Enorme striptekekingen plaatsen tussendoor, maar daarnaast wel serieus een discussie aangaan. Daar is niks mis mee. Mag jij ook gerust doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef Tingo het volgende:
Oh zo het is wel ok voor bepaalde mensen enorme striptekenen te plaatsen,dan kom met opmerkingen zoals dit:
"Zoals ajacied4lf al zegt, met alleen 1 regel komen we er niet." ?
Echt.
Zielig.
Oh - en ook helemaal off-topic enorme striptekenen - GREAT!quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enorme striptekekingen plaatsen tussendoor, maar daarnaast wel serieus een discussie aangaan. Daar is niks mis mee. Mag jij ook gerust doen.
Dit is niet de eerste keer dat ik zie dat jij komt met: 'Je snapt er niks van'. Wil je een discussie aangaan, prima, steek er dan ook moeite in. Wil je het niet, begin er dan ook niet aan.
Nu weer ontopic.
Nee, soms verduidelijken strips bij een post een heleboel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh - en ook helemaal off-topic enorme striptekenen - GREAT!
Na keer op keer uitleggen in simpel woorden is de enige mogelijk reactie soms:
"Je snapt er niks van"
Nogmaals:quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat jongens die dienst nemen fout zijn? Dat mensen die respect hebben voor diezelfde jongens fout zijn en zelf maar in het leger moeten gaan?
Wat verwacht jij van je regering als er oorlog komt? Hoop je dan dat we toch maar een leger hebben om ons te verdedigen?
Hoeveel jaren zit je hier op BNW?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van je regering als er oorlog komt? Hoop je dan dat we toch maar een leger hebben om ons te verdedigen?
Ook als het helemaal off-topic is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, soms verduidelijken strips bij een post een heleboel.
Ga naar fb als je wat te klagen hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel jaren zit je hier op BNW?
En je heb t nog steeds niet door dat regeringen maken oorlogen - NIET t volk?
Twas 'n vraag niet 'n klaag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga naar fb als je wat te klagen hebt.
Ik vind t verschrikkelijk dat zoveel jonge mensen komen terug zonder armen,benen,handen,ballen enz.,krijgen maar t minste van verzorging,dat hun fanilieleden moeten voor hun ook zorgen voor t rest van z'n levens...en dan heb je al die PTSD enz.....allemaal gebaseerd op leugens en sprookjes over terroristen die bestaat niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat jongens die dienst nemen fout zijn? Dat mensen die respect hebben voor diezelfde jongens fout zijn en zelf maar in het leger moeten gaan?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook als het helemaal off-topic is.
Gadsamme - dit wordt nog grappiger!
D'r is niks mis met af en toe een gifje / stripje te posten (niet te vaak natuurlijk), zolang dit maar wordt afgewisseld met serieuze posts en discussies. Irriteer je je aan offtopic strips, dan kan je dat aangeven, maar tot op heden heeft er niemand over zitten klagen.quote:
Dat geloof ik graag, Ik neem aan allemaal Engelse familie/vrienden/kennissen etc?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind t verschrikkelijk dat zoveel jonge mensen komen terug zonder armen,benen,handen,ballen enz.,krijgen maar t minste van verzorging,dat hun fanilieleden moeten voor hun ook zorgen voor t rest van z'n levens...en dan heb je al die PTSD enz.....allemaal gebaseerd op leugens en sprookjes over terroristen die bestaat niet.
En,heel waarschijnlijk ken ik veel meer militairen dan vele mensen hier.
En het volk maakt de regeringen. Ergo, er is geen onderscheid tussen de volk en de regeringen, zeker niet wat betreft schuld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel jaren zit je hier op BNW?
En je heb t nog steeds niet door dat regeringen maken oorlogen - NIET t volk?
Nee.quote:
Welja, eventjes 315 miljoen mensen beschuldigen van de wandaden van de VSAmerikaanse regering, waarom niet.quote:Ergo, er is geen onderscheid tussen de volk en de regeringen, zeker niet wat betreft schuld.
Die vraag kan je ook jezelf stellen, als ik het zo lees.quote:Hoelang leef jij ondertussen al? En je hebt nog steeds niet door hoe politiek en de mens werkt?
Ja.quote:
Waar lees jij dat?quote:Welja, eventjes 315 miljoen mensen beschuldigen van de wandaden van de VSAmerikaanse regering, waarom niet.
En aan jou, klaarblijkelijk.quote:Die vraag kan je ook jezelf stellen, als ik het zo lees.
Nee.quote:Of je trollt, dat is namelijk wel zo volwassen.
Ah ja? Hoe grijp je precies in tegen je regering, theguyver? Die trol hierboven ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:19 schreef theguyver het volgende:
Tja de bevolking had ook zelf kunnen ingrijpen tegen de regering daarvoor is de Second Amendment in feite voor bedoeld.
Een andere regering kiezen of de regering in kwestie afzetten, natuurlijk. Lees je eens in over politiek en geschiedenis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ja? Hoe grijp je precies in tegen je regering, theguyver? Die trol hierboven ga ik niet op in.
Ahaa, en hoe "kies je precies een regering", slimmerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Een andere regering kiezen of de regering in kwestie afzetten, natuurlijk. Lees je eens in over politiek en geschiedenis.
Doorgaans stem je daarvoor. Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest. Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaa, en hoe "kies je precies een regering", slimmerd?
Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen. Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen. Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.quote:Geef 315 miljoen VSAmerikanen gewoon nog es de schuld. Zij vormen immers hun regering ().
Precies, en als ze het er absoluut niet mee eens waren hadden ze de regering omver moeten werpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Doorgaans stem je daarvoor. Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest. Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.
[..]
Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen. Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen. Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.
De macht ligt altijd bij het volk. Hoe graag mensen zoals jij ook hun verantwoordelijkheid willen afschuiven op anderen.
Is dat zo? Stem je op een regering? Dat is nieuw voor me, maar wellicht kan jij in je oneindige kennis van politiek en geschiedenis een voorbeeldje geven?quote:
Tegen de oorlog, welke oorlog?quote:Als het volk massaal tegen de oorlog was geweest was er geen draagvlak en dus geen conflict geweest.
Nu, in hindsight met alle YouTube-filmpjes lijkt het ondenkbaar dat ook maar iemand die leugens van de neocons slikte. Toentertijd leefden veel VSAmerikanen in een (opzettelijk gecreeerde) angst. 9/11 weet je nog? Hoeveel procent denk je dat nú nog gelooft dat het een onvoorziene aanval van Al Qaeda was?quote:Dat is echter niet het geval geweest, zeker de laatste paar oorlogen riep het volk om bloed.
Nee, je isoleert 1 punt, er was niet eens keuze over, want er waren geen verkiezingen, en daarmee degradeer je het VSAmerikaanse (of het Nederlandse, Libanese of Congolese) volk tot medeplichtigen aan het beleid van een regering.quote:Waar geef ik 315 miljoen amerikanen de "schuld"? Het enige wat ik doe is oorzaak en gevolg onderstrepen.
Gaan verkiezingen alleen over pacifisme ja of nee? Werd George W. Bush verkozen vlak voor de inval in Irak of was dat toch echt eind 2000, nog voor 9/11?quote:Als je geen oorlog wilt kies je een pacifistische president die zich dan omringt met pacifistische personen die dan een regering vormen.
"zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn", je vindt het niet heel erg dat ik dit argument niet zo sterk vind?quote:Als het staatshoofd in kwestie dan nog steeds dingen doet die niet door de beugel kunnen zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn die door middel van protest of geweld de boel kunnen omdraaien. Is dat niet het geval, dan heb je simpelweg geen meerderheid.
Je dreunt de woordenboekdefinitie van "democratie" op en gelooft er nog zelf in ook. Sure.quote:De macht ligt altijd bij het volk.
Welke verantwoordelijkheid heb ik precies? En waar schuif ik die af?quote:Hoe graag mensen zoals jij ook hun verantwoordelijkheid willen afschuiven op anderen.
Waar woon jij ook weer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Stem je op een regering? Dat is nieuw voor me, maar wellicht kan jij in je oneindige kennis van politiek en geschiedenis een voorbeeldje geven?
op een partij en de partijen worden gekozen door het volk.
[..]
Tegen de oorlog, welke oorlog?
Irak Afghanistan, de bevolking was vel tegen ingrijpen in syrie, dus dat feest ging niet door.
[..]
Nu, in hindsight met alle YouTube-filmpjes lijkt het ondenkbaar dat ook maar iemand die leugens van de neocons slikte. Toentertijd leefden veel VSAmerikanen in een (opzettelijk gecreeerde) angst. 9/11 weet je nog? Hoeveel procent denk je dat nú nog gelooft dat het een onvoorziene aanval van Al Qaeda was?
[..]
Nee, je isoleert 1 punt, er was niet eens keuze over, want er waren geen verkiezingen, en daarmee degradeer je het VSAmerikaanse (of het Nederlandse, Libanese of Congolese) volk tot medeplichtigen aan het beleid van een regering.
[..]
Gaan verkiezingen alleen over pacifisme ja of nee? Werd George W. Bush verkozen vlak voor de inval in Irak of was dat toch echt eind 2000, nog voor 9/11?
Obama wou bijvoorbeeld troepen weg halen uit Irak, en leger inkrimpen, zal vast wel iets te maken gehad hebben met zijn overwinning.
[..]
"zullen er ongetwijfeld genoeg mensen zijn", je vindt het niet heel erg dat ik dit argument niet zo sterk vind?
En "de meerderheid", wat is dat? Heeft "de meerderheid" gelijk? Altijd?
in Democratie geld de stem van de meerderheid
[..]
Je dreunt de woordenboekdefinitie van "democratie" op en gelooft er nog zelf in ook. Sure.
het volk beslist, zie voorbeeld syrie, en verkiezingen etc
[..]
Welke verantwoordelijkheid heb ik precies? En waar schuif ik die af?
Ik heb 0 verantwoordelijkheid en zelfs 0 controle over wat de regering van het land waar ik mag stemmen, uitvreet. 0, begrijp je? Jij ook trouwens, dus ik beschuldig jou niet. Jij mij (en allen die in een "democratisch" land wonen) wel, en daar ga je de fout in.
Aha, hoe doe je dat precies, theguyver?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Precies, en als ze het er absoluut niet mee eens waren hadden ze de regering omver moeten werpen.
Er waren gigantische vredesdemonstraties. Heb je echt dat allemaal gemist?quote:Of met miljoenen naar washington moeten gaan en laten zien dat ze het er niet mee eens waren.
Misschien op een paar protesten na, gebeurde er niks.
Eh ja, is dat hetzelfde als verantwoordelijkheid dragen voor het gevoerde beleid? Of zijn we inmiddels zo lethargisch geworden dat we inzien dat het allemaal geen zin heeft, wat je ook stemt?quote:Zelfde zien we hier in Nederland hoe vaak kom je wel niet tgeen kut regering dit en dat, maar er iets daadwerkelijk tegen doen, nee niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |