quote:
Mooie tietjes he.quote:
Het moet van beide kanten komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
O
Maar of je dan toch een beetje lievv tegen stijn wil doen
bedankt
Jaja, nu welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Hoi, nee. Ik ben Wooninck, aangenaam.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
G-K is geil voor het ''open nieuw deel'' knopje sinds zijn lapo's iedere weer werden gekaapt.
Pokémon:quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je ook hier posten? Wat een gezelligheid.
Ik zal Stijn voordat hij naar bed gaat nog eens goed tot de orde roepen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wacht tot Stijn lief kan doen, dan doe ik pas ook lief, anders werkt het niet.
Oké. Doeiquote:
Maar natuurlijkquote:
Ik was even AFK, sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja, nu wel![]()
Waarom negeerde je me net?
ja leuk een chinees achter de kassaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een kassameisje die op Ezell leuk.
Tot zover mijn spannende avonturen vandaag.
Godverdomme, jij ook al hier.quote:
Ik fietste met een plant in mijn rugtas over straatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een kassameisje die op Ezell leuk.
Tot zover mijn spannende avonturen vandaag.
Is goed. Bedankt voor je hulp. Stijn heeft wel veel zorg en hulp nodig blijkt dus. Dacht al dat het een probleemkind is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal Stijn voordat hij naar bed gaat nog eens goed tot de orde roepen.
Anders moet je Kapiteintje of GGMM even DM'en, dat zijn zijn vader en moeder.
Wat is AFK?quote:
Weet je wel dat ze altijd goed het wisselgeld terug geeftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja leuk een chinees achter de kassa
Ohquote:
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid is er nog altijd het; a) praatgroepje van eian; of b) de Kindertelefoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed. Bedankt voor je hulp. Stijn heeft wel veel zorg en hulp nodig blijkt dus. Dacht al dat het een probleemkind is.
altijd fijne klerenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
G-K is geil voor het ''open nieuw deel'' knopje sinds zijn lapo's iedere weer werden gekaapt.
deze snap ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet je wel dat ze altijd goed het wisselgeld terug geeft
Gelukkig wist je dat al, ik zou zeggen: kies een van de twee en voer het uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid is er nog altijd het; a) praatgroepje van eian; of b) de Kindertelefoon.
Spannend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik fietste met een plant in mijn rugtas over straat
chinezen zijn goed in rekenenquote:
Probeer de feiten niet om te draaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig wist je dat al, ik zou zeggen: kies een van de twee en voer het uit.
mn sigquote:
Hij doet het omdat hij een topic wil openen, ik doe het omdat ik het meen. Vergeet dat verschil niet.quote:
Zekers.quote:
Doe ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer de feiten niet om te draaien.
En dat net op mijn vrije dag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik fietste met een plant in mijn rugtas over straat
Zeg hou je klep eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij een topic wil openen, ik doe het omdat ik het meen. Vergeet dat verschil niet.
Had je eindelijk een goeie kans om mij er uit te pikkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat net op mijn vrije dag.
Ik ben weg. Tot morgen.
doet die jongen ook eens ietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort maar een TR ga plaatsen.
Dat zal Tjacka leuk vinden.
Zie je mij nu al huilen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik binnenkort maar een TR ga plaatsen.
Dat zal Tjacka leuk vinden.
Bewijs dat je dingen ziet die er niet zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe je toch iedere keer sinds mijn aanwezigheid.
nou..ja...samenleving...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval iets nuttigs voor de samenleving.
Ik merk het. Hij lacht mij uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij doet het omdat hij een topic wil openen, ik doe het omdat ik het meen. Vergeet dat verschil niet.
Rape Etsu. Ga naar Grunn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Wooninck het volgende:
Geen bier meer in huis. Help, wat nu?
Ik zie alles door een objectieve bril.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijs dat je dingen ziet die er niet zijn.
Hoe is het gewicht van Etsu zo snel geklommen? Emovreter?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie alles door een objectieve bril.
[..]
Hoe is het gewicht van Etsu zo snel geklommen? Emovreter?
plas in je eigen kontquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Wooninck het volgende:
Geen bier meer in huis. Help, wat nu?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie alles door een objectieve bril.
[..]
Hoe is het gewicht van Etsu zo snel geklommen? Emovreter?
Dan ga je slapenquote:
Laat ik eerlijk zijn, ik heb vandaag al gefaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat hier veelte snel over helemaal niks. Ik ga mijn nofap periode maar even doorbreken
Spatie, verbreek mijn 4 uur maar.
Die heb ik al gehoord vandaagquote:
Stijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
Poll: Welke Fokker moet GRTD verlaten?
• Toto
• GeflipteKoelkast
• Etsu
• Typisch
• Jimbo
• Jhali
• Supersof
• Ezell
• Tjacka
• Essn
• VA
• Muto
• Stijn
• Xcachet
• LR
• Sararaats
• Stuart
• Rodawa
• Aldotheapache
• Anders, namelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dna ben ik vannacht wakkerquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
Poll: Welke Fokker moet GRTD verlaten?
• Toto
• GeflipteKoelkast
• Etsu
• Typisch
• Jimbo
• Jhali
• Supersof
• Ezell
• Tjacka
• Essn
• VA
• Muto
• Stijn
• Xcachet
• LR
• Sararaats
• Stuart
• Rodawa
• Aldotheapache
• Anders, namelijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dan slaap je doorquote:
Dat kan ik nietquote:
Op wie?quote:
quote:
Wie denk je?quote:
arme sof.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:44 schreef Muto het volgende:
Leuk hoor, ip aanpassen om massaal op iemand te stemmen
*wordtquote:
quote:
quote:
Bespreken we wel even op WhatsApp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okokokok.
Heb jij je rooster al, jongeman?
ik heb jou feestboek nieteens ? :/quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb jij mijn feestboek weg gegeven aan haar?
Nu, morgen, straks, vannacht?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:45 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Bespreken we wel even op WhatsApp.
wing wing, wing wingquote:
okquote:
Wat was de uitslag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef Rodawa het volgende:
"Deze poll is gesloten, je kan niet meer stemmen"
Ik had op mezelf gestemd.
De uitslag werd dusdanig vernederend voor bepaalde users, dat ik de poll heb gesloten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef Rodawa het volgende:
"Deze poll is gesloten, je kan niet meer stemmen"
Ik had op mezelf gestemd.
Het bevalt me wel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou om de tweede keus van een FOK! moderator te zijn?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ik word gehaatONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Misschien zag je hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, dit is niet mijn poll vriend.
Zn klopt loopt nog een uur voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 1 uur en 9 minuten vind jij bijna?
Haha, heeft ze toch nog eens iets gewonnen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld karten en eh, ja, alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dus sof moet weg begrijp ik uit de pol
En ik ken die niet eensquote:
welquote:
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 1 uur en 9 minuten vind jij bijna?
Rawrrrr. Sta bijna voor je deur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rawrrrr. Sta bijna voor je deur.Mocht eens tijd worden ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verschrkkelijkquote:
Ah, nou ja, de poll is leidend. Natuurlijk willen we allemaal graag Etsu behouden, maar als de poll heeft zo gewild heeft dan moet hij weg.quote:
Toto heeft valsgespeeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nou ja, de poll is leidend. Natuurlijk willen we allemaal graag Etsu behouden, maar als de poll heeft zo gewild heeft dan moet hij weg.
Dag Etsu. cryinggirl.jpg
Hoiquote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb mijn .jpg aangepast, pas je quote aub even aan.
Alyssa Milanoquote:
Ik ben heul geen dramaqueenquote:
gaat goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen dramaqueen
Maar het gaat goed hoorEn met jou?
Neuken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan wel zien waarom de poll jou heeft gekozen, arrogante snotneus.
Wat?quote:
Eerst mijn begroeting negeren en nu ditquote:
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wil je vriendjes zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst mijn begroeting negeren en nu dit![]()
Ik had gewoon gelijk ja![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
Toto, zeg even tegen Wooninck dat ik dik ben.
Blijft vriendschappelijk hoop ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wil je vriendjes zijn? [ afbeelding ]
Die 10 euro is van mij.quote:
Dit heb je aangepast in overleg met een moderatorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:[/b]
Topic Hunten
[u]De LAATSTE poster in dit topic opent in principe het NIEUWE deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!
[b][u]Dus maak geen nieuw topic aan als je zelf niet de laatste post had!
Anders kan je minimaal een TR of Note verwachten. En je bereikt er niks mee.
Okéquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:04 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Sorry, je hebt inderdaad gelijk. Wil je vriendjes zijn? [ afbeelding ]
Hoi Stuwiequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit heb je aangepast in overleg met een moderator
Hoi, lekker gegeten?quote:
Hoe is het?quote:
Het lukte inderdaad nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
Blijven proberen Stuart. Misschien werkt het na 8 aanpassingen.
Maar je gaat toch verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik heb geld nodig om onze sushidate te kunnen betalen.
Maar goed, jij spreekt namens de forumcrew neem ik aanquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebeurt niet.
Je hebt een gezonder BMI dan ik.Ga toch weg man.
dat zijn toch geen pannenkoeken johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Mijn broertje vindt dat leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn toch geen pannenkoeken joh
die moet je zo maken
[ afbeelding ]
Daar kun je geen pannenkoeken de lucht ingooien en weer goed opvangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?
is dat stuart?quote:
Sorry, maar nee. Je gaat hier spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.
GF was gister ook al boos op me in KSCquote:
jaquote:
Gebeurt niet. Ik weet dondersgoed wat ik doe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Je gaat hier spijt van krijgen.
Niet huilen als je verliest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Ik weet dondersgoed wat ik doe.
Nee ik was bang dat ik heel slecht zou zijn, maar ik was best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch niet zo slecht als je dacht?
Ze DM'en via jou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
Ik zit volgens mij in een dm-gesprek tussen Etsu en Wooninck.
Ja, of met jouquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
misschien kunnen jullie gewoon even whatsappen met elkaar
Wie met mij?quote:
ja posten in een sc XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Ezell het volgende:
ze doen al meer dan whatsappen met elkaar hoor
fascinerend he hoe 2 hommos elkaar versieren op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
Ik zit volgens mij in een dm-gesprek tussen Etsu en Wooninck.
heyyy cachiequote:
je bek bitchquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Ezell het volgende:
ze doen al meer dan whatsappen met elkaar hoor
Net zoals in debatten, via de voorzitterquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
fascinerend he hoe 2 hommos elkaar versieren op FOK!
Nouja, met Rezje was 't niet echt een succes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo'n heerlijk baantjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals in debatten, via de voorzitter
Ik probeer ervan te leren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ksc? Kusjes slow chat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
GF was gister ook al boos op me in KSC
Jaquote:
oequote:
Ik kan wel meer namen noemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, met Rezje was 't niet echt een succes.
vertel vertelquote:
ze heeft paard gereden gok kquote:
whatsapp mequote:
Watsapp mij nou eensquote:
ik heb je nummer nietquote:
Of jij doet dat. Dan is de rust in een keer wedergekeerd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet echt je bek gaan houden een keer.
1424quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij doet dat. Dan is de rust in een keer wedergekeerd.
OWWW BRRA BRRA POW POW POWquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of jij doet dat. Dan is de rust in een keer wedergekeerd.
Armaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)er_op_geenstijl.html
Er is altijd rust als ik hier post. Sinds jij weer ongesteld komt doen, verloopt het minder gezelligquote:
doe het nietquote:
Slaap je nog steeds?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is altijd rust als ik hier post. Sinds jij weer ongesteld komt doen, verloopt het minder gezellig.
Ja, ben in het weekend meestal laat. Rond 8 of 9 uur pasquote:
Ik dacht even in het top2000 topic te zittenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
EN DAARNA KWAM JOKEEE MET DE KARAOKEEE
Ben net pas een kwartier thuis johquote:
Jij kan me niet DM'enquote:
Ik heb deze in mijn hoofdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even in het top2000 topic te zitten
Ik ook nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |