En ik maar doelen op een functionerende lever..quote:Op maandag 6 januari 2014 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik slaap wel lekkerder sindsdien ik dat weet
Maar ik compenseer het ook wel in de ochtend6 koppies voor de lunch gemiddeld
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ik maar doelen op een functionerende lever..
quote:
Via de settings. Maar dat kan geloof ik alleen als je dat op een pc doet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
Ga naar instellingen in je browser en vink "desktopversie" aan. Kan met de meeste browsers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:52 schreef Nibb-it het volgende:
Weet jij hoe ik de desktopversie op een tablet aan kan zetten?
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef golfer het volgende:
TV / [TV-tip] 4-delige docuserie: Bandidos
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef Erasmo het volgende:
Auto moet naar de APK vandaag
[ afbeelding ]
Wat voor een LaRo had je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
Ik moet vrijdag een andere auto gaan halen met die kar dus ik hoop wel dat er niks mee isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zo zat ik ook altijd toen ik m'n LaRo nog had. Altijd minimaal ¤600.
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.quote:
Defender van voor '71 bestellen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
Jij speelt ook Dayz?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
freelander. Wel ok, maar die kosten... Wil nog steeds een Defender, maar m'n verstand zei nee. Wegenbelasting alleen al was meer dan ¤100 pm. Nu een kleine 1:20 auto tot er een Volvo komt.
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.quote:
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
standalone ja, wanneer ik tijd over heb.
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef vronsky2.0 het volgende:
Wut, dus je hebt 130 euro verlies? D:
Nja sowieso kut voor je!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ¤70 verlies, ¤20 gewonnen.
Mwuah, positief denken en we komen er welquote:
Scheissequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
PTA / [Autotopic] Citroën #11 - Action travant!
ja, met gokken kom je er swsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwuah, positief denken en we komen er wel
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.quote:
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan ook positief denken. Wie niet waagt die niet wint. Dat geldt voor veel zaken in het leven.
Dat kunnen wij. We besparen tegenwoordig heel veel op alcohol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel kunnen veroorloven als je verliest, niet als oplossing zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |