lol ik moest lachen lolquote:Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee man
Van achter je telefoon scherm proberen "Chickies te hosselen "_____!!!
En je dan twee dagen later afvragen waarom het weer een teringzooi is, terwijl je letterlijk 24/7 in bed danwel op je bureaustoel zit te FOK!ken...quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef Braddie het volgende:
Zit weer vol met energie overigens, dus ik ga even lekker wat doen aan mijn hokje, even opruimen ghehe
Ja precies. Dat is maf ja. Maargoed then again. Ik heb hier gelukkig een stofzuiger staan dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:50 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En je dan twee dagen later afvragen waarom het weer een teringzooi is, terwijl je letterlijk 24/7 in bed danwel op je bureaustoel zit te FOK!ken...
Dat is ook onbeleefd. Maar een joint is wel een beetje een uitzondering want daar moet je de as niet vanaf tikken, die gaat vanzelf wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is maf ja. Maargoed then again. Ik heb hier gelukkig een stofzuiger staan dus dat is het probleem niet.
Het zijn meer de vrienden van me die (ondanks dat er een asbak staat) gewoon op de grond assen en hun sigaretten en jointjes
Mja.. ik vind het dan wel zo netjes om het dan bij de asbak te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:00 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat is ook onbeleefd. Maar een joint is wel een beetje een uitzondering want daar moet je de as niet vanaf tikken, die gaat vanzelf wel.![]()
Gelukkig hier ook een stofzuiger.
Maar het is waarschijnlijk niet alleen as wat verspreid ligt her en der.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja.. ik vind het dan wel zo netjes om het dan bij de asbak te doen.
Maar echt een probleem is het niet i.v.m stofzuiger haha
Gebruik autoriteit en zeg dat ze weg moeten tenzij ze een asbak gebruiken!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is maf ja. Maargoed then again. Ik heb hier gelukkig een stofzuiger staan dus dat is het probleem niet.
Het zijn meer de vrienden van me die (ondanks dat er een asbak staat) gewoon op de grond assen en hun sigaretten en jointjes uitdrukken op de grond
quote:
Als ze dat mij mij zouden doen konden ze echt optyfen hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 15:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zijn meer de vrienden van me die (ondanks dat er een asbak staat) gewoon op de grond assen en hun sigaretten en jointjes uitdrukken op de grond
Wel goedkope M&Msquote:Op zondag 5 januari 2014 14:58 schreef Braddie het volgende:
Zit ik met zo`n amerikaanse kerel te praten over het afvallen wat ik nu doe (Met succes) zegt ie
"Fijn dat je probeert af te vallen, maar sommige mensen zijn gewoon niet gebouwd om dun te zijn, je moet het niet proberen maar je moet tevreden zijn met jouw lot, straks val je af en kom je weer aan, dan word je depressief "
En vervolgens begon hij over 3 zakken M&Ms die hij kocht voor 50 cent per stuk vanochtend en daar nu al met de 2e bezig is_____!!!
Nu heb ik zin in M&Ms. Hoeveel ben jij al afgevallen?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, hij had nog bonnen voor 1$ korting per zakje ofzo
AHA! EXTREME COUPONING!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, hij had nog bonnen voor 1$ korting per zakje ofzo
Een kleine 9 kilo ongeveerquote:Op zondag 5 januari 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in M&Ms. Hoeveel ben jij al afgevallen?
Nee, ik woon nog lekker thuisquote:Op zondag 5 januari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als ze dat mij mij zouden doen konden ze echt optyfen hoor
Of woon je in zo'n studentenhok waar het sowieso wel een teringzooi is?
Dan zou ik nog 59 kilo wegenquote:
Ik ga straks weer verder met opruimen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Maar het is waarschijnlijk niet alleen as wat verspreid ligt her en der.
Gvd, nu heb ik ook zo een kriebel dat ik mijn kamer op moet ruimen.
Het is wel veel, maar ik wil nog minimaal 23 kilo kwijt, dan zit ik op de 90 kilo, en dan ben ik wel tevreden.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klein? Dat is fucking veel, wees trots.
Jezus! Hoe kom je er aan!quote:Op zondag 5 januari 2014 16:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wel veel, maar ik wil nog minimaal 23 kilo kwijt, dan zit ik op de 90 kilo, en dan ben ik wel tevreden.
Zodra ik de 100 kilo heb bereikt ga ik de sportschool weer in
Nu al?quote:
Ik was op een gegeven moment (rond m`n 12e) aan de medicatie voor ADHD.quote:
Respect hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven moment (rond m`n 12e) aan de medicatie voor ADHD.
Toen nam ik Concerta.
En toen kreeg ik echt ontzettende vreetbuien, ik was altijd echt een hartstikke dun jochie
Op m`n 12e was ik zeg maar 1,65 bij 40-45kg, tot dat ik diezelfde zomer aan de medicatie ging, toen was het opeens 1,65 bij 80-85 kilo.
1,5 jaar geleden was ik 94kg bij 1,81 totdat ik wondroos kreeg. Een infectie aan m`n enkel.
Wat houd dat in? Ik mocht NIKS, ik moest zo min mogelijk bewegen, en zéker niet op dat been steunen, dus... Zittend douchen, hinkelend naar het toilet, op 1 been naar boven met ondersteuning van m`n moeder, en verder de hele dag antibiotica en op de bank liggen.
Toen ben ik in 4 maanden tijd aangekomen tot 114 kilo.
Daarna ben ik weer redelijk gezond gaan leven, maar er ging niks af wánt ik at ook in de avond nog wel eens een paar broodjes of wat tosti`s.
Totdat ik eind November op de weegschaal ging staan en "122 kilo" Zag staan. Toen dacht ik, ok.. het is klaar nu, ik ben gezond gaan eten (Van 4 broodjes in de ochtend > 8 in de middag > Avond Eten 2x > 4 broodjes s`nachts naar: 2 broodjes in de ochtend > 4 in de middag > 1 portie avond eten ) En ik ben veel water gaan drinken (2 flessen van 1,5 liter gaan er dagelijks doorheen) EN ik probeer zoveel mogelijk van de frisdranken af te blijven (Tenzij ik uitga natuurlijk, dan neem ik wel een colatje of een biertje)
En ik heb nu zoiets van, ik ben 114 kilo, mijn broek is 2 maten kleinerSommige shirts beginnen weer te hangen
Ik wil het tot 100 kilo echt zelfstandig doen zonder sportschool, en daarna wil ik mij gaan inschrijven bij een sportschool en net zo lang en hard trainen totdat ik 85-90 kilo ben en dan niet zo zeer qua gewicht alleen, maar ook met spieren mee gerekend.
(Dus dan zal ik waarschijnlijk geen vet meer hebben maar gewoon een fatsoenlijk gespierd figuur, de bouw heb ik er wel voor in ieder geval)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |