abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135240994
Oh zo het is wel ok voor bepaalde mensen enorme striptekenen te plaatsen,dan kom met opmerkingen zoals dit:
"Zoals ajacied4lf al zegt, met alleen 1 regel komen we er niet." ?

Echt.
Zielig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135241114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef Tingo het volgende:
Oh zo het is wel ok voor bepaalde mensen enorme striptekenen te plaatsen,dan kom met opmerkingen zoals dit:
"Zoals ajacied4lf al zegt, met alleen 1 regel komen we er niet." ?

Echt.
Zielig.
Enorme striptekekingen plaatsen tussendoor, maar daarnaast wel serieus een discussie aangaan. Daar is niks mis mee. Mag jij ook gerust doen.

Dit is niet de eerste keer dat ik zie dat jij komt met: 'Je snapt er niks van'. Wil je een discussie aangaan, prima, steek er dan ook moeite in. Wil je het niet, begin er dan ook niet aan.

Nu weer ontopic. ^O^
★★★
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:23:08 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135241118
- Weer ontopic-
:)

[ Bericht 88% gewijzigd door ajacied4lf op 08-01-2014 18:25:21 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135241609
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Enorme striptekekingen plaatsen tussendoor, maar daarnaast wel serieus een discussie aangaan. Daar is niks mis mee. Mag jij ook gerust doen.

Dit is niet de eerste keer dat ik zie dat jij komt met: 'Je snapt er niks van'. Wil je een discussie aangaan, prima, steek er dan ook moeite in. Wil je het niet, begin er dan ook niet aan.

Nu weer ontopic. ^O^
Oh - en ook helemaal off-topic enorme striptekenen - GREAT!

Na keer op keer uitleggen in simpel woorden is de enige mogelijk reactie soms:
"Je snapt er niks van"
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 18:38:50 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_135241671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - en ook helemaal off-topic enorme striptekenen - GREAT!

Na keer op keer uitleggen in simpel woorden is de enige mogelijk reactie soms:
"Je snapt er niks van"
Nee, soms verduidelijken strips bij een post een heleboel.
pi_135241722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat wil je dan horen? Dat jongens die dienst nemen fout zijn? Dat mensen die respect hebben voor diezelfde jongens fout zijn en zelf maar in het leger moeten gaan?
Wat verwacht jij van je regering als er oorlog komt? Hoop je dan dat we toch maar een leger hebben om ons te verdedigen?
Nogmaals:
En waren ze nooit misleiden om te geloven dat het was allemaal voor 'n goeie reden?
pi_135241843
quote:

[..]

Wat verwacht jij van je regering als er oorlog komt? Hoop je dan dat we toch maar een leger hebben om ons te verdedigen?
Hoeveel jaren zit je hier op BNW?
En je heb t nog steeds niet door dat regeringen maken oorlogen - NIET t volk?
pi_135241932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, soms verduidelijken strips bij een post een heleboel.
Ook als het helemaal off-topic is.
Gadsamme - dit wordt nog grappiger!
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 18:47:07 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_135242045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ga naar fb als je wat te klagen hebt.
pi_135242386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga naar fb als je wat te klagen hebt.
Twas 'n vraag niet 'n klaag.
pi_135242828
quote:

[..]

Wat wil je dan horen? Dat jongens die dienst nemen fout zijn? Dat mensen die respect hebben voor diezelfde jongens fout zijn en zelf maar in het leger moeten gaan?
Ik vind t verschrikkelijk dat zoveel jonge mensen komen terug zonder armen,benen,handen,ballen enz.,krijgen maar t minste van verzorging,dat hun fanilieleden moeten voor hun ook zorgen voor t rest van z'n levens...en dan heb je al die PTSD enz.....allemaal gebaseerd op leugens en sprookjes over terroristen die bestaat niet.
En,heel waarschijnlijk ken ik veel meer militairen dan vele mensen hier.
pi_135243754
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ook als het helemaal off-topic is.
Gadsamme - dit wordt nog grappiger!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twas 'n vraag niet 'n klaag.
D'r is niks mis met af en toe een gifje / stripje te posten (niet te vaak natuurlijk), zolang dit maar wordt afgewisseld met serieuze posts en discussies. Irriteer je je aan offtopic strips, dan kan je dat aangeven, maar tot op heden heeft er niemand over zitten klagen.

Probeer jij wat aan dat 'jij snapt er niks van' te doen, want dat zie ik te vaak voorkomen. Heb je het al heel vaak uitgelegd, dan stuur je diegene gewoon door naar die ene post waar je uitleg staat.

Zo. Dat was een antwoord op je vraag. Hier gaan we maar weer ontopic. Meer vragen hierover graag in de FB. O-)

Ontopique! ^O^
★★★
  woensdag 8 januari 2014 @ 19:42:54 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135245051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind t verschrikkelijk dat zoveel jonge mensen komen terug zonder armen,benen,handen,ballen enz.,krijgen maar t minste van verzorging,dat hun fanilieleden moeten voor hun ook zorgen voor t rest van z'n levens...en dan heb je al die PTSD enz.....allemaal gebaseerd op leugens en sprookjes over terroristen die bestaat niet.
En,heel waarschijnlijk ken ik veel meer militairen dan vele mensen hier.
Dat geloof ik graag, Ik neem aan allemaal Engelse familie/vrienden/kennissen etc?
Het is ook verschrikkelijk.
Dat heb je mij nooit horen zeggen.
pi_135245445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

En het volk maakt de regeringen. Ergo, er is geen onderscheid tussen de volk en de regeringen, zeker niet wat betreft schuld.

Hoelang leef jij ondertussen al? En je hebt nog steeds niet door hoe politiek en de mens werkt?
Conscience do cost.
pi_135591695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef ems. het volgende:

[..]

En het volk maakt de regeringen.
Nee.
quote:
Ergo, er is geen onderscheid tussen de volk en de regeringen, zeker niet wat betreft schuld.
Welja, eventjes 315 miljoen mensen beschuldigen van de wandaden van de VSAmerikaanse regering, waarom niet. :')

quote:
Hoelang leef jij ondertussen al? En je hebt nog steeds niet door hoe politiek en de mens werkt?
Die vraag kan je ook jezelf stellen, als ik het zo lees.

Of je trollt, dat is namelijk wel zo volwassen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135599555
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 07:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
quote:
Welja, eventjes 315 miljoen mensen beschuldigen van de wandaden van de VSAmerikaanse regering, waarom niet. :')
Waar lees jij dat?

quote:
Die vraag kan je ook jezelf stellen, als ik het zo lees.
En aan jou, klaarblijkelijk.
quote:
Of je trollt, dat is namelijk wel zo volwassen.
Nee.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:19:32 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135600087
Tja de bevolking had ook zelf kunnen ingrijpen tegen de regering daarvoor is de Second Amendment in feite voor bedoeld.
pi_135600183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef theguyver het volgende:
Tja de bevolking had ook zelf kunnen ingrijpen tegen de regering daarvoor is de Second Amendment in feite voor bedoeld.
Ah ja? Hoe grijp je precies in tegen je regering, theguyver? Die trol hierboven ga ik niet op in.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_135600581
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah ja? Hoe grijp je precies in tegen je regering, theguyver? Die trol hierboven ga ik niet op in.
Een andere regering kiezen of de regering in kwestie afzetten, natuurlijk. Lees je eens in over politiek en geschiedenis.
Conscience do cost.
pi_135600672
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Een andere regering kiezen of de regering in kwestie afzetten, natuurlijk. Lees je eens in over politiek en geschiedenis.
Ahaa, en hoe "kies je precies een regering", slimmerd?

Dat laatste is aan jou vooral gericht.

Geef 315 miljoen VSAmerikanen gewoon nog es de schuld. Zij vormen immers hun regering ( :? ).

pi_135600985
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ahaa, en hoe "kies je precies een regering", slimmerd?
Doorgaans stem je daarvoor. Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest. Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.

quote:
Geef 315 miljoen VSAmerikanen gewoon nog es de schuld. Zij vormen immers hun regering ( :? ).
Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen. Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen. Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.

De macht ligt altijd bij het volk. Hoe graag mensen zoals jij ook hun verantwoordelijkheid willen afschuiven op anderen.
Conscience do cost.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:48:50 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135601193
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Doorgaans stem je daarvoor. Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest. Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.

[..]

Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen. Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen. Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.

De macht ligt altijd bij het volk. Hoe graag mensen zoals jij ook hun verantwoordelijkheid willen afschuiven op anderen.
Precies, en als ze het er absoluut niet mee eens waren hadden ze de regering omver moeten werpen.
Of met miljoenen naar washington moeten gaan en laten zien dat ze het er niet mee eens waren.
Misschien op een paar protesten na, gebeurde er niks.
Zelfde zien we hier in Nederland hoe vaak kom je wel niet tgeen kut regering dit en dat, maar er iets daadwerkelijk tegen doen, nee niet echt.
pi_135601370
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Doorgaans stem je daarvoor.
Is dat zo? Stem je op een regering? Dat is nieuw voor me, maar wellicht kan jij in je oneindige kennis van politiek en geschiedenis een voorbeeldje geven?

quote:
Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest.
Tegen de oorlog, welke oorlog?

quote:
Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.
Nu, in hindsight met alle YouTube-filmpjes lijkt het ondenkbaar dat ook maar iemand die leugens van de neocons slikte. Toentertijd leefden veel VSAmerikanen in een (opzettelijk gecreeerde) angst. 9/11 weet je nog? Hoeveel procent denk je dat nú nog gelooft dat het een onvoorziene aanval van Al Qaeda was?

quote:
Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen.
Nee, je isoleert 1 punt, er was niet eens keuze over, want er waren geen verkiezingen, en daarmee degradeer je het VSAmerikaanse (of het Nederlandse, Libanese of Congolese) volk tot medeplichtigen aan het beleid van een regering.

quote:
Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen.
Gaan verkiezingen alleen over pacifisme ja of nee? Werd George W. Bush verkozen vlak voor de inval in Irak of was dat toch echt eind 2000, nog voor 9/11?

quote:
Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.
"zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn", je vindt het niet heel erg dat ik dit argument niet zo sterk vind?

En "de meerderheid", wat is dat? Heeft "de meerderheid" gelijk? Altijd?

quote:
De macht ligt altijd bij het volk.
Je dreunt de woordenboekdefinitie van "democratie" op en gelooft er nog zelf in ook. Sure. :')

quote:
Hoe graag mensen zoals jij ook hun verantwoordelijkheid willen afschuiven op anderen.
Welke verantwoordelijkheid heb ik precies? En waar schuif ik die af?

Ik heb 0 verantwoordelijkheid en zelfs 0 controle over wat de regering van het land waar ik mag stemmen, uitvreet. 0, begrijp je? Jij ook trouwens, dus ik beschuldig jou niet. Jij mij (en allen die in een "democratisch" land wonen) wel, en daar ga je de fout in.

vrijdag 17 januari 2014 @ 14:02:24 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135601704
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat zo? Stem je op een regering? Dat is nieuw voor me, maar wellicht kan jij in je oneindige kennis van politiek en geschiedenis een voorbeeldje geven?
op een partij en de partijen worden gekozen door het volk.
[..]

Tegen de oorlog, welke oorlog?
Irak Afghanistan, de bevolking was vel tegen ingrijpen in syrie, dus dat feest ging niet door.
[..]

Nu, in hindsight met alle YouTube-filmpjes lijkt het ondenkbaar dat ook maar iemand die leugens van de neocons slikte. Toentertijd leefden veel VSAmerikanen in een (opzettelijk gecreeerde) angst. 9/11 weet je nog? Hoeveel procent denk je dat nú nog gelooft dat het een onvoorziene aanval van Al Qaeda was?

[..]

Nee, je isoleert 1 punt, er was niet eens keuze over, want er waren geen verkiezingen, en daarmee degradeer je het VSAmerikaanse (of het Nederlandse, Libanese of Congolese) volk tot medeplichtigen aan het beleid van een regering.

[..]

Gaan verkiezingen alleen over pacifisme ja of nee? Werd George W. Bush verkozen vlak voor de inval in Irak of was dat toch echt eind 2000, nog voor 9/11?
Obama wou bijvoorbeeld troepen weg halen uit Irak, en leger inkrimpen, zal vast wel iets te maken gehad hebben met zijn overwinning.
[..]

"zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn", je vindt het niet heel erg dat ik dit argument niet zo sterk vind?

En "de meerderheid", wat is dat? Heeft "de meerderheid" gelijk? Altijd?
in Democratie geld de stem van de meerderheid
[..]

Je dreunt de woordenboekdefinitie van "democratie" op en gelooft er nog zelf in ook. Sure. :')
het volk beslist, zie voorbeeld syrie, en verkiezingen etc
[..]

Welke verantwoordelijkheid heb ik precies? En waar schuif ik die af?

Ik heb 0 verantwoordelijkheid en zelfs 0 controle over wat de regering van het land waar ik mag stemmen, uitvreet. 0, begrijp je? Jij ook trouwens, dus ik beschuldig jou niet. Jij mij (en allen die in een "democratisch" land wonen) wel, en daar ga je de fout in.
Waar woon jij ook weer?
pi_135601709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Precies, en als ze het er absoluut niet mee eens waren hadden ze de regering omver moeten werpen.
Aha, hoe doe je dat precies, theguyver?

En wat nu als Geert Wilders Nederlands MP wordt. En jij werpt hem niet omver (maar je hebt ook niet op de PVV gestemd), mag ik jou dan volgens ems' en je eigen redenering verantwoordelijk houden voor het gevoerde beleid?

quote:
Of met miljoenen naar washington moeten gaan en laten zien dat ze het er niet mee eens waren.
Misschien op een paar protesten na, gebeurde er niks.
Er waren gigantische vredesdemonstraties. Heb je echt dat allemaal gemist?

quote:
Zelfde zien we hier in Nederland hoe vaak kom je wel niet tgeen kut regering dit en dat, maar er iets daadwerkelijk tegen doen, nee niet echt.
Eh ja, is dat hetzelfde als verantwoordelijkheid dragen voor het gevoerde beleid? Of zijn we inmiddels zo lethargisch geworden dat we inzien dat het allemaal geen zin heeft, wat je ook stemt?

Zit ik nog in BNW, of hoe zit dit? :o

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')