Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppenquote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kan ik nooit een ei koken zonder dat ze al in het water breken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Misschien moet je ze niet eerst in je kont stoppen
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Moet ook zonder kunnen, mijn broer lukt het altijd prima.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaatje in de onderkant prikken met een naald.
Wie is Dick?quote:
Beetje zout in de pan doen.quote:
Ah, oké, wist niet dat dat wat uit zou maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje zout in de pan doen.
En sowieso kan er wel meer water in, zo lijkt 't net alsof je eieren drijven.
Aight mii mann. Hoeveel heb je op swa.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
quote:
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:11 schreef Rezania het volgende:
Ik hoef ook helemaal niet naar jouw oma.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Ik had ze eerst in de pan gelegd, toen pas het water uit de waterkoker erbij gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op een lepel leggen en dan zachtjes in het water laten zakken.
Ik heb je oma gisteravond al gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Ik ga lekker naar mijn oma HAHAHAHAHA JULLIE LEKKER NIET.
Als je dat laatste weet, waarom stop je dan niet eerder of drink je water tussendoor?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef Braddie het volgende:
Bah, gister avond uitgeweest terwijl dat helemaal niet mijn intentie was, wel een gezellige avond gehad.
Jammer dat een vriendin van me afspreekt met een gozer, die helemaal hier heen laat komen, en er dan met een andere jongen vandoor gaat en die ene kerel niks laat weten.
(En uiteraard heb ik weer eens voor mijn doen teveel gedronken)
really?quote:Op zondag 5 januari 2014 13:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had ze eerst in de pan gelegd, toen pas het water uit de waterkoker erbij gedaan.
Ik dacht alleen dat het sneller zou zijn als ik kokend water zou nemen, in plaats van het op te warmen. Wist ik veel dat eieren daar te fragiel voor zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
really?
Die zijn dus geklapt door het plotselinge temperatuur verschil plus de kracht waarmee je het water in de pan doet?
Eieren koken:
- pan met water vullen zodat de eieren onder water staan
- eieren toevoegen
- hoog vuur eronder aan doen
- wachten tot het kookt
- 5 minuten laten koken
- vuur uitdraaien
- pan van water ontdoen
- eieren onder stromend koud water houden voor ~minuut
Zo moeilijk is dat toch niet?
Haastige spoed is zelden goed..quote:Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat het sneller zou zijn als ik kokend water zou nemen, in plaats van het op te warmen.
Wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er dus serieus mensen hier die klagen over de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |