Hoe is het?quote:
Het lukte inderdaad nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
Blijven proberen Stuart. Misschien werkt het na 8 aanpassingen.
Maar je gaat toch verliezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, ik heb geld nodig om onze sushidate te kunnen betalen.
Maar goed, jij spreekt namens de forumcrew neem ik aanquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gebeurt niet.
Je hebt een gezonder BMI dan ik.Ga toch weg man.
dat zijn toch geen pannenkoeken johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Mijn broertje vindt dat leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zijn toch geen pannenkoeken joh
die moet je zo maken
[ afbeelding ]
Daar kun je geen pannenkoeken de lucht ingooien en weer goed opvangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
japannenkoeken
![]()
op zo'n ding
[ afbeelding ]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Gast, kom op.. jij denkt echt dat je met dát gaat winnen?
is dat stuart?quote:
Sorry, maar nee. Je gaat hier spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben slim, heb je zelf gezegd. Als je slim bent, heb je inzicht op dingen. Dus ook in deze. Geef gewoon mij gelijk en dan zijn we hiermee klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |