Serieus, ik meen hetquote:Op zondag 5 januari 2014 05:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Als er één is die er nu brak uit ziet, ben ik het wel.
Soundcloud.quote:Op zondag 5 januari 2014 06:20 schreef hugecooll het volgende:
ik krijg btw steeds een melding dat er iets mis is met het beveiligingscertificaat
waarschijnlijk iets in de OP
Hoezeequote:
Ohhh neuk jij. Ik wil ook.quote:
ciabattaquote:Op zondag 5 januari 2014 11:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohhh neuk jij. Ik wil ook.
Ik moet het doen met afbak ciabatta
Benader mij, broederquote:Op zondag 5 januari 2014 11:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohhh neuk jij. Ik wil ook.
Ik moet het doen met afbak ciabatta
Ik ben fan van jouw UIquote:
Hoe heette die tekenfilm ook alweerquote:
Varkentje Rundquote:Op zondag 5 januari 2014 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe heette die tekenfilm ook alweer
Niet hier, mijn hood mag niet weten dat ik ook een zolderkamerautist ben.quote:
LB my nigguhquote:
Post dan nietquote:Op zondag 5 januari 2014 12:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet hier, mijn hood mag niet weten dat ik ook een zolderkamerautist ben.
Yoquote:
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 12:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'
Wilt u mij echt weg? Of wilt u de dubbelcd aanschaffen voor slechts 7,99
Ik heb daar iets tegenquote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb al echt een week pijn als ik mn pols beweeg
#yolo
Jij bent echt slimquote:Op zondag 5 januari 2014 12:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb daar iets tegen
Niet je pols bewegen
Ondergewaardeerde*quote:Op zondag 5 januari 2014 12:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ik ben de meest ondergewaardeerfe user van 2013 met hits als: 'ONZ SC jingle', 'Hee, heb jij mijn panterbadjas gezien' en 'Ode aan alle mooie meisjes op het FOK! forum'
Wilt u mij echt weg? Of wilt u de dubbelcd aanschaffen voor slechts 7,99
Oké.quote:
Ripquote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme weer een BSoDGisteravond ook al!
Bruine Schimmel op je Dick? Ripquote:Op zondag 5 januari 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme weer een BSoDGisteravond ook al!
Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan ik nooit een ei koken zonder dat ze al in het water breken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppen
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Moet ook zonder kunnen, mijn broer lukt het altijd prima.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.
Wie is Dick?quote:
Beetje zout in de pan doen.quote:
Ah, oké, wist niet dat dat wat uit zou maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje zout in de pan doen.
En sowieso kan er wel meer water in, zo lijkt 't net alsof je eieren drijven.
Aight mii mann. Hoeveel heb je op swa.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
quote:
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Ik hoef ook helemaal niet naar jouw oma.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Ik had ze eerst in de pan gelegd, toen pas het water uit de waterkoker erbij gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.
Ik heb je oma gisteravond al gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Als je dat laatste weet, waarom stop je dan niet eerder of drink je water tussendoor?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
really?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had ze eerst in de pan gelegd, toen pas het water uit de waterkoker erbij gedaan.
Ik dacht alleen dat het sneller zou zijn als ik kokend water zou nemen, in plaats van het op te warmen. Wist ik veel dat eieren daar te fragiel voor zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
really?
Die zijn dus geklapt door het plotselinge temperatuur verschil plus de kracht waarmee je het water in de pan doet?
Eieren koken:
- pan met water vullen zodat de eieren onder water staan
- eieren toevoegen
- hoog vuur eronder aan doen
- wachten tot het kookt
- 5 minuten laten koken
- vuur uitdraaien
- pan van water ontdoen
- eieren onder stromend koud water houden voor ~minuut
Zo moeilijk is dat toch niet?
Haastige spoed is zelden goed..quote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat het sneller zou zijn als ik kokend water zou nemen, in plaats van het op te warmen.
Wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er dus serieus mensen hier die klagen over de winter.
En als die sneeuw weer smelt? Dan moet je godverdomme wel een goede riolering hebbenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Spreek je hem in.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet bezig met een beursverslag, maar ik heb geen zin om hem te gaan typen
Heb ik ook geen zin inquote:
Sterkte in de rest van je leven dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb ik ook geen zin inik wil gewoon in mn nest gaan liggen en er de komende paar jaar niet uitkomen
Ik wil gewoon die kennis al hebben en dat ik gewoon aan het werk kanquote:Op zondag 5 januari 2014 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sterkte in de rest van je leven dan.
Dat wil ik ook altijd van alle kennis. Scheelt naar school gaan, cursussen en events.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil gewoon die kennis al hebben en dat ik gewoon aan het werk kan
Daarnaast ontbreekt het mij nu een beetje aan de motivatie voor de studiequote:Op zondag 5 januari 2014 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook altijd van alle kennis. Scheelt naar school gaan, cursussen en events.
Wat doe je nu en wat wil je dan doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daarnaast ontbreekt het mij nu een beetje aan de motivatie voor de studie
Ik zit er ook aan te denken om van studie te switchen ofzoof de associate degree te gaan doen
Ik doe nu Commerciele Economie, en wat ik dan wil doen, geen ideequote:Op zondag 5 januari 2014 14:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat doe je nu en wat wil je dan doen?
Als je het toch nog niet weet, kan je je beter op je huidige studie focussen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik doe nu Commerciele Economie, en wat ik dan wil doen, geen idee![]()
Ik ben gewoon laks geweest de eerste periode(s)
Je zeeppomp:quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Godverquote:
Omdat ik normaal gesproken helemaal niet echt drink (Dan neem ik 2 biertjes op een avondquote:Op zondag 5 januari 2014 13:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat laatste weet, waarom stop je dan niet eerder of drink je water tussendoor?
Braddie player hoe is het?quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken helemaal niet echt drink (Dan neem ik 2 biertjes op een avond)
Maar het was gezellig, en ik kreeg een glas wijn, 2 glazen bier, en een shotje whiskey in m`n handen geduwd, en ik dacht.. mja, waarom ook niet, wat kan er mis gaan?
Nou, ik werd me toch een partij brak wakker vanochtendEn ik heb flink lopen zwalken op m`n benen volgens mij, vannacht
Goed hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eeuuujjj
Brak man! Heerlijk 3 kwartier gelopen net, dus het is al wat minder, en met jou dan?
Nog evenquote:Op zondag 5 januari 2014 14:51 schreef klawie het volgende:
[..]
Goed hoor
hoe gaat het met het hosselen van chimeid's
Dat een enkel iemand dat zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze er allemaal zo over denken.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
die vriend van je is dik, dat is echt zo`n enorme turn-off"
Dus toen ging ik van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
Dat is zo, al snap ik het ook wel hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat een enkel iemand dat zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze er allemaal zo over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |