Het lijkt mij erg benauwend om het eeuwige leven te hebben. Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar meequote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Arcee het volgende:
Mensen geloven nou eenmaal graag in een stukje magie die hen een eeuwig leven in het vooruitzicht stelt.
Vet van mij: spreek voor jezelf! Je hoeft niet meteen een heel land te beledigen! Hollanders!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het geeft wel een indicatie.
Ook al zijn wij Hollanders gemiddeld wat nuchterder, ik moet echt nog zien dat het percentage hier significant lager is.
Lijkt me veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze had Rezania in een ander topic gepost, sluit hier wel mooi op aan.
[ afbeelding ]
Apensoorten evolueerden ook net zoals de mens, Alleen volgde hun evolutie een andere weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:30 schreef Kees22 het volgende:
.........
Gewoon: omdat die niet mee evolueerden.
In elke familie heb je meer en minder succesvolle leden. Nou, de succesvolle evolueren/worden rijk, de minder succesvolle niet/blijven arm.
Dat kan een kind toch snappen, dus waarom vragen?
Dat duurt een psychologische evolutie, dat is van zelfbewustzijn naar superzelfbewustzijn ( een soort 'god' psyche , alles in no time kunnen doorzien en doorgonden, ook religie en ideologie, ideologie is nog lastiger, want is onzichtbaar), duurt nog tienduizenden jaren voordat iedereen evolutie als bewijs en waarheid herkent (van het idee op een schijf te zitten naar een bolvormige planeet duurde eeuwen, en dat was zichtbaar, religie en ideologie duren veel langer, zijn denkbeeldig)quote:Op zondag 5 januari 2014 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar uiteindelijk zal alle religie het afleggen tegen prachtige wetenschap. Het duurt helaas alleen nog even.
Jawel, hij heeft ook wel gelijk. Maar dat hele ingewikkelde verhaal snappen de tegenstanders toch niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef barthol het volgende:
[..]
Apensoorten evolueerden ook net zoals de mens, Alleen volgde hun evolutie een andere weg.
Van nu levende apensoorten is hun evolutie even succesvol geweest als die van de mens.
En dan heb je ook nog het bewijs dat Octopus Paul de eigenlijke almachtige Schepper van diepzee, hoogland en wolkenlucht is. Vuvuzela!quote:Op zondag 5 januari 2014 02:42 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Dat duurt een psychologische evolutie, dat is van zelfbewustzijn naar superzelfbewustzijn ( een soort 'god' psyche , alles in no time kunnen doorzien en doorgonden, ook religie en ideologie, ideologie is nog lastiger, want is onzichtbaar), duurt nog tienduizenden jaren voordat iedereen evolutie als bewijs en waarheid herkent (van het idee op een schijf te zitten naar een bolvormige planeet duurde eeuwen, en dat was zichtbaar, religie en ideologie duren veel langer, zijn denkbeeldig)
quote:
Het is waarschijnlijk Amerikaanse pindakaas, en die is ook smerig. Er zit suiker of hfcs in.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
Ik lust geen pindakaas, maar wat ziet die pot er extra smerig uit zeg!![]()
Als ik aanneem dat het geen satire is, is het nog steeds een slecht argument. Als er al een nieuwe vorm van leven zou ontstaan, wordt die door onze maag en darmen wel doeltreffend verteerd.
Ik snap zijn argumentatie niet. Hij heeft dus elke pot pindakaas onderzocht of er ergens een nieuw eencellig organisme in zit verborgen of wat?quote:
Wat hij doet is Preaching for the quire zoals dat zo mooi heetquote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik snap zijn argumentatie niet. Hij heeft dus elke pot pindakaas onderzocht of er ergens een nieuw eencellig organisme in zit verborgen of wat?
Preaching to the choir bedoel je.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hij doet is Preaching for the quire zoals dat zo mooi heet
Hij overtuigt atheisten niet, maar zijn mening is er voor de mensen die hem sowieso aanhangen
Euh, ja, geen idee waar dat vandaan komtquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je druk maken om wat andere mensen wel of niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |