Hoe is het?quote:
Het lukte inderdaad nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
Blijven proberen Stuart. Misschien werkt het na 8 aanpassingen.
Maar je gaat toch verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik heb geld nodig om onze sushidate te kunnen betalen.
Maar goed, jij spreekt namens de forumcrew neem ik aanquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebeurt niet.
Je hebt een gezonder BMI dan ik.Ga toch weg man.
dat zijn toch geen pannenkoeken johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Mijn broertje vindt dat leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn toch geen pannenkoeken joh
die moet je zo maken
[ afbeelding ]
Daar kun je geen pannenkoeken de lucht ingooien en weer goed opvangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?
is dat stuart?quote:
Sorry, maar nee. Je gaat hier spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.
GF was gister ook al boos op me in KSCquote:
jaquote:
Gebeurt niet. Ik weet dondersgoed wat ik doe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Je gaat hier spijt van krijgen.
Niet huilen als je verliest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Ik weet dondersgoed wat ik doe.
Nee ik was bang dat ik heel slecht zou zijn, maar ik was best goed eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch niet zo slecht als je dacht?
Ze DM'en via jou?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
Ik zit volgens mij in een dm-gesprek tussen Etsu en Wooninck.
Ja, of met jouquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
misschien kunnen jullie gewoon even whatsappen met elkaar
Wie met mij?quote:
ja posten in een sc XDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Ezell het volgende:
ze doen al meer dan whatsappen met elkaar hoor
fascinerend he hoe 2 hommos elkaar versieren op FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
Ik zit volgens mij in een dm-gesprek tussen Etsu en Wooninck.
heyyy cachiequote:
je bek bitchquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Ezell het volgende:
ze doen al meer dan whatsappen met elkaar hoor
Net zoals in debatten, via de voorzitterquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
fascinerend he hoe 2 hommos elkaar versieren op FOK!
Nouja, met Rezje was 't niet echt een succes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo'n heerlijk baantjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals in debatten, via de voorzitter
Ik probeer ervan te leren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |