ja leuk een chinees achter de kassaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een kassameisje die op Ezell leuk.
Tot zover mijn spannende avonturen vandaag.
Godverdomme, jij ook al hier.quote:
Ik fietste met een plant in mijn rugtas over straatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag vandaag een kassameisje die op Ezell leuk.
Tot zover mijn spannende avonturen vandaag.
Is goed. Bedankt voor je hulp. Stijn heeft wel veel zorg en hulp nodig blijkt dus. Dacht al dat het een probleemkind is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal Stijn voordat hij naar bed gaat nog eens goed tot de orde roepen.
Anders moet je Kapiteintje of GGMM even DM'en, dat zijn zijn vader en moeder.
Wat is AFK?quote:
Weet je wel dat ze altijd goed het wisselgeld terug geeftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja leuk een chinees achter de kassa
Ohquote:
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid is er nog altijd het; a) praatgroepje van eian; of b) de Kindertelefoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed. Bedankt voor je hulp. Stijn heeft wel veel zorg en hulp nodig blijkt dus. Dacht al dat het een probleemkind is.
altijd fijne klerenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
G-K is geil voor het ''open nieuw deel'' knopje sinds zijn lapo's iedere weer werden gekaapt.
deze snap ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet je wel dat ze altijd goed het wisselgeld terug geeft
Gelukkig wist je dat al, ik zou zeggen: kies een van de twee en voer het uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid is er nog altijd het; a) praatgroepje van eian; of b) de Kindertelefoon.
Spannend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik fietste met een plant in mijn rugtas over straat
chinezen zijn goed in rekenenquote:
Probeer de feiten niet om te draaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig wist je dat al, ik zou zeggen: kies een van de twee en voer het uit.
mn sigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |