aan het doen. Kun je het lekker zelf thuis doenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had em net even uit de was aangetrokken en kwam tot de conclusie dat het slechts de breedte maat was waardoor hij en sloeberig uit ziet.
Hierdoor ga ik naar de turk om het te laten innemen, ipv dat ik het complete ding krimp.
totzover mijn meest vrouwlijke kant.
kusjes
Jimbo
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka, neem een voorbeeld aan je vriendin en doe liev tegen me
Weet jij veel of het effect heeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou je juist moeten toejuichen dat ze op de fiets zitten ipv in de auto
Ja, ik weet allesquote:Op zondag 5 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel of het effect heeft?
whehehehequote:Op zondag 5 januari 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een haatdragend mannetje. Niet iedereen is een absolute topsporters zoals jij, korfbalkoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |