Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:25 schreef mousemicky het volgende:
J. had last van keuzestress en wist niet meer waarmee te spelen. Hij eindigde met het cadeaupapier....
Tja, met 3 opa's en 3 oma's gaat het snelquote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Mangostine het volgende:
MM, wat is ie verwend! Herkenbaar, zo'n moeizame dag erna. Hopelijk is ie na een goeie nacht morgen weer zichzelf.
Mijnes heeft te dikke billen ofzo. Wij hadden met 9 maanden structurele lekincidenten bij mt 4. Nu met 5 blijft het (meestal) binnen de lijntjes. *klopt af
lisa zit al vanaf maand 10 in maat 5.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tja, met 3 opa's en 3 oma's gaat het snel
En jouw babydreumes heeft denk ik lekkere spekbillen. Hier met 12 maanden nog in maat 3, 's nachts 4...
4+ is niet breder toch, alleen meer opnamecapaciteit, of heb ik dat verkeerd onthouden? Mijnes gaat dus met bijna 2 jaar zo ongeveer over naar maat 5 voor overdagquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Sam1993 het volgende:
Lisa smult ook altijd van haar wekelijkse frietportie! Bunkeren joh hihi
Er zit wel enig verschil tussen maat 4 en 4+, ene 7 tot 18 en andere dan 9 tot 20 ofzo. Dus niet heel groot verschil.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
4+ is niet breder toch, alleen meer opnamecapaciteit, of heb ik dat verkeerd onthouden? Mijnes gaat dus met bijna 2 jaar zo ongeveer over naar maat 5 voor overdag
Denk het haast niet, want 4 past al een tijdje niet meer en 4+ zat breder bij zijn liezen. Maar ik merk de laatste week steeds vaker dat zijn liezen nat/klam zijn. En bedacht vandaag pas dat ie dan misschien naar 5 door moet. Wel stom, keer op keer kost het me een paar dagen om te bedenken dat zijn luiers misschien te klein zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
4+ is niet breder toch, alleen meer opnamecapaciteit, of heb ik dat verkeerd onthouden? Mijnes gaat dus met bijna 2 jaar zo ongeveer over naar maat 5 voor overdag
Dat is me teveel werk joh. Dan maar geen PATATquote:Op zondag 5 januari 2014 19:58 schreef Xanteh het volgende:
Zelf frietjes snijden (of heet het dan weer patat?), geen zout en geen saus, lijkt me niet echt ongezondMaar moet je dan wel zin/tijd voor hebben.
Hier pannenkoeken na een lange wandeling. Mevrouw heeft er drie opgegeten en is daarna gaan schooien bij papa. Ze was gisteren een beetje verkouden voor het eerst in 20 maanden, maar nu alweer over
Op mijn FB kwam laatst een moeder trots vertellen dat ze haar zoontje van 6 (!!!) maanden een hele frikandel had gevoerd..quote:Op zondag 5 januari 2014 20:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb m ook wel eens een frietje gegeven maar een frikandel vind ik nog geen goed idee. Dat idee staat me niet aan. Persoonlijk he mensen, persoonlijk.
In een frikandel zit trouwens een stuk meer zout dan het beetje zout wat je over de frietjes zou strooien.
OMFG... Voor dat soort types zijn de 'zeurvragen' van het consultatiebureau dus heel erg nodig en nuttig...quote:Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Op mijn FB kwam laatst een moeder trots vertellen dat ze haar zoontje van 6 (!!!) maanden een hele frikandel had gevoerd..
Ik vind 1 keer per week eigenlijk best veel. Maar goed,ik eet zelf ook bijna nooit friet of snacks. En je geeft er groenten bij, da's al meer dan een hele hoop mensen doenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef Sam1993 het volgende:
Vanwege het zout in de frikandel dus ook geen zout op de friet dat vind ik zelf wat dubbelmaar ieder voor zichis tevens ook de enige snack die ze lust en ach die ene keer per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |