Dat is een mogelijkheid, maar er is niet echt een reden voorquote:
Sofjequote:
zoals je ziet, nietquote:Op zondag 5 januari 2014 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, zou ik een leven kunnen kopen op Bol.com?
Je hebt toch geen reden nodig?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar er is niet echt een reden voor
Ik ben van mijn vriendenrkring en familie de enige die de komende tijd jarig is o.i.d. De eerstvolgende is m'n vader, en dat is pas eind maart
Hmm, oké dan maar wat anders danquote:Op zondag 5 januari 2014 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals je ziet, niet
wel het boek, maar ik vond de film beter
Ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen reden nodig?
Gewoon cadeautjes, is leuk.
Gister nog een gekocht voor iemand.
Jimboquote:
Willen neuken is ook een redenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen reden nodig?
Gewoon cadeautjes, is leuk.
Gister nog een gekocht voor iemand.
Sofjequote:
Hangt er wel vanaf hoe goed je iemand kent, natuurlijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar![]()
Maar ik ebn dan altijd bang dat mensen me dan raar gaan aankijken zo van 'wat moet je van me? Wat zit hier achter?' Terwijl dat best raar is, want ik heb nooit zoveel nodig van andere mensenIk ben meestal degene die om hulp wordt gevraagd
Mja, dat is een beetje raar.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Willen neuken is ook een reden
Ja het slaat ook eigenlijk nergens op dat ik bang ben dat ze dat gaan denken, want dat denken ze toch niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoe goed je iemand kent, natuurlijk.
De genen die ik de afgelopen maand een cadeautje heb gegeven, weten wel allemaal dat ik het gewoon deed omdat ik ze aardig vind en verder niks wil of verwacht.
En er zijn iets van 9delen he !quote:
Jimboquote:
Sofje?quote:
Jimboquote:
Nee, een relatiequote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje raar.
Hier is een cadeautje. Neuk met me. Dat is toch prostitutie.
Sofjequote:
dit.quote:
Alle personen waar ik wat aan stuurde, is in een gelukkige relatie.quote:
Dan doe je het niet goedquote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle personen waar ik wat aan stuurde, is in een gelukkige relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |