Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Hoe kom je nu bij deze TT als wij het over het pimpen van een Ka hebben?
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Hoe kom je nu bij deze TT als wij het over het pimpen van een Ka hebben?
zie bovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaagquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef fietsie het volgende:
Nooit geweten dat jij een zolder had in huis, Engel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont toch op een zolder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kan
[..]
zie boven
[..]
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaag
Goed he ... krijg ik nu een knuffel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus christus wat gaat die SC snel.
Trustequote:
Ok, goede uitleg denk ik.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kan
[..]
zie boven
[..]
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaag
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... ja dat is waar.... ik dacht in de spannende kamer
Lol....quote:
Hoeveel heb jij er dan?quote:
Toen ik in het cafe kwam hingen er ook in het woongedeelte op hele rare plaatsen haken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafonden staat die paal nu al eens?
hakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafonden staat die paal nu al eens?
Waar waren die voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik in het cafe kwam hingen er ook in het woongedeelte op hele rare plaatsen haken.
Geloof me, die palen zijn ervoor gemaakt dat het niet gebeurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hakenWaar heb ik die voor nodig?
Nee nog nietik ben bang dat die paal los schiet
leuke spelletjes.... aquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, die palen zijn ervoor gemaakt dat het niet gebeurd![]()
Voor leuke spelletjes
Gheghequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lol....ik zit er niet mee..... btw ik heb gewoon een kennis die niet wist wat er voor punten allemaal waren
... btje flauw was ik wel want ik kende het zelf voor een aantal jaar terug ook niet
Te veel voor iemand van mijn leeftijdquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bijgeklust hebben als slager en ze daar het vlees neer hingen.
Schiet niet zomaar los hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hakenWaar heb ik die voor nodig?
Nee nog nietik ben bang dat die paal los schiet
En je studeert niet meer of gaat niet meer naar school he? Damn dat is veelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GheghePandapunten boeit me ook niet hoor, het verhaal erachter wel
[..]
Te veel voor iemand van mijn leeftijd2 denk ik?
welk verhaal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
GheghePandapunten boeit me ook niet hoor, het verhaal erachter wel
quote:Te veel voor iemand van mijn leeftijd2 denk ik?
Panda's neuken te weinig en sterven daarom bijna uit, daarom noemen ze 1 maand niet neuken een punt, tenzij je studeert of op school zit, dan is het 1 week.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En je studeert niet meer of gaat niet meer naar school he? Damn dat is veel
Hoe je aan die pandapunten komtquote:
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Hoe je aan die pandapunten komt
ow ... die kende ik alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Panda's neuken te weinig en sterven daarom bijna uit, daarom noemen ze 1 maand niet neuken een punt, tenzij je studeert of op school zit, dan is het 1 week.
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow ... die kende ik al
@Vin..... simpel... gewoon niks seksachtigs doen
Dat is heel simpel jaquote:
* Vinniiee kijkt naar drankverzamelingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is heel simpel janog een paar uurtjes wachten en dan ff naar het katerplein fietsen met een flesje bacardi of zo. Lok je vast wel een of andere dronken doos mee
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee kijkt naar drankverzameling
Too much infoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel als je zo'n beetje 24/7 geil bent
Nope.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hoef je het toch niet van te hebben
Die meid waar ik vanmiddag mee appte zou wel wat voor jou zijn danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ghgehgequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die meid waar ik vanmiddag mee appte zou wel wat voor jou zijn danhaar vriend kan d'r voor geen meter bijhouden
Ja hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
En beter nog de oplossing is simpelssssss
Welk deel van 'vriend' snap je nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GhgehgePics?
[..]
Ja hoe moet ik dat weten?
Die oplossing is saai en niet echt vergelijkbaar
De DM staan wijd open.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed he ... krijg ik nu een knuffel?
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk deel van 'vriend' snap je niet![]()
Ze was mn scharrel, anders was ze wel bij mij weer langs gekomen als ze dat zou doen(maar stuur zo wel ff een pica).
Shit, vanmiddag nog geweestquote:
Nee! Ziet er uit als iets dat gewild is, dus goede handelquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Laat er even 1 over als je ze gevonden hebt
Zijn wel veel opties hoor..... hoe weet ik of ik de juiste voor je laat?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
Laat er even 1 over als je ze gevonden hebt
stelling gemist?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, vanmiddag nog geweestwoon er bijna tegenover.
Ging maar voor 1 ding, erin en eruit.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zijn wel veel opties hoor..... hoe weet ik of ik de juiste voor je laat?
[..]
stelling gemist?
Wel doelgerichtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ging maar voor 1 ding, erin en eruit.
Bah, niet van die nare dingen zeggenquote:
Shitquote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Ziet er uit als iets dat gewild is, dus goede handel
Maak wel een A spezial prize vor yu!quote:
Hehe, was ook de bedoelingquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu moet ik aan die kerel van vanmiddag denken
Ja toen ik hem belde moest ik soms echt 3x vragen wat ie nou zei. Slecht Nederlands i.c.m. snel praten = onverstaanbaarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, was ook de bedoelingdie gast kon echt slecht Nederlands
yepsquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja toen ik hem belde moest soms echt 3x vragen wat ie nou zei. Slecht Nederlands i.c.m. snel praten = onverstaanbaar
Nu voel ik me heel speciaalquote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef -Engel- het volgende:
spezial price only for u... me love you long time
Nietus.... echt nietquote:Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef Royco1 het volgende:
Oh noesss, we hebben het topic dood vermoord
Hallo.quote:
quote:
Whisky, wodka, jenever, spiritusquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JOEHOE!!!
ik heb geen bier meer de canei staat bij een vriendin dus wat heb ik dan nog om te borrelenhmms
Hier nog bier genoeg hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JOEHOE!!!
ik heb geen bier meer de canei staat bij een vriendin dus wat heb ik dan nog om te borrelenhmms
Goedquote:
ja dat welquote:
je was toch richting Duitsland?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier nog bier genoeg hoorOok witte wijn en rose staan koud.
How come?quote:
Vodka heb ik ook nog een heel assortiment vanquote:
Nee, ga morgen pas. De buurman werd 85 en dan had ik daar heen gemoeten, had er geen zin inquote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed
[..]
ja dat wel
[..]
je was toch richting Duitsland?
Dilemmaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... kan naar de stad... maar dan fietsen enzo ... hmms
Ruilen tegen wat drank?quote:
Ik werd mee gevraagd naar Amsterdam maar ik heb nee gezegd. Weinig zin om een nacht door te halen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zaterdag, iedereen heeft een leven, behalve wij
Bejaardequote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd mee gevraagd naar Amsterdam maar ik heb nee gezegd. Weinig zin om een nacht door te halen.
Chocola goed? En heb nog 1/3e zak dropjes in de auto liggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je snoepjes? Dan kunnen we ruilen
Ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik ben lui op t moment
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd mee gevraagd naar Amsterdam maar ik heb nee gezegd. Weinig zin om een nacht door te halen.
Neuh. Geen zin om door amsterdam te dolen met een stel dopeheads.quote:
Hmm nee ik heb zin in die drop/winegum dingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chocola goed? En heb nog 1/3e zak dropjes in de auto liggen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Geen zin om door amsterdam te dolen met een stel dopeheads.
quote:
Dat zeg ik, bejaardequote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Geen zin om door amsterdam te dolen met een stel dopeheads.
Die heb ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 00:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee ik heb zin in die drop/winegum dingen.
E_Mquote:
Nee, verstandig!quote:
how come?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:38 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik Lord of the Rings ga kijken.
Jaarlijkse kerstmarathon is er helemaal bij ingeschoten
Inderdaad. Hoest ermee? Goed O&N gehad? Waar?quote:
dat kan jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werk, darten kijken, vreten en zuipen etc etc
Danke schoen.quote:
E_M!quote:
Hoi!quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
E_M!
* Huppelmuts gaat snel kloon appen!
Gaat lekker, errug goed feestje ja. Lekker trance feestje in Zwolle, zoals jouw verjaardagquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoest ermee? Goed O&N gehad? Waar?
Cool, klinkt goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lekker, errug goed feestje ja. Lekker trance feestje in Zwolle, zoals jouw verjaardagmaar dan drukker.
En jij? Op Curacao zag ik iets voorbij komen?
Ja zekersquote:Op zondag 5 januari 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Danke schoen.
Het nieuwe jaar goed begonnen?
Die is niet verplicht vanuit je werk?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoi!
Moderne technologie... ik leef nu ruim een maand zonder die verdomde smartphone en wil het niet meer anders.
Mooiquote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool, klinkt goed.
Jep, mooie ervaring.
kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel te kijken, zo weinig tijd.
The Godfather moet ook nog.
Ik heb hem van mijn werk, maar smart is niet verplicht, neuh. Ik Appte met klanten. Maar het is zoveel beter en rijker zonder.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is niet verplicht vanuit je werk?
[..]
Mooi![]()
How's with the chickas?
Happy New Year Kloon!!quote:
Zag d'r leuk uit jaquote:Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb hem van mijn werk, maar smart is niet verplicht, neuh. Ik Appte met klanten. Maar het is zoveel beter en rijker zonder.
Je hebt Miss Escobar op de foto's gezien, was tof samen. Blijft vervelend dat ik maar niet verliefd kan worden op d'r, zo'n speciale meid...
Et tu, Brutus?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, het tuig zit allemaal hier hoor
Wanneer?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoveel te kijken, zo weinig tijd.
The Godfather moet ook nog.
kijk wie er van die rots afgekropen komtquote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Barbusse het volgende:
Nee, veel dingen tegelijk. Ze is een goeie vriendin, een zusje, een dochter bijna. En we zijn echt een tof stel. Maar nee. Sja, bizar.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zag d'r leuk uit jaSnap ik ook niet als ik d'r zo zie en neem van je aan dat ze speciaal is.
Iets te veel kapot gegaan in het verleden? (als ik naar mezelf kijk iig).
Hoi jijquote:Op zondag 5 januari 2014 00:47 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, dan snap ik het wel, als ze als zusje/dochter is zou het ook raar zijn om er verliefd op te wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, veel dingen tegelijk. Ze is een goeie vriendin, een zusje, een dochter bijna. En we zijn echt een tof stel. Maar nee. Sja, bizar.
Exact.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, dan snap ik het wel, als ze als zusje/dochter zou het ook raar zijn om er verliefd op te worden![]()
Blijft vage shit, gevoelens.
Alles goed meneer?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoi!
Moderne technologie... ik leef nu ruim een maand zonder die verdomde smartphone en wil het niet meer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |